MuscleMeat

Nieuws Minimaal 12 doden bij schietpartij premiere nieuwste Batmanfilm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier het gezicht van het monster, James Holmes formeel nog steeds enkel een verdachte.

Aurora Press Conference: Suspect arrested behind theatre; no struggle given. Guns used inside: AR-15, Shotgun, and 40 caliber glock.

Aurora police chief: Suspect's apartment is booby trapped with various incendiary, chemical devices with various trip wires - from broadcast

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 20:09 ----------

Sicke shit

Ja, effen een ziek persoon gaan martelen, waarom niet.

Je hebt altijd van die figuren die denken dat als iemand iets zieks doet ze dat zelf ook maar moeten gaan doen of daar het recht toe hebben zelfs. Vermoorden dit/dat. Maakt je imo niet veel beter als de dader. Ben je zelf ook best wel ziek, zoiets komt voort uit agressie.

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 20:41 ----------

martelen van gekken heeft geen zin ook. Tenzij je het voor genoegdoening doet maar dan moet je vraagtekens bij jezelf gaan zetten. Die gast is ziek accepteer het.

Aurora Press Conference: Suspect arrested behind theatre; no struggle given. Guns used inside: AR-15, Shotgun, and 40 caliber glock.

Aurora police chief: Suspect's apartment is booby trapped with various incendiary, chemical devices with various trip wires - from broadcast

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 20:09 ----------

Sicke shit

Lijkt wel een scene van saw wel man, dat iemand over draad heenloopt en een shotgun tegen zn kop krijgt :s denk dat die obessed is met zulke vids

Ben toch benieuwd wat zijn 'motieven' waren. Ik las ook al dat er werd gedacht aan een breivik-adept.

....

live.jpg

Holmes was bezig met zijn promotieonderzoek (neurowetenschappen) aan de Universiteit van Colorado, meldt een woordvoerder van die universiteit aan het persbureau AP. Hij had geen strafblad. De PhD-student wordt naar verwachting maandag voor de rechter voorgeleid.

Via Nu.nl, geen eens een domme jongen. Psychose?

Hangt er vanaf hoe je het bekijkt en hoe je slim of dom definieert. In mijn ogen is hij dom.

Ik doelde er meer op dat op veel boards wordt gereageerd alsof dit een holbewoner zou zijn slim in de definitie van verstandig is hij natuurlijk niet.

Ik doelde er meer op dat op veel boards wordt gereageerd alsof dit een holbewoner zou zijn slim in de definitie van verstandig is hij natuurlijk niet.

Je kan een opleiding ook gewoon zien als informatie in je hoofd stampen en dan uit te spugen. Z'n actie is dat van een holbewoner die ontevreden is.

Hangt er vanaf hoe je het bekijkt en hoe je slim of dom definieert. In mijn ogen is hij dom.

hij heeft perfect zijn daden uitgedokterd en uitgevoerd, heeft zoveel mogelijk mensen kapot en pijn gedaan, en iedereen kent hem nu, ipv de anonimiteit van de gewone mensen.

Hij heeft dit gepland, dit zit al maanden in zijn gedachten rond te gaan. Elke variabele identificeren en evalueren.
Hoe ervoor zorgen dat mensen niet weg kunnen komen: geef ze maar 1-2 gemeenschappelijke uitgangen.

En hoe een beter gepast moment dan een waar ze de angst, verwarring en het "blurren" van een fictief personage in een reëel kunnen voelen. Perfecte uitbeelding van de "speciale" angst. Welk moment beter dan een premiere-moment over een film die over schaduwen en mystiek gaat.

It ****ing scares me dat ik me perfect in zijn gedachtengang kan vinden, al keur ik ze niet goed.

Laatst bewerkt:
hij heeft perfect zijn fantasie uitgedokterd en uitgevoerd, heeft zoveel mogelijk mensen kapot en pijn gedaan, en iedereen kent hem nu, ipv de anonimiteit van de gewone mensen.

Hij heeft dit gepland, dit zit al maanden in zijn gedachten rond te gaan. Elke variabele identificeren en evalueren.
Hoe ervoor zorgen dat mensen niet weg kunnen komen: geef ze maar 1-2 gemeenschappelijke uitgangen.

En hoe een beter gepast moment dan een waar ze de angst en de verwarring van een fictief personage in een reëel kunnen voelen. Perfecte uitbeelding van de "speciale" angst.

Hahaha , goeie post.

ziet er uit als een moslim ook al suggereert de naam anders, een bekeerde westerling? (vaak nog extremer qua denken dan geboren moslims)

hij heeft perfect zijn daden uitgedokterd en uitgevoerd, heeft zoveel mogelijk mensen kapot en pijn gedaan, en iedereen kent hem nu, ipv de anonimiteit van de gewone mensen.

En hoe een beter gepast moment dan een waar ze de angst, verwarring en het "blurren" van een fictief personage in een reëel kunnen voelen. Perfecte uitbeelding van de "speciale" angst. Welk moment beter dan een premiere-moment over een film die over schaduwen en mystiek gaat.

It ****ing scares me dat ik me perfect in zijn gedachtengang kan vinden, al keur ik ze niet goed.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik voel eenzelfde euforisch gevoel dat hij zou voelen bij de gedachte dat zijn plannen eindelijk tot uitvoering gebracht worden.

Eindelijk die wraak, andere mensen doen tenonder gaan aan hetgeen jij elke dag mee worstelt, ze met dezelfde vertwijfeling zien sterven.

