MuscleMeat

Nieuws 12 Reljongeren op onze kosten naar New York

geld over de balk.. bestaat dat tv programma nog???

Zo gaan ze varen op het schip De Halve Maen . "Daar leren ze navigeren, een verfkwast vasthouden, knopen maken en krijgen ze een sociale training".

Laat ze lekker naar de zeevaartschool gaan dan.
Met een tripje naar het buitenland hoef je niet aan te komen als dat heel je curriculum vitae is..

En al die andere nederlanders die zich altijd goed gedragen? Die zijn alleen maar goed om geld vanaf te pakken. Geef dat onzingeld liever aan ouderen, niet aan kakkerlakken.

Belonen kan ook dmv een kaartje met "je hebt je goed gedragen jonge nu werken gvd".

Het is nou eenmaal zo dat je als normale burger gewoon een cijfertje bent voor de overheid.

Het is of schorem uit bovenste klas (de zogenaamde business people) of tuig van de straat dat er toe doet.

Ik vind belonen sowieso onzin. Dan krijg ik meer de neiging om zelf ook even iemand te verkrachten o.i.d

Ik heb toch al geschreven dat ik het betwijfel of NY wel de juiste bestemming is?

25.000/12 personen = +/- 2.000 euries pp. Zo buiten proportie is het nou ook weer niet..

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Een tussenweg is dan ook fenomeen waar ik achter sta.

idd, een dikke maandloon wegens goed gedrag moet kunnen:rolleyes:

:roflol:

no offence, maar dit is wel erg belachelijk om op deze manier volgens jou de criminaliteit op te lossen. kom op zeg.

Ze hebben toch goed gedrag vertoont? Als dit een voorbeeld functie heeft en de mensen die de fout in zijn gegaan op het juiste pad houd ben ik wel bereid dat te betalen ja.

Ze hebben toch goed gedrag vertoont? Als dit een voorbeeld functie heeft en de mensen die de fout in zijn gegaan op het juiste pad houd ben ik wel bereid dat te betalen ja.

sorry hoor, goed van je hoor dat je hiervoor openstaat, maar vraag je jezelf nou eens af, wie wordt hier nou dubbel genaaid?:roflol:

sorry hoor, goed van je hoor dat je hiervoor openstaat, maar vraag je jezelf nou eens af, wie wordt hier nou dubbel genaaid?:roflol:

Je kunt lachen wat je wilt maar dat is de waarheid. Ik ben het met je eens dat het overbodig is om ze naar NY te sturen, maar belonen op zich is niets mis mee.

De gewone burger wordt altijd dubbel genaaid, dat is niets nieuws. Al die banken die de klanten anaal vernederen door ze een k*tproduct te verkopen worden door de overheid met miljoenen gesteund. De 2.000 euro die deze straatcriminelen op het juiste pad moeten houden is daar niets bij.

Maar goed, ik ga maar aan de gewichten. kus..

Je kunt lachen wat je wilt maar dat is de waarheid. Ik ben het met je eens dat het overbodig is om ze naar NY te sturen, maar belonen op zich is niets mis mee.

De gewone burger wordt altijd dubbel genaaid, dat is niets nieuws. Al die banken die de klanten anaal vernederen door ze een k*tproduct te verkopen worden door de overheid met miljoenen gesteund. De 2.000 euro die deze straatcriminelen op het juiste pad moeten houden is daar niets bij.

Maar goed, ik ga maar aan de gewichten. kus..

jij denkt het jouwe en ik denk hiervan het mijne (waarvan ik nog steeds vind dat het een overbodige luxe is). maar goed, ik ga ook maar ff eten en daarna trainen. kusje XXX

Neerknuppelen als een jong zeehondje dat zou ze eerder wat leren als die idiote snoepreisjes.

Ik gedraag mezelf al jaren goed waar blijft mijn beloning?

(ohj dat ik geen wegenbelasting meer hoef te betalen in 2012 haha dus niet)

Volgens stadsdeelvoorzitter Godfried Lambriex (PvdA) is het project te vergelijken met een rechtenstudent die drie maanden met een beurs naar Harvard mag.

Ik mis de link hiertussen, maar dat zal wel aan mij liggen. Naast Wouter Bos en Camiel Eurlings nog één voor de brandstapel. Nog effe en dan tot ziens Nederland.

Het is niet zo dat je op reis mag als je iemand anaal vernederd hebt he. Komt wel even iets meer bij kijken.

Inderdaad, er zal wel een lijst zijn met misdaden die je moet hebben begaan. Bijvoorbeeld minimaal 10 oma's beroofd, 2 mensen neergestoken of 3 huizen overvallen. Zou wat zijn zeg, als iedereen die een fiets heeft gestolen zomaar op reis kan naar de VS op kosten van de belastingbetaler.

Yep zodra mijn vrouwtje klaar is met studie gaan we weg uit dit achtelijke land! nog 3/4 jaar dan ben ik pleite hier!

jep, en ik ga lekker al over 1,5 jaar :D Weg hier van het doorgedraaide land.... Najah de politiek is niet goed...

De linksen dit, de linksen dat.Er is al jaren een rechtse regering aan de macht? Dus hoe kan het allemaal de schuld zijn van de linkse partijen.;)
Napraterij zonder kennis van zaken. De domme reacties in het fascisten blaadje de Telegraaf staan er vol mee.
Gelukkig maar dat mensen die op een rechtse partij stemmen (lees ontevreden Burgermannetjes) nooit een beroep doen op een uitkerende instantie.;)

Verder ben ik het ermee eens dat het weer eens iets idioots is, maar als we het gaan hebben over pure geldverkwisting kunnen we wel blijven doorgaan.
De Kredietcrisis (mede veroorzaakt) door de bonussencultuur in het topsegment van het Bedrijfsleven is ook niet uit te leggen aan de Burger.
Maar is wel altijd in stand gehouden door de Rechtse partijen met name de VVD.

Ik ben er niet van overtuigt dat zo'n tripje meer kost dan die ventjes allemaal een paar maandjes in de cel, dat kost toch veel meer.. Het is gewoon een win-win situatie. Ventjes blij, overheid blij doordat het minder kost en meer veiligheid, wij blij door minder geweld, iedereen blij.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er niet van overtuigt dat zo'n tripje meer kost dan die ventjes allemaal een paar maandjes in de cel, dat kost toch veel meer.. Het is gewoon een win-win situatie. Ventjes blij, overheid blij doordat het minder kost en meer veiligheid, wij blij door minder geweld, iedereen blij.

Ja ze zullen echt ineens poeslief zijn na zo'n reisje.

Zo'n tuig moet je gewoon moet de harde hand respect bijbrengen. In kampen zetten, en als ze niet luisteren met een stok slaan.

Het idee klinkt gewoon verrot. criminelen belonen voor goed gedrag, iets wat voor de meeste mensen vanzelfsprekend is. + dat ik nog nooit in new york ben geweest!:mad:

Terug
Naar boven