SageFrancis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Yes inderdaad survival of the fittest. Het feit dat een homo zich niet kan voortplanten zou imprincipe de mensheid doen stoppen van groeien wil je het overdreven zeggen, maar er zit zeker een kern van waarheid in. (ik zeg dus niet dat je geen homo mag zijn, je moet zijn wie je wil zijnJuist, heel goed gezegd mijn beste. Afwijken van de norm. Daar gaat het om. Maar het interessante van het verhaal is dat dit in de natuur erg normaal is dat wezens/dieren/mensen 'verstoten' worden omdat ze afwijken van de norm.
Kan je talloze voorbeelden geven: jonge rode bloedcellen die niet voldoen aan de norm en afwijken worden radicaal verwijderd door het lichaam. Een dier dat gewond is, wordt vaak door de andere groep opgegeten of verstoten. Waarom gebeurt dit? Principe van survival of the fittest. En iemand die homo is kan zich niet voortplanten, daar gaat het om.....
tegenwoordig moet je altijd opletten wat je zegt, voor je het weet heb je een anti-ANTI homo beweging op je lippen)Ja geen idee, ik las toevallig een interview met een homo die weggepest was uit zijn huis door anti-homocoïtusuele, ehm, Marokkanen. Daar stond die zin.
Je ziet toch zelf ook wel dat allochtonen (vooral Marokkanen...) homocoïtusualiteit vaak als iets 'vies' en 'zieks' zien? Dat lees en hoor je, ik hoor het ook om mij heen. Helaas.
Ik weet verder niet precies (in getallen) hoe het zit met de acceptatie van homo's door autochtonen, had wel het idee dat dat toch behoorlijk geaccepteerd werd.
Geloof jij alles wat je leest? Ik zie in principe niets. Ik zie eigenlijk vaker nederlanders homo's dissen, maar dan sneaky achter hun rug. Komt dus op het zelfde neer. Woorden zoals bruinwerker, bilspiermusketier, anaalridder etc komen vaak voor in hun vocabulaire.
Kijk, acceptatie zit hem niet in de vorm van een ras, acceptatie van iets dat anders is heb je alleen bij mensen die logisch en reeel kunnen na denken. En wat is dan acceptatie? Accepteren dat een ras zich stopt met vermenigvuldigen? Of accepteren dat een ander zo is en zijn eigen ondergang betekent? Of accepteren dat een ander gewoon dat leven wil leiden?
Wat allochtonen(lees moslims) vandaag hebben, is precies wat nederland 20 jaar geleden had
there aint no difference. Dus zo tolerant, oooo zo tolerant is de nederlandse bevolking niet.Dat een homo gebitchslapped wordt door een marokkaan wil niet niet zeggen dat ****ing heel allochtonie zo is, moet je eens bij die boeren in een vriendenkring gaan vragen wat ze van homo's vinden. "Gut man, den vieze bruunwerkers!! Den hat stront an den knikker!!!"

) homocoïtusualiteit vaak als iets 'vies' en 'zieks' zien? Dat lees en hoor je, ik hoor het ook om mij heen. Helaas. 
). Mijn moeder heeft me prima in d'r eentje opgevoed, en daar ben ik veel blijer mee dan dat ze samen zouden zijn gebleven (leuk, opgroeien tussen een vader die je moeder in elkaar slaat).