XXL Nutrition

Pakt Ed van Amsterdam in New York een van de 5 Mr.O plaatsen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De laatste foto die ik van Ed heb gezien is ongeveer van 200 jaar voor Christus, dus ik zou mijn hand er ook niet voor in het vuur steken.

Volgens mij heb ik ergens zeer recente foto's voorbij zien komen m.b.t. de New York pro;)...heb ze zo gauw niet meer ergens terug kunnen vinden.
Dacht dat John van Performance ook laatst iets had gepost.
 
Dan ben ik wel benieuwd naar die foto's!
 
Volgens mij heb ik ergens zeer recente foto's voorbij zien komen m.b.t. de New York pro;)...heb ze zo gauw niet meer ergens terug kunnen vinden.
Dacht dat John van Performance ook laatst iets had gepost.

Klopt op BR, maar topic werd verwijderd omdat de sponsor van Ed het niet op prijs stelde of iets dergelijks.
 
Klopt op BR, maar topic werd verwijderd omdat de sponsor van Ed het niet op prijs stelde of iets dergelijks.

jaaa idd volgens mij heeft het daar ook gestaan, kreeg ze toen namelijk toegezonden;)...Ed wordt namelijk gesponsord door een ander supplementen merk dan Performance dus kan ik wel begrijpen dat ze niet zo blij zijn als een ander bedrijf Ed gaat promoten. Dacht dat Ed nog steeds bij Ultimate Nutrition zat maar heeft ook eventjes op de Fibolijst gestaan voor ProLab:scratch:.
 
Durf geen voorspelling te doen omdat ik niet weet hoe groot en goed de andere atleten eruit zien. Heb Ed gisteren gezien en de man is echt huge en is hard bezig met de voorbereiding. Hij gaat hele hoge ogen gooien dat kan ik zeker voorspellen.

niet ff een foto maken dan :D
 
Ik gun het hem van harte,maar er is veel concurrentie,en je moet op het juiste moment scherp staan.
 
No way dat ie een top 5 pakt.

Desalniettemin mogen we trots zijn op "onze Edje", ik wens hem veel succes.
 
Tuurlijk niet...maar wens hem ook het beste.
 
Foto's ook gezien op BR,zag er echt goed uit!
Hoop dat ie een mooie plaats pakt!
 
Denkt het niet, maar wens heb toch succes.
Hoop dat iemand wat recente foto's van hem hierzo kan plaatsen.

Greetz
 
Mark Dugdale

Stevig deelnemersveld blijft het daar in New York...zag net dat ook Mark Dugdale zich gaat melden maar het het zou top zijn als Ed met dit soort gasten in de vergelijking komt.
 
hijs goed bezig....hidetada verwacht ik ook wel wat van
 
jaaa idd volgens mij heeft het daar ook gestaan, kreeg ze toen namelijk toegezonden;)...Ed wordt namelijk gesponsord door een ander supplementen merk dan Performance dus kan ik wel begrijpen dat ze niet zo blij zijn als een ander bedrijf Ed gaat promoten. Dacht dat Ed nog steeds bij Ultimate Nutrition zat maar heeft ook eventjes op de Fibolijst gestaan voor ProLab:scratch:.

Ed staat nog steeds onder contract bij Ultimate Nutrition.
Top 5 is niet realistisch gezien hij net twee zware blessures achter de rug heeft en daarnaast gaf je al aan dat er een zwaar deelnemersveld staat. Hij gaat zelf voor een plek in de top 15. Ondanks alles heeft hij toch wat punten kunnen verbeteren. Nu is het een kwwestie van rustig blijven en geen foutjes maken zoals in het verleden nog weleens gebeurde. Als hij 'gewoon' gaat staan en z'n ding doet kan hij zeker voor een verassing zorgen..
 
Zou zeggen vraag een recente foto van hem.
,
 
Back
Naar boven