Fitness Seller

Niemand houd van homeaus

Juist, heel goed gezegd mijn beste. Afwijken van de norm. Daar gaat het om. Maar het interessante van het verhaal is dat dit in de natuur erg normaal is dat wezens/dieren/mensen 'verstoten' worden omdat ze afwijken van de norm.
Kan je talloze voorbeelden geven: jonge rode bloedcellen die niet voldoen aan de norm en afwijken worden radicaal verwijderd door het lichaam. Een dier dat gewond is, wordt vaak door de andere groep opgegeten of verstoten. Waarom gebeurt dit? Principe van survival of the fittest. En iemand die homo is kan zich niet voortplanten, daar gaat het om.....
Yes inderdaad survival of the fittest. Het feit dat een homo zich niet kan voortplanten zou imprincipe de mensheid doen stoppen van groeien wil je het overdreven zeggen, maar er zit zeker een kern van waarheid in. (ik zeg dus niet dat je geen homo mag zijn, je moet zijn wie je wil zijn :) tegenwoordig moet je altijd opletten wat je zegt, voor je het weet heb je een anti-ANTI homo beweging op je lippen)

Ja geen idee, ik las toevallig een interview met een homo die weggepest was uit zijn huis door anti-homocoïtusuele, ehm, Marokkanen. Daar stond die zin.
Je ziet toch zelf ook wel dat allochtonen (vooral Marokkanen... :o) homocoïtusualiteit vaak als iets 'vies' en 'zieks' zien? Dat lees en hoor je, ik hoor het ook om mij heen. Helaas.

Ik weet verder niet precies (in getallen) hoe het zit met de acceptatie van homo's door autochtonen, had wel het idee dat dat toch behoorlijk geaccepteerd werd.

Geloof jij alles wat je leest? Ik zie in principe niets. Ik zie eigenlijk vaker nederlanders homo's dissen, maar dan sneaky achter hun rug. Komt dus op het zelfde neer. Woorden zoals bruinwerker, bilspiermusketier, anaalridder etc komen vaak voor in hun vocabulaire.

Kijk, acceptatie zit hem niet in de vorm van een ras, acceptatie van iets dat anders is heb je alleen bij mensen die logisch en reeel kunnen na denken. En wat is dan acceptatie? Accepteren dat een ras zich stopt met vermenigvuldigen? Of accepteren dat een ander zo is en zijn eigen ondergang betekent? Of accepteren dat een ander gewoon dat leven wil leiden? :) Wat allochtonen(lees moslims) vandaag hebben, is precies wat nederland 20 jaar geleden had :) there aint no difference. Dus zo tolerant, oooo zo tolerant is de nederlandse bevolking niet.

Dat een homo gebitchslapped wordt door een marokkaan wil niet niet zeggen dat ****ing heel allochtonie zo is, moet je eens bij die boeren in een vriendenkring gaan vragen wat ze van homo's vinden. "Gut man, den vieze bruunwerkers!! Den hat stront an den knikker!!!"

Yes inderdaad survival of the fittest. Het feit dat een homo zich niet kan voortplanten zou imprincipe de mensheid doen stoppen van groeien wil je het overdreven zeggen, maar er zit zeker een kern van waarheid in.

Vanuitgaande dat de heer Darwin nog steeds de heilige schaal is wat betreft onze evolutie; denk je daarom niet dat het juist een natuurwending is? Kijkend naar de dreigende overbevolking in sommige gebieden en tekort aan voedsel, in dichtbevolkte gebieden dreigt er een overschot aan nageslacht te ontstaan.

