XXL Nutrition

Newbie: eerste kuur

fout.je moet het zelf leren...je moet niet het eindresultaat van iemand anders leren maar zelf weten waarom iets zo is!
B.v. Waarom en wanneer hcg...aro..ari...nolva...dat zijn toch we key dingentjes!
Succes!

Dacht dat wat ik zei iets algemeens was en niet iets persoonlijks?

op dit forum zegt bijna 90% van de mensen die kuren deze onzin,
maar zelf zijn ze ook als vet varken gaan kuren.. (kom maar met die flames)
waarom zou je niet aan de test-e kunnen gaan als je dikker bent,
voeding is de sleutel

:rolleyes: Ik kuur niet en 90% zegt het, omdat het gewoon waar is. Als je aan een massa kuur begint, terwijl je al een aardig bf hebt ben je in mijn ogen niet slim bezig. Cutten wordt toch door de meeste onderschat en als je op de 10% bf zit kan je er ook goed tegen aan gaan tijdens je kuur. Eerst een massa kuur pakken terwijl je op 17% zit en daarna gaan cutten lijkt mij niks

Laatst bewerkt:
:rolleyes: Ik kuur niet en 90% zegt het, omdat het gewoon waar is.

Met een BF van 10% heb je meer resultaat als je kuurt, je ziet het gewoon beter.
Maar dat wil niet zeggen dat het met een BF van 17% niet kan.
Ikzelf zit nu sinds 2 weken in een cutkuur met test en tren. Op dit moment heb ik een BF van 19%.
Met mijn kuur zal ik trachten naar de 10% te zakken en met een beetje mazzel nog wat extra massa te kweken, kwaliteitsmassa wel te verstaan.

Al zegt 90% het, wat over het algemeen gewoonweg meelopers zijn, wil niet zeggen dat het niet mogelijk is, helemaal niet wanneer het om een cutkuur betreft.

Ik zie trouwens nergens bulkkuur staan. Oke hij wil wat meer spiermassa maar dat moet op onderhoud of net daaronder ook gewoon mogelijk zijn.

Laatst bewerkt:
Met een BF van 10% heb je meer resultaat als je kuurt, je ziet het gewoon beter.
Ikzelf zit nu sinds 2 weken in een cutkuur met test en tren. Op dit moment heb ik een BF van 19%.
Met mijn kuur zal ik trachten naar de 10% te zakken en met een beetje mazzel nog wat extra massa te kweken, kwaliteitsmassa wel te verstaan.

Al zegt 90% het, wat over het algemeen gewoonweg meelopers zijn, wil niet zeggen dat het niet mogelijk is, helemaal niet wanneer het om een cutkuur betreft.

Jij geeft zelf het antwoord al en daarom zegt 90% het ook. Waarom genoegen nemen met minder als je meer kan pakken. Zijn er zat die kuren tijdens cut om de massa te behouden, maar een kuur in de bulk lijkt mij verstandiger, omdat je de 10% bf kan halen zonder veel spiermassa te verliezen. Lijkt mij zelfs mogelijk om vrijwel geen spiermassa te verliezen om de 10% bf te bereiken, maar wel als je lager gaat.

Jij geeft zelf het antwoord al en daarom zegt 90% het ook. Waarom genoegen nemen met minder als je meer kan pakken. Zijn er zat die kuren tijdens cut om de massa te behouden, maar een kuur in de bulk lijkt mij verstandiger, omdat je de 10% bf kan halen zonder veel spiermassa te verliezen. Lijkt mij zelfs mogelijk om vrijwel geen spiermassa te verliezen om de 10% bf te bereiken, maar wel als je lager gaat.

Geloof niet dat je me begrijpt. Met een BF van 17% kun je net zoveel winnen als wanneer je op 10% staat. Het hele verschil is gewoon dat laagje vet wat het verscholen houd, met een BF van 10% zie je meer van je winst. Dat is het verschil.

Maar ik begrijp jou ook niet helemaal bro.
Een kuur in de bulk lijkt je verstandiger want dan kun je de 10% halen???

Ooit wel eens van een AI gehoord?

Ooit wel eens gehoord dat een AI je gains in de weg kan staan?

Maar snap je punt wel dat er iets tegen de aromatisering te doen is.
Wil met name zeggen dat je lichaam waarschijnlijk anders op aas reageert als je op een hoger vet% staat. Mij lijkt het slimmer om dan eerst natural te cutten en daarna met je eerste kuur te starten. Daar ben ik zelf nu ook mee bezig.

Ik zie trouwens nergens bulkkuur staan. Oke hij wil wat meer spiermassa maar dat moet op onderhoud of net daaronder ook gewoon mogelijk zijn.

Je heb wel iets verkeerd gedaan, je verliest gewicht en je vetp stijgt.
en nu al weer een kuur?

Denk dat je nu zelf uit eigen ervaring wel wat leert, wat je nu probeert te verdedigen.

Ooit wel eens gehoord dat een AI je gains in de weg kan staan?

