AndroidHealthClinic

new persoonlijk record bench press

bedankt voor jullie reacties, echt top, ik train nu onderhand 4 jaar en ben 106 kilo inmiddels, ik train voor bodybuilding maar vind bench press gewoon heerlijk, ik warm op met 80 en 100 kg misschien als ik volgens jullie mannier train dat ik meer kan. op naar de 220:) 5 schijven van 20kg!!!

(ik train bij spartacus te almere ;) )

nou, ik weet niet of het aan mij ligt maar zodra je eenmaal een PR zet zit de volgende der vrij snel in omdat het vaak een psychologisch iets is, ik zou gewoon zoals die ander al zei eerst met triples doen, dan singles, dan je mp3 op ****ing agressieve muziek zetten en knallen met die banaan en dan moet 220 echt wel lukken..........

dus als een of andere gast uit jouw gym al die rode schijven nu eens even mooi blauw spuit heb je geen flauw benul dat je veel meer drukt dan je denkt:p

yeahhh! sterke vent!

Erg netjes!

sterk! is dat raw? (ik neem aan van wel :))

• Topic Starter Topic Starter
tnx voor de reacties. raw bedoel je zonder pak??? dan is het raw. muziek is zeker belangrijk scheelt echt, zal vragen of ze metalica opzetten :). enige nadeel van zo zwaar gaan is dat ik overal verekte pijn heb, wel lekker maar het is wel heftig;) hoort erbij denk ik dan maar.

heb je foto's van je zelf? impressive hoor.

fotos komen wanneer ik op dieet ga, dan houd ik een foto logboek bij. was ik maar net zo sterk in benen als met borst, zat met squat max op 170 maar na een knie blessure en 8 weken geen benen training zijn ze flink geslonken en squat ik nog maar 120 :( komt wel weer terug ooit hoop ik.

Die squat dat kan echt niet met zo'n bench he! ;)

haha klopt maar benen zijn nooit sterke punt geweest, alles met schouder tricep en borst pak ik echt super zwaar in verhouding tot andere dingen, maar er word aangewerkt want vind benen machtige apparaten :)

Ow en hoe zit het met je rug? Is die kracht wat in orde? Toch wel vrij belangrijk met zo'n bench...

ja rug is goed, was eerst zwakkepunt maar heb er veel aandacht aan besteed, begin eindelijk dikte te krijgen, wijd was ie al.

bedankt voor jullie reacties, echt top, ik train nu onderhand 4 jaar en ben 106 kilo inmiddels, ik train voor bodybuilding maar vind bench press gewoon heerlijk, ik warm op met 80 en 100 kg misschien als ik volgens jullie mannier train dat ik meer kan. op naar de 220:) 5 schijven van 20kg!!!

(ik train bij spartacus te almere ;) )

geert notredame (oud westvlaams powerlifter) had ook een bank van 209 en zijn aanloop naar dit gewicht was vrijwel hetzelfde als van jou

proficiat trouwens (ff vergeten)

bedankt, heb nog 3 weken voordat ik 22 word, misschien probeer ik de 220 nog 1 dezer weken, het liefst 226 (is 500 pond:) ) ik houd jullie op de hoogte

Wehehe. Succes. :p

succes kerel
mijn squat zuigt ook en je squat nog 10 kg meer dan ik:D

182 en bijna 100 kg das veel sterke spiermassa in jou geval denk ik

respect man!

k ben pas weer begonnen met trainen na een tijdje van afwezigheid. heb vanmiddag ff de 100kg weer s gevoeld en vond t tog best weer zwaar ff.
en jij zit dus dik op t dubbele. maar ja ej ben ook best lang en zwaar en massa is nou eenmaal kracht.

topprestatie voor jou leeftijd!! :thumb:

en nou...shut up and train :wl: :laugh:

Terug
Naar boven