XXL Nutrition

Neset Icli doet op 10 mei a.s. de New York Pro !

sommige zijn hele jaar on.. en als je het zo bekijkt zijn alle BB'ers gewoon junkies

Sommigen?? Alle profs zijn altijd "on" Hoe denk je dat ze die enorme massa weten te behouden. hooguit een maand niet.
Heb ik uit betrouwbare profbron.

Betrouwbare profbron? Hahaha.
Sommige gaan wel degelijk off (en off wil niet zeggen dat ze helemaal niks meer pakken).
Maar als ze 15 kg lichter rondhuppelen zijn ze niet echt On imo.

Die gast heeft btw huge traps:D

Betrouwbare profbron? Hahaha.
Hahaha? Jaloers?

Sommige gaan wel degelijk off (en off wil niet zeggen dat ze helemaal niks meer pakken).
On= met en Off= zonderin deze wereld, anders hadden ze die twee verschillende woordjes niet hoeven te verzinnen toch?

Maar als ze 15 kg lichter rondhuppelen zijn ze niet echt On imo.
Na hun wedstrijdshape loopt er niemand rond met een paar kilo-s minder.
Ook niet echt logisch he?

Die gast heeft btw huge traps:D
Dat ben ik met je eens huge traps.

Fotootje van Dave Hawk :D

794651348111_0_BG.jpg

Brian Chamberlain 2,5 weeks out !

• Topic Starter Topic Starter
Iemand al foto's of info m.b.t. Neset ?....zie van een hoop atleten nl al het e.a. langs komen;).

Iemand al foto's of info m.b.t. Neset ?....zie van een hoop atleten nl al het e.a. langs komen;).

Geen fotos.. info heb ik wel.
Hij is heel erg scherp. Met name diepere lijnen op zijn benen. Hij heeft ook strepen op zijn billen (met side chest pose goed zichtbaar). Vind dat zijn taille ook smaller is. Nog steeds even bruut maar dan iets scherper. Hoop voor hem dat het de resultaten met zich mee zal brengen.

Wtf Don Long? (op de lijst) Die gast is onderhand toch ook al 40, niet? Plus hij was beter gestopt, met z'n nierproblemen.

Terug
Naar boven