AndroidHealthClinic

new pic Alexei lesukov dec 2009

• Topic Starter Topic Starter
deze jongen heeft wel koert vogel afgemaakt koert is 38 ofzo en deze kiddo is 21 says enough

We zitten niet over Pieter van den Hoogenband te praten-discussieren???

Verhoudingen lelijk??? Deze opmerking raakt gewoon niets, gebakken lucht joh!
Borst is ****ed up??? Alleen maar omdat hij op deze foto niet gelijk is wil niet zeggen dat het niet klopt. Volgens mij is het niet terug te zien op de wedstrijden. Dus zou wel een moment opname zijn dat het niet klopt want dat is met die hele kant op de desbetreffende foto.

Nogmaals! Dit is BB en geen mooiboy zwemmer! :D

Ik snap zijn mening ook niet, vind het een goed fysiek en een prachtig atleet.

Maar ik kan me voorstellen dat het niet door iedereen op prijs wordt gesteld, waarom zou je hen van het tegendeel wijs willen maken?

zijn hoofd lol

Ik was veel groter toen ik 21 was! ;)

OT; Damnnnnnnnn

Kom op zeg prima fysiek. Waarom moet iedereen nou altijd commentaar leveren op zijn fysiek zou het niet te maken kunnen hebben met bepaalde spieren die hij niet gelijkmatig aanspant voordat je gaat suggereren dat zijn lichaam totaal uit verhouding is. Dan zouden alle juryleden gefaald hebben op de desbetreffende wedstrijden kom op zeg,en het gezeur over zijn hoofd laat me niet lachen xD

Ik snap zijn mening ook niet, vind het een goed fysiek en een prachtig atleet.

Maar ik kan me voorstellen dat het niet door iedereen op prijs wordt gesteld, waarom zou je hen van het tegendeel wijs willen maken?

Ik snap jouw mening wel over het gebeuren dat ten eerste.
Maar als je hem lelijk or whatever gaat noemen betreffende zijn lichaam wat doe je dan in vredesnaam in dit topic of beter gezegd op dit forum? Het zijn geen normale doornsee lichamen (power-lifters/bodybuilders)
That's all:D

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij heb wel 'n bh nodig :D

Terug
Naar boven