XXL Nutrition

Niemand houd van homeaus

:roflol:Hahaha mooie actie van die kerk :D :D :D
Die homo heeft gewoon niks te zoeken in die kerk, hij is homo en wist waar hij aan begon zodra hij zijn homo zijn begon te uiten, pech gehad
Die kerk gelooft in Adam en Eva, en niet in Adam en Steve, en terecht ook

Zou iemand zeggen een moskee of een marokaan heeft niks te zoeken in Nederland ben je boos:D

Triest mannetje ben je toch ook.
Moslims, zulke tolerante mensen:rolleyes:

In eerste instantie vind ik het triest dat ALLE soorten van geloof zo hard roepen op iedereen te accepteren en vervolgens zelf toch mensen buiten te sluiten !!

Aan de andere kant kiest die man zelf duidelijk voor zijn richtig , wat een richting is die de kerk niet volgt , en wat deze beste man neem ik aan ook wist was dat hij dan niet meer bij de kerk hoeft aan te kloppen ( krom en stom , maar 't is zo ) .

Oftewel Als deze man gewoon voor stond waar HIJ in geloofde ( homecoïtusualiteit ) dan had hij imo die Kerk gelijk links laten liggen omdat zij dit "verbieden"

• Topic Starter Topic Starter
Haha, ze zien het als een zonde. Ok, en al die andere diensten daarvan waren de overledenen zeker heilig? Echt te triest voor woorden de mentaliteit van sommige christelijke Amerikanen.

Niet dat ik zo achter homo relaties sta, maar dit gaat over respect voor de doden en ze hebben hier duidelijk een grens overschreden.

Trouwens waarom weer over blank beginnen roxxe? Denk je dat donkere amerikanen dit niet doen? Gaat hier niet over blank of zwart maar over religieuze achtergrond.

Deze gast is briljant! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eric van Sauers :D

Deze zinnen waren echt super:

Wat ik wel weer raar vind trouwens, het is een ras.....ze kunnen zich niet voortplanten maar er worden er wel steeds meer, ra...ra...raa.. hoe kan dat??? :D:D:laugh::laugh::laugh: Pricelesss!

Dat is typisch he? Ja ze schijnen allemaal uit de kast te komen ergens! He je zal eens bij de IKEA maar eens de verkeerde kast hebben gekocht....heb je s'ochtends die kast in elkaar lopen te sleutelen, kom je savonds thuis....is je hele huis vol met nichten, DAT is lekker! :D:roflol::roflol::roflol::roflol:

:roflol:Hahaha mooie actie van die kerk :D :D :D
Die homo heeft gewoon niks te zoeken in die kerk, hij is homo en wist waar hij aan begon zodra hij zijn homo zijn begon te uiten, pech gehad
Die kerk gelooft in Adam en Eva, en niet in Adam en Steve, en terecht ook

fl**ker....triest ventje.

Hoe achterlijk religie is? Dat heeft hier niets mee te maken. Jij bedoelt: hoe intolerant religie is, dat is wat anders.
Alles dat vreemd is wordt geschuwd, logisch. Iets dat niet past binnen de normen en waarden van een groepering wordt verworpen.

Religie voor de domme... kijk maar naar o.a spiertje zijn uitlatingen...behoorlijk achterlijk keer op keer.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ach ja die homo's kunnen zich tenminste niet voortplanten (ook al komen er steeds meer uit de kast), die christenhonden van de vs helaas wel...

Geschoond, persoonlijke aanvallen en provocaties graag achterwege laten.

Topic was inderdaad een beetje uit de hand gelopen gisteravond.

Maar mis nu wel de prachtpost van Tsjok:mad:

Jammer van die laatste 3 regels. Anders was die post ook niet gedelete (mag ik hopen).

:evil:

ik dacht dat homo's tegenwoordig al kinderen kunnen adopteren, ongehoord!!! :mad:
Schone versie.

Ja want stel je voor dat 'zij' ook kinderen willen opvoeden..

Al dit gezeik altijd over homocoïtusuelen. Probeer je zelf eens in een dergelijke situatie voor te stellen; je wordt geboren, je gaat naar school, je merkt dat je iets anders dan de 'rest' bent, je gaat naar de hogere school en je merkt dat je je niet aangetrokken voelt door meisjes maar wel naar jongens, dit vind je echt klote en je snapt ook niet hoezo maar het is gewoon zo. Je moet ermee leren leven en sterker nog op een bepaald moment moet je het tegen je familie zeggen omdat je bijvoorbeeld nog steeds niet getrouwd bent met een vrouw of omdat je nog steeds nog geen meisjes mee naar huis hebt genomen.. Je moet je familie ermee confronteren, dit is ontzettend zwaar en je weet ook niet hoe je het moet brengen. Je bent ervan overtuigd dat er een hogere macht is die ervoor zorgt dat jij zoveel moet 'lijden' en wordt een gelovige. De kerk zegt dat jij niet in God mag geloven en respecteert je niet zoals je verwacht als je de bijbel mag geloven. Vervolgens ga je dood en krijg je geen propere begravenis omdat de kerk jouw manier van leven niet 'steunt'.

