AndroidHealthClinic

Nieuws New Yorkreis probleemjongeren afgelast

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Het Amsterdamse stadsdeel De Baarsjes heeft een omstreden reis voor twaalf jongeren naar New York afgelast. Dat is gebeurd na een brief van minister Van der Laan, waarin hij het stadsdeel verzoekt om van de reis af te zien.

De jongeren zouden in New York een bootreis maken met een Nederlands zeilschip op de rivier de Hudson. Het tripje kostte 25.000 euro overheidsgeld en Van der Laan vindt dat te veel.

Van der Laan schrijft dat geld voor de wijkenaanpak altijd sober en doelmatig moet worden besteed. Ze kunnen beter een boot in de Kostverlorenvaart repareren dan in de Hudson, meent de minister.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2009/12/art000001CA72C9D739AEC6.html

Dus niet meer huilen, de Kostverlorenvaart is het verste wat die gasten gaan komen als het aan Van der Laan ligt.

Laatst bewerkt:
Dus ik niet meer kan hangen bij vrijheidsbeeld?........Wollah no spang :sad:

Eric, wat doe je nou?

Trouwens maakt niet uit, waarschijnlijk komt een ander debiel met een dubieus bericht waar de leden hier hun dagelijkse kost aan dodelijke ziektes kunnen toewensen.

Haha epic, 3 reacties.

Als er stond, 'Probleemjongeren vertrekken vandaag naar New York' dan liep het hier storm. :roflol:

Ik las het gister. Ik dacht bij mezelf, zo eindelijk eens een goede beslissing uit Den Haag. Respect voor Vd Laan dus!

niet meer dan logisch lijkt me. Waarom zover als er in de buurt ook zat mogelijkheden zijn?

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Vallen over mijn opening terwijl dat soort postings dagelijkse kost zijn als het gaat om zogenaamd 'linkse' besluiten. De jankzakken hebben deze thread ook gevonden.

Dus in plaats van de hand in eigen boezem te steken wijzen naar anderen............:roflol: Lekker zwak. Iedereen doet het dus ik mag het ook :rolleyes:

Vertel anders nog een keer wat over je topsalaris en je geslaagde leven, Bouwens. Op de één of andere manier kan je daar veel boeiender over vertellen.

• Like
Waarderingen: Loca
Dus in plaats van de hand in eigen boezem te steken wijzen naar anderen............:roflol: Lekker zwak. Iedereen doet het dus ik mag het ook :rolleyes:

Niets menselijks is mij vreemd. Maar ik verwacht toch wel minstens 10 jankthreads deze week over relmocro's, islamisering, minaretten, pedo's etc. De jankers komen dus nog ruim aan hun trekken.

Niets menselijks is mij vreemd. Maar ik verwacht toch wel minstens 10 jankthreads deze week over relmocro's, islamisering, minaretten, pedo's etc. De jankers komen dus nog ruim aan hun trekken.

Je bestempeld mij als jankzak terwijl al ik al jaren niets post in die 'rechtse huiltopics'. Ach tja......

En vergeet onze Adolf niet!

Waarom heb je trouwens het vorige topic over het New York besluit gesloten en een nieuwe geopend? Snap hem niet helemaal.

Ontopic: Inderdaad dichter bij zijn genoeg mogelijkheden. Iedereen verdient een beloning maar New York is toch net iets te ver. Vooral omdat ik er niet heen kan :P

we weten al langer dat we voor dit soort crapul moeten gaan werken

En vergeet onze Adolf niet!

Waarom heb je trouwens het vorige topic over het New York besluit gesloten en een nieuwe geopend? Snap hem niet helemaal.

Ontopic: Inderdaad dichter bij zijn genoeg mogelijkheden. Iedereen verdient een beloning maar New York is toch net iets te ver. Vooral omdat ik er niet heen kan :P

Welk topic is gesloten?

Deze was later : http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/eind-goed-goed-228334/

Het originele topic hierover is volgens mij nog open : http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/12-reljongeren-op-onze-kosten-naar-new-york-226957/

Terug
Naar boven