AndroidHealthClinic

Net begonnen ...

niet echt een goed schema. Je maaltijden van 3 uur en 8 uur zijn zwaar waardeloos, en ook die 10 uur maaltijd kan je beter kwark nemen voor het slapen ipv suiker rommel

Echt vreemd wat een verschil het gewicht soms is. Ik had je zeker op 70 geschat. Benieuwd hoe het eruit ziet op 80 kg.

eten, trainen, slapen, herhalen :)

Vind het wel een heel mooie fysiek voor iemand die niets aan sport heeft gedaan. Als je je eetschema aanpast en goed gaat trainen zul je wel wat resultaten kunnen boeken :thumbs:
7 uur: 4 boterhammen met kaas, grote tas melk , whey shake
10 uur 2 - 3 broodjes met kaas hesp en groentjes , flesje water 50 cl
12 uur : 8 boterhammen met kippenwit of ander mager vlees , whey shake
3 uur : tas chocomelk , 2 bananen
6 uur : warme maaltijd
8uur : banaan chocomelk
10 uur : Whey shake + banaan en potje vanille rijst

Je moet allereerst even je totaal aantal kcal berekenen.
Ik zou voor langzame eiwitten en eventueel complexe carbs en wat vetten gaan voor je laatste maaltijd. Dus bijv. 500 gram kwak en als je moeite hebt met aankomen een handje noten en een schep havermout door de kwark mengen. Bij je maaltijd om 12 uur heb je ook een whey shake, ik zou die liever nemen bij je tussendoortje. Hier eet je immers ook al 8 boterhammen...
Ik zou nog wat noten toevoegen en proberen brood te vervangen met een andere vorm van carbs, je hebt nu 14-15 boterhammen per dag. Beter neem je een keer rijst en voor je ontbijt brinta of havermout. Eet je wel volkoren brood? Hoeveel is een 'tas' melk trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
........

Laatst bewerkt:
mooie basis, nu massa erop kweken dan gaat het wel goedkomen;)

Sommige mensen hebben gewoon goede genen. Blijkt maar weer :thumb:

Voeding zit wel goed bro, gewoon lekker blijven dooreten en Keihard knallen in de gym.

waarom posten mensen snel na 3 weken hun progressie? ik zou na 6maanden doen. dan zie je teminste wat.

Goeie basis, ben benieuwd!

...

Laatst bewerkt:
Hoe kan dit 62kg zijn, ben je kabouter spillebeen ofzo???

123

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven