XXL Nutrition

Niet al te duur, eiwitrijk en direct te kunnen eten product

Bzar

Advanced Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Ik ben op zoek naar een product dat ik in de supermarkten kan kopen en dat ik overal en nergens eten kan. Ik kan rijst bijvoorbeeld vervangen door rijstwafels als ik buiten de deur eet. Maar ik kan natuurlijk geen blikjes tonijn meenemen. Iemand suggesties?

Alvast heel erg bedankt!!

Paaseieren.. voorgekookt en al..

Noten

• Topic Starter Topic Starter
Eieren meenemen lijkt me een beetje onhandig, maar noten eten lijkt me wel een goede. Wat voor noten zal ik dan eten? Cashewnoten, pistachenoten?

pistache zijn nogal duur dacht ik (misschien niet qua grammen, maar ik neem aan dat je de pel niet op eet? )

je kan studentenhaver doen (das mix van alle soorten) of anders cashew ofzo

Kwark

warme kwark met je vinger eten ipv lepel = vies

noten, maar dan heb je ook veel koolh binnen als je cashew neemt.

Jaa, ik merk nu wel dat het moeilijk is om het %eiwitten met cashewnoten in een maaltijd op te krikken zonder dat het %vetten te veel stijgt.

Noten : Walnoten, ongezouten!
Bij LIDL hebben ze van die rode zakken. Ideaal.
Rijk aan omega 3 vetten en veel eiwit. Dus flink wat kcal.

Valt me tegen dat het nog niet is genoemd: (choco)melk.

Noten : Walnoten, ongezouten!
Bij LIDL hebben ze van die rode zakken. Ideaal.
Rijk aan omega 3 vetten en veel eiwit. Dus flink wat kcal.
Ik heb cashewnoten en walnoten met elkaar vergeleken. Cashewnoten blijken toch een betere voedingswaarde te bevatten. Wel heel erg bedankt!!

Eiwitten in noten en pinda's zijn verre van compleet.

Kipfilet voor op brood.
Ham voor op brood.
(evt rookvlees en rosbief, wel betrekkelijk duur)
0,5 literpak magere melk.

Verder kun je natuurlijk altijd nog whey met water/melk in een flesje doen en meenemen.

Eiwitten in noten en pinda's zijn verre van compleet.

Kipfilet voor op brood.
Ham voor op brood.
(evt rookvlees en rosbief, wel betrekkelijk duur)
0,5 literpak magere melk.

Verder kun je natuurlijk altijd nog whey met water/melk in een flesje doen en meenemen.
Maar daarentegen bevatten noten betere vetten dan dierlijk voedsel, nietwaar?:)

Wellicht, maar je vroeg om een eiwitrijk tussendoortje. Ik ga er dan vanuit dat je dit eet voor de eiwitten. Overigens zitten er in magere vleeswaren als bovenstaande weinig vet.

Om overal mee te kunnen nemen is idd vaak een probleem. Ik eet daarom gewoon vaak brood + pindakaas (samen volledig eiwit(?)), en véél melk. Oke vaak is het dan wel wat warmer, maar het is goedkoop en snel weg te werken. Soms neem ik ook gewoon kwark mee (voor als je ergens een lepel kan fixen), die wordt dan wat waterig bovenop maar is niet schokkend.

Niet idiaal,... Ontbijt drink.

Helaas een hoop suiker en troep maar stoppen er wel wat vezels in en in een liter toch iets van 40 gram eiwitten.

mijn werketen zijn de volgende 3

1. 3 boterhammen met 100gr kip en 50 gram mixnoten
2. 3 boterhamme veel pindakaas + halveliter melk
3. bak kwark met 2 kiwis 25 gram nootjes en soms nog boterham pindakaas

witten genoeg en de andere crap ook, best makkelijk mee te nemen, kwark pak in vierkant bakje en doe ik 2 koelelementen omheen

Terug
Naar boven