• Topic Starter Topic Starter
Yes inderdaad survival of the fittest. Het feit dat een homo zich niet kan voortplanten zou imprincipe de mensheid doen stoppen van groeien wil je het overdreven zeggen, maar er zit zeker een kern van waarheid in. (ik zeg dus niet dat je geen homo mag zijn, je moet zijn wie je wil zijn :) tegenwoordig moet je altijd opletten wat je zegt, voor je het weet heb je een anti-ANTI homo beweging op je lippen)

Geloof jij alles wat je leest? Ik zie in principe niets. Ik zie eigenlijk vaker nederlanders homo's dissen, maar dan sneaky achter hun rug. Komt dus op het zelfde neer. Woorden zoals bruinwerker, bilspiermusketier, anaalridder etc komen vaak voor in hun vocabulaire.

Kijk, acceptatie zit hem niet in de vorm van een ras, acceptatie van iets dat anders is heb je alleen bij mensen die logisch en reeel kunnen na denken. En wat is dan acceptatie? Accepteren dat een ras zich stopt met vermenigvuldigen? Of accepteren dat een ander zo is en zijn eigen ondergang betekent? Of accepteren dat een ander gewoon dat leven wil leiden? :) Wat allochtonen(lees moslims) vandaag hebben, is precies wat nederland 20 jaar geleden had :) there aint no difference. Dus zo tolerant, oooo zo tolerant is de nederlandse bevolking niet.

Dat een homo gebitchslapped wordt door een marokkaan wil niet niet zeggen dat ****ing heel allochtonie zo is, moet je eens bij die boeren in een vriendenkring gaan vragen wat ze van homo's vinden. "Gut man, den vieze bruunwerkers!! Den hat stront an den knikker!!!"
waarom ben je die moeite aant doen voor een breezer?

Nog altijd geen reden om het normaal te vinden dat ze kinderen kunnen adopteren. Ik vind dat elk kind het recht heeft op een moeder en vader om een normale opvoeding te genieten, want dat is het meest natuurlijk en daarvan weet je dat het werkt als het op goede manier gebeurd. Wie ben jij om te bepalen dat een kind (waarvan de echte ouders het om een of andere reden niet kunnen opvoeden) in een abnormale situatie van twee vaders of moeder te steken? Dat kind kan zelf niet kiezen, en dus moet je het alle rechten geven die het kan krijgen: dit wil zeggen zowel vader als moeder.

Het is trouwens bekend dat kinderen er baat bij hebben zowel een vader als moeder te hebben, heeft dus wel degelijk een invloed op hoe het kind opgroeit en evolueerd. En het ontbreken van een van de ouders kan alleen negatief werken.

Dus voor je in de verdediging springt, eerst maar eens naar alle meningen luisteren. Rechten van het kind staan VER boven rechten van homokoppels die uit frustratie zomaar wat kinderen gaan adopteren.

wat een drogredenering, alsof alles wat natuurlijk is beter is, of een morele richtlijn moet zijn. btw monogamie is eerder cultureel bepaald en het zou mij niet verbazen dat onze vroege voorouders enkel werden opgevoed door de moeder. de gemiddelde middeleeuwer zal wel opgevoed worden in een "traditioneel gezin, maar naast af en toe wat rake klappen van vadertje lief zal er ook geen vaderliefde tussen zitten.

Vanuitgaande dat de heer Darwin nog steeds de heilige schaal is wat betreft onze evolutie; denk je daarom niet dat het juist een natuurwending is? Kijkend naar de dreigende overbevolking in sommige gebieden en tekort aan voedsel, in dichtbevolkte gebieden dreigt er een overschot aan nageslacht te ontstaan.

natuurlijke selectie kan niet vooruitplannen. homofilie mag dan geen evolutionair voordeel opleveren maar dat doen steriele venten en mong*len ook niet, toch worden er elke generatie geboren, genetische defectjes noemen ze dat, zijn homo's daarom "slechte mensen", zoals veel achterlijken hieruit zullen concluderen?
neen want als er iets barbaars en medogenloos is dan is het wel de natuur, (religieuze fanatici en ander gespuis niet meegerekend)

Vraag maar eens aan kinderen van gescheiden ouders hoe het is om één ouder te moeten missen, je zal geen vrolijke antwoorden krijgen. Straks ga je nog zeggen dat 1 ouder beter is dan 2, of dat homo ouders beter zijn dan hetero ouders. Spreekt voor zich dat de liefde en aandacht van beide ouders (waarvan het kind weet dat het de ECHTE ouders zijn) meer waarde heeft.