Als mensen nog vragen hebben hierover, ik heb het vermoeden dat ik er nu een antwoord op kan geven, dus be my guest.

Ik voel eenzelfde euforisch gevoel dat hij zou voelen bij de gedachte dat zijn plannen eindelijk tot uitvoering gebracht worden.

Eindelijk die wraak, andere mensen doen tenonder gaan aan hetgeen jij elke dag mee worstelt, ze met dezelfde vertwijfeling zien sterven.

Als mensen nog vragen hebben hierover, ik heb het vermoeden dat ik er nu een antwoord op kan geven, dus be my guest.

Lol ik begrijp het zeker. Maar het voelen gaat wat ver :o

http://www.youtube.com/watch?v=2nGKqH26xlg

Zelfs hierover zou een film kunnen worden gemaakt.

Lol ik begrijp het zeker. Maar het voelen gaat wat ver :o

Denk niet dat je het echt begrijpt.

Nachten wakker liggen over wat het perfecte tijdstip, de perfecte ingang en de perfecte dag om het meeste schade aan te richten, zelfs het wapen en de kogels moet perfect voor de onderneming en boodschap zijn.

Dan de perfecte context die het meeste indruk achterlaat ivm jouw manier van denken, en hoe jij de wereld wilt laten "voelen" hoe jij je voelt.

Op het moment dat dat echt lukt, is alsof al die geschifte zaken die niemand snapt toch "sense" maken. De rest snapte/verwachte die manier van denken gewoon niet, en toch komt ze uit. Ze is helemaal niet dom, alleen niet conventioneel. Dat alleen al geeft enorm euforisch gevoel.

Alsof je iets op een speciale manier ziet en zegt dat het 7 is, en iedereen met je lacht, onmogelijk te weten zonder de formules. 10 minuten later, als iedereen het berekend, is het idd 7. Je probeert uit te leggen hoe je het ziet, niemand snapt het. Hoe voel je je dan?

Het gaat niet per se om die doden. Het gaat om een boodschap erachter.
Ms wil hij door het masker duidelijk maken dat iedereen een "masker" opheeft waar men bang voor is en wat zaken doet wat men niet wil. Ms iets anders. Weet ik niet.

Laatst bewerkt:
Denk niet dat je het echt begrijpt.

Nachten wakker liggen over wat het perfecte tijdstip, de perfecte ingang en de perfecte dag om het meeste schade aan te richten, zelfs het wapen en de kogels moet perfect voor de onderneming en boodschap zijn.

Dan de perfecte context die het meeste indruk achterlaat ivm jouw manier van denken, en hoe jij de wereld wilt laten "voelen" hoe jij je voelt.

Op het moment dat dat echt lukt, is alsof al die geschifte zaken die niemand snapt toch "sense" maken. De rest snapte/verwachte die manier van denken gewoon niet, en toch komt ze uit. Ze is helemaal niet dom, alleen niet conventioneel.

Het gaat niet per se om die doden. Het gaat om een boodschap erachter.
Ms wil hij door het masker duidelijk maken dat iedereen een "masker" opheeft waar men bang voor is en wat zaken doet wat men niet wil. Ms iets anders. Weet ik niet.

Ik begrijp de emotie erachter de wereld zit toch verknipt in elkaar de 1 uit de frustatie anders als een andere.

Bijna iedere daad heeft er wel een boodschap achter. Je doet altijd iets vanuit bepaalde beweegredenen. Ik snap het juist goed. Op een gegeven moment ben je het allemaal zo zat dat het je ook geen reet meer uitmaakt wat anderen als geschift zien want jij bent jij en zij zijn hun maar. Het is allemaal niet belangrijk meer, je bent klaar te luisteren naar de maatschappij en wilt je emoties gaan uiten op bepaalde manieren.

Laatst bewerkt:
Ja, effen een ziek persoon gaan martelen, waarom niet.

Dit bedoel je natuurlijk sarcastisch... Maar dat ziek zijn zie je toch niet als iets zieligs waaraan de persoon in kwestie aan geholpen zou moeten worden toch?

Iemand die gedragsstoornissen heeft is zielig & moet geholpen worden. Iemand die gedragsstoornissen heeft & daaruit moord vind ik niet meer zielig & de daden daarvan zijn onvergeefbaar en verdient imo geen 2e kans. Daarnaast vind ik de behandelingen voor dergelijke personen nog erg primitief & blijft t altijd een gok of zo'n iemand met zulke stoornissen doordraait. Vind de behandeling voor mensen met dergelijke stoornissen dus nog erg twijfelachtig..

Je hebt altijd van die figuren die denken dat als iemand iets zieks doet ze dat zelf ook maar moeten gaan doen of daar het recht toe hebben zelfs. Vermoorden dit/dat. Maakt je imo niet veel beter als de dader. Ben je zelf ook best wel ziek, zoiets komt voort uit agressie.

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 20:41 ----------

martelen van gekken heeft geen zin ook. Tenzij je het voor genoegdoening doet maar dan moet je vraagtekens bij jezelf gaan zetten. Die gast is ziek accepteer het.

Kwam idd voort uit agressie & meende t ook niet, maar vind wel dat ie de doodstraf verdient. :)

Laatst bewerkt:
Moet je mee oppassen man. Is niet goed voor je eigen geestelijke gezondheid.

Terug
Naar boven