AndroidHealthClinic

new pic Alexei lesukov dec 2009

sp81e8.jpg

Duidelijk te zien dat ie flinke gyno heeft (gehad).
Verder begint ie op de laatste pic in het water al een flinke GH gut te krijgen, jammer als die nog groter zou worden......

Heeft bij hem echt niks met GH te maken hoor. Als ik aan het bulken ben en dus enorm veel kcal wegvreet zet mn maag ook gigantisch uit en lijk ik soms net zwanger, terwijl ik nog nooit GH heb gehad. Dit zal bij hem ook het geval zijn..zodra hij in shape is en dus veel lager in kcal zit is zn taille echt supersmal voor de massa die hij heeft.

Heeft bij hem echt niks met GH te maken hoor. Als ik aan het bulken ben en dus enorm veel kcal wegvreet zet mn maag ook gigantisch uit en lijk ik soms net zwanger, terwijl ik nog nooit GH heb gehad. Dit zal bij hem ook het geval zijn..zodra hij in shape is en dus veel lager in kcal zit is zn taille echt supersmal voor de massa die hij heeft.

Inderdaad, dat probleem heb ik zelf ook. 'smorgens heb je der bijna geen last van, maar eens de dag voorbij gaat, begint er een dikke pens te komen :D

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

Duidelijk trouwens dat ie off season creatine gebruikt :p :p

Dit dus. Ik snap niet dat mensen zeggen "hij krijgt al een buik".. Dat kan je gewoon niet beoordelen tijdens het offseason.. Als je op de stage een buikje merkt zou ik zeggen "Ja dat komt door de GH".. :rolleyes:

Inderdaad, dat probleem heb ik zelf ook. 'smorgens heb je der bijna geen last van, maar eens de dag voorbij gaat, begint er een dikke pens te komen :D

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

Duidelijk trouwens dat ie off season creatine gebruikt :p :p

ik heb het smorgens ook, dan ziet het vol met poep :D

Wat een r**ards zitten er ook op dit forum. Dit is een en al bodybuilding! Een ****ing talent en iedereen zit hem weer af te kraken. Sommige snappen er werkelijk niks van,

Te lachwekkend:D

Jammer idd. Ik ben er ook klaar mee:rolleyes:

Duidelijk te zien dat ie flinke gyno heeft (gehad).
Verder begint ie op de laatste pic in het water al een flinke GH gut te krijgen, jammer als die nog groter zou worden......

Hij heeft gewoon veel zee water gedronken:eek: Hou nou eens op over de GH buik. Wat een crap joh. Mensen praten elkaar na, jammer, zeer jammer.

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!;)

ik heb het smorgens ook, dan ziet het vol met poep :D

Cool! Dus je darmen zien poep op zie je de poep pas in de pot?:D

heeft iemand 'm dan GH zien gebruiken?

Eeey Joram!! Hij is viiiiiiieeeeeeeessss Patrick! :roflol:

t7kcyc.png

Z'n borsten zijn anti-zwaartekracht.

Waarom spreekt iedereen over die 'GH-gut'? Omdat het een bekend gegeven is dat BB dat hebben? Alsof je het gehoord hebt in de gym (gh-gut = uitzetting organen door ...) en dan met alle geweld wil aantonen dat je weet wat die buik is (buik komt hier trouwens door overdadig kcal-inname :d)

Is dat zn vriendinnetje weer @ 1.42 ?

Waarom spreekt iedereen over die 'GH-gut'? Omdat het een bekend gegeven is dat BB dat hebben? Alsof je het gehoord hebt in de gym (gh-gut = uitzetting organen door ...) en dan met alle geweld wil aantonen dat je weet wat die buik is (buik komt hier trouwens door overdadig kcal-inname :d)

Als jij denkt dat dit enkel het gevolg is van een flinke bulk zit je toch echt mis. Deze jongen heeft ongekend veel massa op zn frame.. en daar is ook heel wat hgh voor nodig.

Laatst bewerkt:
Heeft bij hem echt niks met GH te maken hoor. Als ik aan het bulken ben en dus enorm veel kcal wegvreet zet mn maag ook gigantisch uit en lijk ik soms net zwanger, terwijl ik nog nooit GH heb gehad.

+1 s'ochtends plat, s'avonds zwanger

Dat betekent nog niet dat hij DUS een grote gut heeft ;)

Nee maar kom op, een beetje kenner ziet wel dat dit eerste tekenen zijn van een gh-gut.. of hij moet net een halve koe achter de kiezen hebben.

neemt niet weg, voor ik commentaar krijg, dat zijn fysiek subliem is.

Terug
Naar boven