Vraag maar eens aan kinderen van gescheiden ouders hoe het is om één ouder te moeten missen, je zal geen vrolijke antwoorden krijgen. Straks ga je nog zeggen dat 1 ouder beter is dan 2, of dat homo ouders beter zijn dan hetero ouders. Spreekt voor zich dat de liefde en aandacht van beide ouders (waarvan het kind weet dat het de ECHTE ouders zijn) meer waarde heeft.

Ik zal wel de laatste zijn om te zeggen dat het 1 beter is dan het ander, alles hangt af van de context waar de situatie zich in bevindt.
als een homo koppel bereid na veel overwegingen om is een kind een degelijke opvoeding te geven en te sterken voor het volgend leven, ja dan verkies ik dat boven een heteroseksueelkoppel dat een ongelukje heeft gehad of eerder op hun carriere is gefixeert en hun kinderen sneller in een creche gaan dumpen tijdens de weekdagen.

Een kind verwekken omwille van de ouders vind ik zowieso een ebsurd idee, hetero of homo, maar bestaand weeskinderen kunnen beter geadopteerd worden dan in een weeshuis opgevoed worden of in 1 of ander miserabel derdewereldland tussen het afval ahter voedsel liggen te scharrelen.

en over dat missen van een ouder, ik heb mijn vader al 14 jaar niet gezien, moet ik rouwig zijn om iemand die geen nood ziet om zijn kind mee op te voeden, enkel en alleen omdat hij mijn verwekker is? dat neigt naar het zelfde irrationalisme als personen die een band voelen men een volk enkel en alleen omwille van het bloed dat ze delen.

en over dat missen van een ouder, ik heb mijn vader al 14 jaar niet gezien, moet ik rouwig zijn om iemand die geen nood ziet om zijn kind mee op te voeden, enkel en alleen omdat hij mijn verwekker is?
Wie zegt dat je rouwig moet zijn? Ik zeg dat je misschien gelukkiger zou zijn als hij dat niet had gedaan en dus was opgegroeid in normaal hetero gezin.

dat neigt naar het zelfde irrationalisme als personen die een band voelen men een volk enkel en alleen omwille van het bloed dat ze delen.
Daar istie alweer Godwin's Law - Wikipedia, the free encyclopedia ;)

en over dat missen van een ouder, ik heb mijn vader al 14 jaar niet gezien, moet ik rouwig zijn om iemand die geen nood ziet om zijn kind mee op te voeden, enkel en alleen omdat hij mijn verwekker is? dat neigt naar het zelfde irrationalisme als personen die een band voelen men een volk enkel en alleen omwille van het bloed dat ze delen.

Zoals ik eerder al postte, ik ben ook opgegroeid zonder vader en ik voel me NIET mislukt en heb NIETS gemist (althans, heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb, helemaal zeker weet ik dat natuurlijk nooit :rolleyes:). Mijn moeder heeft me prima in d'r eentje opgevoed, en daar ben ik veel blijer mee dan dat ze samen zouden zijn gebleven (leuk, opgroeien tussen een vader die je moeder in elkaar slaat).

Is dus een klein beetje hetzelfde als bij Blackadder.

Je weet idd niet of je niets gemist hebt, wat je niet weet kan je ook niet missen... Moest je het weten dan zou je het misschien wel missen of gemist hebben. En idd ouders die ruzie maken is nooit positief in de opvoeding.

