Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
in het vervolg toch maar eerst nadenken voor je iets doet, en kvind dit wel een goeie straf, pedo's moeten gewoon 20 jaar en verplichte castratie krijgen
in het vervolg toch maar eerst nadenken voor je iets doet, en kvind dit wel een goeie straf, pedo's moeten gewoon 20 jaar en verplichte castratie krijgen
Aangezien deze man volgens de berichten een beetje simpel van geest is vindt ik niet dat men te zwaar moet straffen. Het gaat ook niet op wat er had kunnen gebeuren, feit is dat er geen slachtoffers gevallen zijn. Hij zal al genoeg boeten met de schadevergoedingen die hij zal moeten betalen en waardoor hij zijn leven lang in de schulden zal zitten.
Er zijn mensen die andere zaken doen en veel minder gestraft worden.
Je hebt het over dat het totaal verkeerd had kunnen aflopen met zoiets als dit maar wat kan er, behalve wat paniek, misgegaan zijn ? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Als er paniek uitbreekt in het vliegtuig zou er wel eens de indruk kunnen ontstaan dat iemand een kaper is. Voor hetzelfde geld wordt er dan iemand omgelegd door een ondersteuningsteam. Is niet gebeurd omdat ze hier misschien niet zo triggerhappy zijn als in de USA of UK.
Overigens zag ik gisteren op tv dat de passagiers helemaal niks wisten van een kaping of iets wat er op leek. Dus sprake van paniek was er niet.
Maar wel willen er 40 ofzo een schadeclaim, omdat ze emotioneel in de war zijn.
Terwijl dus echt niks wisten van de melding. Pas toen ze eruit kwamen kregen ze te horen dat er iets (en ook direct daarbij niets) aan de hand was.
Als er paniek uitbreekt in het vliegtuig zou er wel eens de indruk kunnen ontstaan dat iemand een kaper is. Voor hetzelfde geld wordt er dan iemand omgelegd door een ondersteuningsteam. Is niet gebeurd omdat ze hier misschien niet zo triggerhappy zijn als in de USA of UK.
Die mensen die in het vliegtuig hebben gezeten kregen heus niet te horen dat het vliegtuig gekaapt zou worden. Zou erg onproffesioneel zijn als ze dat zo maar zouden zeggen. Dus ik denk niet dat het zo vlot had gelopen.