AndroidHealthClinic

Net terug van McDonald's.......

porterhouse

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
699
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Ik heb +- 30min geleden gegeten bij McDonald's en moet nu als naar de WC:scheet: en ben dus aan de **hijt.

Ik heb dat 9 van de 10 keer bij Burger King, McDonald's, Charlie Ciu.

wie heeft daar nog meer last van, zou het komen omdat je ineens een heel afwijkende maaltijd eet ?

Heb ik nooit last van eigenlijk

Nooit last van

Toen ik vroeger tijdens m'n trainingen, eens afweek van de norm en ging vreten aan het frietkot of mcdonalds had ik toch ook wel zo'n platte schijt

Als ik cut en een tijd niet van dat soort voedsel eet en dan plots weer een keer wel moet mijn maag ook altijd even wennen.

Lijkt me niet dat je in een half uur door zoiets aan de schijt kan gaan. Of ermoet echt iets verkeerds in hebben gezeten?

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me niet dat je in een half uur door zoiets aan de schijt kan gaan. Of ermoet echt iets verkeerds in hebben gezeten?

Dit is volgens mij wel een record :D

Nee zonder geheid, dit heb ik al een paar jaar, en binnen 2 uur krijg ik het sowieso.

bekend verhaal :p meestal als ik afwijk van clean voedsel is het raak :D

Ik heb +- 30min geleden gegeten bij McDonald's en moet nu als naar de WC:scheet: en ben dus aan de **hijt.

Ik heb dat 9 van de 10 keer bij Burger King, McDonald's, Charlie Ciu.

wie heeft daar nog meer last van, zou het komen omdat je ineens een heel afwijkende maaltijd eet ?
Wat je nu uitschijt, is het eten dat je 24-72 uur geleden gegeten hebt...

Bron: http://www.mayoclinic.com/health/digestive-system/AN00896

Maar als je veel junkfood in één keer eet gaan je darmen sneller werken, waardoor je te snel gaat schijten, en dan krijg je dus wat je nu hebt. ;)

Heb je al spijt?

Ik krijg altijd de schijt na 20 minuten van ajuinen/bonen, van McDo nog nooit gehad.

Wel eens naar de PizzaHut geweest (buffet), volgende dag kon ik niet meer van de pot af :o

Ik kom nooit bij de McDonald's o.i.d. :trollface:

Gewoon vaker naar dat soort restaurants gaan, past je lichaam zich aan. Ene week BK, andere week Mc D, dan weer KFC. Beetje afwisselen op die manier.

Weet je zeker dat er geen Duitse salade of tomaten op de hamburger zaten???? :trollface:

Gewoon elke dag gaan zoals supersize me. Dan went het wel.

Alleen als ze het niet goed gaar hebben gemaakt. Buiten dat vult de Mac natuurlijk helemaal niet.

Vetten werken laxerend. Dus zo'n junkfood meal flushed je darmen.

een vriend van me heeft na mcdonals zwart braaksel gehad. In het ziekenhuis vertelde ze hem dat hij zeker niet de eerste was.

Waarom zou je naar McDonald's gaan? ???

Terug
Naar boven