Wil met name zeggen dat je lichaam waarschijnlijk anders op aas reageert als je op een hoger vet% staat. Mij lijkt het slimmer om dan eerst natural te cutten en daarna met je eerste kuur te starten. Daar ben ik zelf nu ook mee bezig.

Wat versta je onder gains bro?
Oh je bedoelt de vocht-retentie die een aromatase inhibitor tegengaat.
Vind dat nou niet echt een gain, denk dat de meesten toch wel kwaliteits-weefsel willen.

Vind dat nou niet echt een gain, denk dat de meesten toch wel kwaliteits-weefsel willen.

Ik kan niet uit ervaring spreken zoals je weet, maar van wat ik ervan begrijp is dat een AI niet alleen de vocht-retentie tegen gaat. Ook het aanzetten van kwaliteitsmassa wordt enigszins belemmert door een AI.

Ik weet trouwens niet of je het bewust doet, maar je post komt vrij cynisch op me over. Ik hoop dat je begrijpt dat dat een beetje irritant overkomt.

Je heb wel iets verkeerd gedaan, je verliest gewicht en je vetp stijgt.
en nu al weer een kuur?

Denk dat je nu zelf uit eigen ervaring wel wat leert, wat je nu probeert te verdedigen.

Hm, en ik maar denken dat het heel gewoon is dat je na een kuur massa verliest, maw gewicht, 3 stappen vooruit, 2 achteruit, en door gewichtsverlies stijgt automatisch je BF.
Denk dat ik me de volgende keer wat beter moet inlezen.....
Nooit geweten dat je na een kuur alles kan behouden.;)

Heb trouwens keurig 3 maanden gewacht eer ik m'n nieuwe kuur startte.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Ik kan niet uit ervaring spreken zoals je weet, maar van wat ik ervan begrijp is dat een AI niet alleen de vocht-retentie tegen gaat. Ook het aanzetten van kwaliteitsmassa wordt enigszins belemmert door een AI.

Ik weet trouwens niet of je het bewust doet, maar je post komt vrij cynisch op me over. Ik hoop dat je begrijpt dat dat een beetje irritant overkomt.

Ik ken er genoeg die altijd met een AI kuren en zijn altijd tevreden over hun behaalde resultaten.

Snuff. 24 april zat je in je 2e week van je nakuur.
begin week 19 zat je nakuur erop(bij een standaard nakuur)
we zitten nu in week 27. en je bent al weer 2 weken bezig.

Gains behouden in je nakuur heb ik het niet over, maar gewicht verliezen en je vetp. laten stijgen gaat de verkeerde kant op.

ooit gehoord van loze gains ?(vocht en vet).

Cheers Snuff

( Fifa olanda)

Laatst bewerkt:
ooit wel eens gehoord dat een ai je gains in de weg kan staan?

+1

AI, is ook niet gezond voor... je kan beter zoiezo zo weinig extra middelen nemen.

Snuff. 24 april zat je in je 2e week van je nakuur.
begin week 19 zat je nakuur erop(bij een standaard nakuur)
we zitten nu in week 27. en je bent al weer 2 weken bezig.

Gains behouden in je nakuur heb ik het niet over, maar gewicht verliezen en je vetp. laten stijgen gaat de verkeerde kant op.

ooit gehoord van loze gains ?(vocht en vet).

Cheers Snuff

( Fifa olanda)

Ik reken vanaf mijn laatste inject en dat was 4 april.
Oke dan, op 1 week na 3 maanden, maar das lang genoeg.
Ik was in mijn kuur bijna 20 kilo aangekomen, natuurlijk zit daar vocht en vet bij, dus loze gains. Das vrij normaal dacht ik zo.
Ook is het vrij normaal dat als je gewicht verliest na een kuur je VP stijgt.

Ik reken vanaf mijn laatste inject en dat was 4 april.
Oke dan, op 1 week na 3 maanden, maar das lang genoeg.
Ik was in mijn kuur bijna 20 kilo aangekomen, natuurlijk zit daar vocht en vet bij, dus loze gains. Das vrij normaal dacht ik zo.
Ook is het vrij normaal dat als je gewicht verliest na een kuur je VP stijgt.

Begrijp ik het nu goed als je zegt dat je je nakuur hebt meegetelt als 'off' periode. Je weet toch dat je pas begint te tellen als 'off' periode NA je nakuur.

Er vanuit gaande dat je vier weken hebt nagekuurt, ben je dus maar 7 weken 'off' gegaan :rolleyes:

En die 20kg, das dus kwaliteitsweefsel ... :bang:

Laatst bewerkt:
Begrijp ik het nu goed als je zegt dat je je nakuur hebt meegetelt als 'off' periode. Je weet toch dat je pas begint te tellen als 'off' periode NA je nakuur.
Ja, ik reken de nakuur als OFF.
Er vanuit gaande dat je vier weken hebt nagekuurt, ben je dus maar 7 weken 'off' gegaan :rolleyes:

En die 20kg, das dus kwaliteitsweefsel ... :bang:
Bijdehandjes gegeten?

Terug
Naar boven