1 ) Geloof jij alles wat je leest? Ik zie in principe niets. Ik zie eigenlijk vaker nederlanders homo's dissen, maar dan sneaky achter hun rug. Komt dus op het zelfde neer. Woorden zoals bruinwerker, bilspiermusketier, anaalridder etc komen vaak voor in hun vocabulaire.

2 ) Kijk, acceptatie zit hem niet in de vorm van een ras, acceptatie van iets dat anders is heb je alleen bij mensen die logisch en reeel kunnen na denken. En wat is dan acceptatie? Accepteren dat een ras zich stopt met vermenigvuldigen? Of accepteren dat een ander zo is en zijn eigen ondergang betekent? Of accepteren dat een ander gewoon dat leven wil leiden? :) Wat allochtonen(lees moslims) vandaag hebben, is precies wat nederland 20 jaar geleden had :) there aint no difference. Dus zo tolerant, oooo zo tolerant is de nederlandse bevolking niet.

3 ) Dat een homo gebitchslapped wordt door een marokkaan wil niet niet zeggen dat ****ing heel allochtonie zo is, moet je eens bij die boeren in een vriendenkring gaan vragen wat ze van homo's vinden. "Gut man, den vieze bruunwerkers!! Den hat stront an den knikker!!!"

1) Bij mijn weten noem je zoiets roddellen, doet iedreen over iedereen !
Daar hebben ze de uitdrukking "schelden doet geen pijn" voor

2) Acceptatie zit idd niet in de vorm van een ras , zeer zeker niet !
Maar vergeet niet dat het WEL in vormen van geloof zit ,... nou wil ik niet perse lullig doen , maar als een geloof Homocoïtusueliteit verbied is het de gehoorzaamheid van de volgelingen die de acceptatie bepaald,.... en tja de moslims hangen nu eenmaal zeer vast aan hun geloof ( kijk maar wat ze vinden van een "afvallige" )
Bij andere strenge aanhangers van geloven geld precies hetzelfde !

3) Wil idd niet zeggen dat heel allochtonië zo is , maarrrr als deze "ene" zegt vanuit zijn geloof te handelen en dat zjin geloof dat goedkeurd , dan is het niet meer dan een logische reactie vd mens om "de rest" die in hetzelfde geloof geloven en dat praktiseren te associëren met die "ene"
( Ben met je eens dat je niet mag veralgeminiseren , maar het word zo nu en dan wel erg moeilijk gemaakt ! )

Over die boeren ; tuurlijk word er achter de rug om van de "Homo's" gepraat , zo ook bij dwergen, Down-syndroom, gehandicapte en de rest van de apparte mensen ,.... echter is dat geen lichamelijke actie ,.... dus wederom gaan "schelden doet geen pijn" en zelfs "wat niet weet, wat niet deerd" hier op ;)

Zoals ik eerder al postte, ik ben ook opgegroeid zonder vader en ik voel me NIET mislukt en heb NIETS gemist (althans, heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb, helemaal zeker weet ik dat natuurlijk nooit ). Mijn moeder heeft me prima in d'r eentje opgevoed, en daar ben ik veel blijer mee dan dat ze samen zouden zijn gebleven (leuk, opgroeien tussen een vader die je moeder in elkaar slaat).

OK tegenwoordig moet het kunnen , maarrrrrrr hoe gaat 't met dat kind met 2 vaders op school , met buiten spelen etc etc .

Een vader of moeder alleen kan aan een kind uitgelegd worden dat ze gescheiden zijn en elkaar niet meer "lief" vonden , maarrr 2 vaders ,......kinderen leren net iets over de bloemetjes en de bijtjes en dan dit ,.... legt dat maar eens uit als accepterende ouders ,... op een punt loop je toch tegen de lamp en moet je vertellen dat het niet de "normale" gang van zake is , enkel dat, en niet eens de reden Homo , maar gewoon omdat iemand anders is dan anderen kan problemen op gaan leveren voor en bij kinderen .

Terug
Naar boven