AndroidHealthClinic

Net terug van McDonald's.......

Zo snel gaat dat niet door je darmstelsel kerel daar gaat nog wel minstens een etmaal aan voorbij voordat het in de pot eindigt.
Waar ikzelf wel last van heb bij demac is de suiker rush die je ervan krijg voel me lichaam altijd warmer worden na een stevige mac maaltijd.

Heeft denk ik met de vetten te maken. Ik had het vroeger toen ik nog geen dieet volgde met zo'n bacon geval ( big tasty baccon geen idee hoe dat ding heet).

Vreet nu altijd met zon kip wrap gevalletje.

• Topic Starter Topic Starter
Goed idee Z1000, zo'n wrapper lijkt me een goede optie. geen BicMac menu meer met milkshake.

De Caesar Salade heb ik maar even gelaten voor hoe het was i.v.m. de EHEC bacterie.

Ik weet wel dat het net gegeten menu er niet uitkomt natuurlijk, maar binnen 2 uur begint me maag te borrelen en moet ik snel naar de WC.

Edit: ze stonden al dom te kijken dat ik geen groente etc. op me Big Mac wou.

Laatst bewerkt:
heb er ook last van als ik die rotzooi gegeten heb.

Je moet het gewoon cyclen bro

dag 1: mc chicken
dag 2: frietjes + milkshake
dag 3: big mac + milkshake

etc.

Anders wordt het natuurlijk niks

Ik voel me ook misselijk na een tripje macdonalds

McDonalds smaakt me altijd prima. Ik heb noooit last van bijwerkingen. Soms neem ik een maand niks, en de andere keer wel 3x per week :o Ik probeer alleen wel om mcdonalds niet als maaltijd te nemen, maar gewoon een big mac na het avondeten ofzo.

Big mac is zo makkelijk om na het trainen gewoon bomvol calorien te krijgen.

Als ik bij de mac eet bestel ik:

Big mac menu groot
2 hamburgers
Chickennuggets x 12

Dit is al meer dan 2000 calorien maarjah het is lekker en voed je spieren goed want zit ook bomvol eiwitten.

Big mac menu groot
2 hamburgers
Chickennuggets x 12

Dit is al meer dan 2000 calorien maarjah het is lekker en voed je spieren goed want zit ook bomvol eiwitten.
En zout en transvet
Veel plezier ik neem wel 100gr tonijn

Geen idee, ik ga nooit naar de McDo.

Big mac menu groot
2 hamburgers
Chickennuggets x 12

Doe je dit nou om stoer te doen? Ik kan zelf veel eten, maar als ik dat zou opeten zou met tegen zin eten...

Wij bestellen welleens chinees, beetje van die rooie saus, nasi en al dat andere circusvoer wat erbij zit. Ik vreet net zolang door tot het me neusuitkomt ik :heart: chinees. Helaas is het 2uur naderant om het kwartier schijten en pis ik door me reet. Ik weet ook niet hoe het kan, maar het kan.

Doe je dit nou om stoer te doen? Ik kan zelf veel eten, maar als ik dat zou opeten zou met tegen zin eten...

Nee tuurlijk niet ik eet het ook niet in een keer op de 2 hamburgers bewaar ik voor bij de kwark ( 5 min voor de kwark )

En nee macdonald blijft gewoon overheerlijk.

Als ik al naar de Mcdonalds ga, dan haal ik nuggets of een McChicken!

KFC for president, enkel spijtig dat je er altijd de grens voor over moet

een vriend van me heeft na mcdonals zwart braaksel gehad. In het ziekenhuis vertelde ze hem dat hij zeker niet de eerste was.
Zwart braaksel krijg je door maagbloedingen etc.. lijkt me een beetje raar als je dat na McDonalds krijgt! :P

Maar het is gewoon je lichaam dat moet wennen omdat je gewoonlijk niet zo eet.

Terug
Naar boven