AndroidHealthClinic

Net begonnen Hulp/Info echt nodig..

slemani1991

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
75kg
Heey,

Ik ben 20 net begonnen met bodybuilding en ben echt en beginner! Heb geen spieren en heb best wel hoog vetprecentage vooral rond me buik(typisch mannen gebied) en daarom wil ik liefst weer een strak buikje maar tegelijkertijd heel hard trainen aan spieren!
Dus me eten moet gecombineerd worden denk ik dan?
want minder vet en meer spieren vooral rond de buik...
En heb al paar sticky 's gelezen maar krijg opeens een schema van me begeleider en twijfel een beetje aan zijn info die hij vertelt:

mijn eet schema voor elk dag:

8.00 300 ml water met 40 gram eiwit 70 gram brinta

10.00 2 boterham kipfilet/rookvlees/pindakaas ( of 1/2 L yogurt en banaan)

12.00 2 boterhammen kipfilet/rookvlees/pindakaas

15.00 Shake 300 ML water + 40 gram eiwit 70 gram brinta

avondeten aardappelen/rijst/pasta/kip/vis

na trainen; SHake!

en hij wist niet veel over heoveelheid eten en ben echt een beginner

Ik hoop echt dat iemand me hierbij kan helpen of dit klopt k kreeg niet eens een trainingschema mee?...

Alvast hartelijk bedankt voor alle hulp!

Info":

20 jaar
65 Kilo
2 dagen begonnen

Lees de sticky's bij trainingsprogramma's, maak zelf een traingsschema post het op het forum het het woord voor je gekeurd en waarschijnlijk hier en daar verbeterd.
Om je buik weg te werken : CARDIO !

Heey,

Ik ben 20 net begonnen met bodybuilding en ben echt en beginner! Heb geen spieren en heb best wel hoog vetprecentage

FF duidelijk maken dat je wel spieren hebt! je spieren zijn alleen niet zichtbaar. dus van trainen krijg je geen spieren, je krijgt GROTERE spieren!

Ik heb eigenlijk niks specifiek te zeggen over je info, maar wel over het geheel.

Je post ziet er namelijk keurig uit!

Heb je trouwens al een trainingsschema?

Mag wel wat meer voedsel in..

meer eten. en dan heb ik niet eens je voedingsschema gelezen

Hoe groot ben je?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie hulp alvast!

Ik ben 1.71 en indd wel spieren maar grotere spieren! Ik ben bezig met een trainingschema maken en dat schiet niet al te goed op. Maar ik dit voedingsschemais minimaal! dus moet meer bruinbrood erin.

Maar kun je het niet combineren? Cardio/Kracht (dus spieren focussen) met betrekking tot voedsel?

Ik ben juist ongerust dat als ik dus heel veel eet zoals de voedingsschemadat dat me cardio tegenwerkt( dus geen wegwerken lichaamsvet)

Maargoed een trainingschema is moeilijk te maken omdat als beginner je niet weet of je te weinig of juist te veel of te zwaar traint? Dus daar zit ik een beetje in

Nogmaals thanx voor jullie hulp

doe nog wat magere kwark voor t slapen gaan

*deleted*

Laatst bewerkt:
Oke ik ben moe en heb niet zo een zin om een verhaal te tikken, maar hier een paar tips voor je:

1. Vet kan (haast) niet omgezet worden in spieren, het is OF vetten verbranden dmv minder calorieen eten dan verbruiken, of spieren aanmaken doormiddel van meer calorieen eten dan verbruiken.
2. Focus je OF op afvallen, OF op spiermassa kweken. Doe deze processen omstebeurt voor snelste resultaat.
3. Als je af wilt vallen, doe dan ook krachttraining, dat zorgt ervoor dat je niet alle spieren afbreekt voor energie tijdens je cardio.
4. Zodra je gespierder raakt, zal je lichaam meer energie moeten gebruiken om deze spieren te onderhouden. Hierdoor zal je later makkelijker kunnen afvallen door hogere metabolisme.
5. Shakes en extra eiwitpoeders zijn niet nodig als je zo weinig eet. Shakes zijn er vooral als je echt ZOVEEL moet eten dat je er geen tijd voor hebt of geen zin hebt.
6. Als je spieren wilt kweken, ga rond de 2700-300 calorieen per dag zitten (ligt eraan hoeveel je beweegt). Voor elke 500 calorieen dat je per dag extra eet dan je nodig hebt zal je ongeveer 350-400 gram gewicht per week aankomen.
7. Dat schema is echt heel weinig eten.
8. Je trainer weet waarschijnlijk niks van bodybuilding/fitness. Of hij is gewoon niet serieus.
9. Train niet te veel, maar ook niet teweinig. Geef elke spiergroep 1 hele dag rust voordat je aan een nieuwe workout voor die spier begint. Dus als je biceps op maandag traint, pak ze dan pas weer op woensdag. Anders geef je ze geen tijd op te groeien.

Ik raad je aan om eerst spieren te kweken en DAN pas af te vallen. Dit omdat je echt niks zal overhouden qua spier als je al je vet eraf traint. Afvallen kan volgende zomer wel ;)

Terug
Naar boven