ROT TOCH OP JE MET JE ****ING GEZEIK!!!

Iedereen praat altijd over respect en shit maar niemand heeft daadwerkelijk respect voor een ander.

Het blijft een feit dat een bepaalde percentage van een diersoort homo- of biseksueelis, bij sommige diersoorten is het hoger en bij andere lager dan bij de mens. Maar het is alsnog gewoon een onderdeel van de natuur ook al lijkt het tegen 'alles' van de overlevingsdrang van een diersoort te zijn..

Wat ik niet respecteer van homo's is dat het zo uitbundig moet feestvieren en daarbij andere mensen, zoals mijzelf, ermee lastigvallen. Bijvoorbeeld de Gay Parade. Waarom moeten wij perse naar hun kijken maar zij niet naar ons, er is toch ook geen Straight Parade of iets dergelijks? Als je homo bent: Best, maar hou het lekker voor jezelf of voor diegene die belangrijk voor jou zijn en diegene die jou ook als belangrijk voor hun beschouwen. Schreeuw het toch niet zo van de daken!

Ik ben zelf geen homoseksueelmaar ik weet van een vriend van mij die het wel is hoe lastig sommige dingen kunnen zijn.. Het is niet zo dat zij ervoor kiezen, diegene die ervoor kiezen zijn gewoon pervers en zijn geen homocoïtusuelen maar bicoïtusuelen of perverselingen.

Ik vraag me echt af wanneer dit rare gedrag van de mens nu eens ophoudt, het heeft lang genoeg geduurt en we zijn nu wel langzamerhand zo ontwikkelt dat dit soort dingen tot de verleden tijd moeten behoren. Sterker nog het lijkt mij dat de haat naar homocoïtusuelen toe pas is ontstaan sinds de hogere vormen van beschaving, zeg maar 2000-3000 jaar geleden. In Griekenland was homofilie gewoon geaccepteerd en werd zelfs van jonge mensen verwacht dat ze hun lichaam een tijd deelde met mensen van het zelfde geslacht. Hierna moest je wel trouwen en kinderen krijgen om jezelf voort te planten. Romeinse rijk idem.

Nogmaals om het voor de mensen met een bord voor hun kop, wat een belachelijk groot aantal is, te herhalen:

HOMOSEXUALITEIT IS GEEN GENOMEN BESLISSING, NET ZOALS HETEROSEXUALITEIT OOK GEEN GENOMEN BESLISSING IS!!

Tsjok. Oude griekenland was niet homoseksueel. Neem nu Russen en Turken en Grieken van nu, de mannen kussen elkaar net zoals de vrouwen, zijn ze dan meteen homo? Onzin.
Mediteraanse mannen zijn gewoon closer met elkaar, dat zit in de cultuur. In de Mediteraanse cultuur huilen mannen meer, ze zijn meer ijdel, ze raken elkaar gemakkelijker aan (omhelzen elkaar), ze kussen elkaar (op de wangen) maar er is geen sprake van coïtus of aantrekkingskracht. Het is gewoon vriendschap. Maar dat heeft niet alleen met mannen te maken maar met de hele cultuur zelf. Nederlandse mannen zijn veel te preuts en bang voor homo uitgemaakt te worden als zij net als de mediteraanse mannen zouden gedragen.

De overgrote meerderheid van de Grieken was homo of bi, idem de Romeinen.
Anale coïtus is niet voor niets soms genoemd als : "op zijn Grieks"
Check your history compadre ;)

Tsjok. Oude griekenland was niet homoseksueel. Neem nu Russen en Turken en Grieken van nu, de mannen kussen elkaar net zoals de vrouwen, zijn ze dan meteen homo? Onzin.
Mediteraanse mannen zijn gewoon closer met elkaar, dat zit in de cultuur. In de Mediteraanse cultuur huilen mannen meer, ze zijn meer ijdel, ze raken elkaar gemakkelijker aan (omhelzen elkaar), ze kussen elkaar (op de wangen) maar er is geen sprake van coïtus of aantrekkingskracht. Het is gewoon vriendschap. Maar dat heeft niet alleen met mannen te maken maar met de hele cultuur zelf. Nederlandse mannen zijn veel te preuts en bang voor homo uitgemaakt te worden als zij net als de mediteraanse mannen zouden gedragen.

Okee arnieeee.

Romeinse Rijk: Homocoïtusualiteit in het Oude Rome - Wikipedia
Griekenland: Google maar wat dan zie je het vanzelf wel, anders kijk je in een boek over de Griekse geschiedenis. Homocoïtusualiteit werd verwacht van jongere mensen. Elkaar in de kont nken is niet meer 'bang zijn' dat je voor homo wordt uigemaakt, het is homoseksueelgedrag.
Huilen, knuffelen, kussen, ijdel zijn(lol BB forum praat over het ijdele gedrag van de mediterrane man..) heeft niks te maken met homoseksueelgedrag maar elkaar batsen wel.

Terug
Naar boven