Schone versie.
Ja want stel je voor dat 'zij' ook kinderen willen opvoeden..
Al dit gezeik altijd over homocoïtusuelen. Probeer je zelf eens in een dergelijke situatie voor te stellen; je wordt geboren, je gaat naar school, je merkt dat je iets anders dan de 'rest' bent, je gaat naar de hogere school en je merkt dat je je niet aangetrokken voelt door meisjes maar wel naar jongens, dit vind je echt klote en je snapt ook niet hoezo maar het is gewoon zo. Je moet ermee leren leven en sterker nog op een bepaald moment moet je het tegen je familie zeggen omdat je bijvoorbeeld nog steeds niet getrouwd bent met een vrouw of omdat je nog steeds nog geen meisjes mee naar huis hebt genomen.. Je moet je familie ermee confronteren, dit is ontzettend zwaar en je weet ook niet hoe je het moet brengen. Je bent ervan overtuigd dat er een hogere macht is die ervoor zorgt dat jij zoveel moet 'lijden' en wordt een gelovige. De kerk zegt dat jij niet in God mag geloven en respecteert je niet zoals je verwacht als je de bijbel mag geloven. Vervolgens ga je dood en krijg je geen propere begravenis omdat de kerk jouw manier van leven niet 'steunt'.
ROT TOCH OP JE MET JE ****ING GEZEIK!!!
Iedereen praat altijd over respect en shit maar niemand heeft daadwerkelijk respect voor een ander.
Het blijft een feit dat een bepaalde percentage van een diersoort homo- of biseksueelis, bij sommige diersoorten is het hoger en bij andere lager dan bij de mens. Maar het is alsnog gewoon een onderdeel van de natuur ook al lijkt het tegen 'alles' van de overlevingsdrang van een diersoort te zijn..
Wat ik niet respecteer van homo's is dat het zo uitbundig moet feestvieren en daarbij andere mensen, zoals mijzelf, ermee lastigvallen. Bijvoorbeeld de Gay Parade. Waarom moeten wij perse naar hun kijken maar zij niet naar ons, er is toch ook geen Straight Parade of iets dergelijks? Als je homo bent: Best, maar hou het lekker voor jezelf of voor diegene die belangrijk voor jou zijn en diegene die jou ook als belangrijk voor hun beschouwen. Schreeuw het toch niet zo van de daken!
Ik ben zelf geen homoseksueelmaar ik weet van een vriend van mij die het wel is hoe lastig sommige dingen kunnen zijn.. Het is niet zo dat zij ervoor kiezen, diegene die ervoor kiezen zijn gewoon pervers en zijn geen homocoïtusuelen maar bicoïtusuelen of perverselingen.
Ik vraag me echt af wanneer dit rare gedrag van de mens nu eens ophoudt, het heeft lang genoeg geduurt en we zijn nu wel langzamerhand zo ontwikkelt dat dit soort dingen tot de verleden tijd moeten behoren. Sterker nog het lijkt mij dat de haat naar homocoïtusuelen toe pas is ontstaan sinds de hogere vormen van beschaving, zeg maar 2000-3000 jaar geleden. In Griekenland was homofilie gewoon geaccepteerd en werd zelfs van jonge mensen verwacht dat ze hun lichaam een tijd deelde met mensen van het zelfde geslacht. Hierna moest je wel trouwen en kinderen krijgen om jezelf voort te planten. Romeinse rijk idem.
Nogmaals om het voor de mensen met een bord voor hun kop, wat een belachelijk groot aantal is, te herhalen:
HOMOSEXUALITEIT IS GEEN GENOMEN BESLISSING, NET ZOALS HETEROSEXUALITEIT OOK GEEN GENOMEN BESLISSING IS!!
Goeie post Tjok, maar met het vetgedrukte ben ik het niet helemaal eens... Waarom zou je dingen als de Gay Parade niet accepteren/respecteren? Op welke manier 'vallen ze je ermee lastig', zoals je zegt?
Waarom is het zo erg als ze (in het geval van de Pride, één keer per jaar) een feestje bouwen? Je hoeft er toch niet naar te kijken? Heb je er zo'n last van?
Als je graag een Straight Parade wilt: misschien kun je het opperen bij de gemeente Amsterdam ofzo.
Homo's (rond mij heen dan) zijn vaak nou eenmaal wat 'uitbundiger' en ruimdenkender... laat ze lekker. Kunnen veel mensen nog wat van leren.
Nog altijd geen reden om het normaal te vinden dat ze kinderen kunnen adopteren. Ik vind dat elk kind het recht heeft op een moeder en vader om een normale opvoeding te genieten, want dat is het meest natuurlijk en daarvan weet je dat het werkt als het op goede manier gebeurd. Wie ben jij om te bepalen dat een kind (waarvan de echte ouders het om een of andere reden niet kunnen opvoeden) in een abnormale situatie van twee vaders of moeder te steken? Dat kind kan zelf niet kiezen, en dus moet je het alle rechten geven die het kan krijgen: dit wil zeggen zowel vader als moeder.
Het is trouwens bekend dat kinderen er baat bij hebben zowel een vader als moeder te hebben, heeft dus wel degelijk een invloed op hoe het kind opgroeit en evolueerd. En het ontbreken van een van de ouders kan alleen negatief werken.
Dus voor je in de verdediging springt, eerst maar eens naar alle meningen luisteren. Rechten van het kind staan VER boven rechten van homokoppels die uit frustratie zomaar wat kinderen gaan adopteren.
Als een heterostel geen kinderen kan krijgen en gaat adopteren, noem je het dan ook 'uit frustratie zomaar wat kinderen adopteren'? Waarom zou een homostel geen kinderen (goed) kunnen opvoeden? Ik denk dat ze het bijna even goed doen als een heterostel. Veel heterohuwelijken/-relaties stranden zoals je weet, dus een heterohuwelijk is echt geen garantie voor een goede opvoeding.
Ik ben zelf opgevoed door mijn moeder, zonder man in huis, en voel me niet bepaald mislukt ofzo.
Homo of hetero, leven en laten leven. Al dat gedoe altijd, bah.

Of je als man nou verliefd wordt op een man of op een vrouw, who f*cking cares? What's the big deal?
Op de Gay Parade hield iemand een spandoek omhoog met de tekst 'Verliefd zijn voelt voor iedereen hetzelfde!'
En dat is gewoon de waarheid.
(En wat is er nou trouwens 'slechter': verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht, of uitgehuwelijkt worden en trouwen met iemand die je amper kent? Wie zal er uiteindelijk nou gelukkiger zijn? Stelletje hypocrieten.)