MuscleMeat

Niet al te duur, eiwitrijk en direct te kunnen eten product

Ik neem vaak toch een bak kwark mee en een lepel.. Haal het uit de koelkast en leg het in een koeltas in de kofferbak.... Eet het gewoon waar ik wil

ik maak 1 ker in de week 5 kg kip klaar in een soep pak (in kleine stukjes gesneden, en verdeel dit over 22 bakjes van de blokker, en vries het vervolgens in

dit kan je overal mee naartoe nemen en met je handen eten!

is 1 keer per week een uur werk

en je hebt 22 doosjes met net geen 50 gram eiwit

ik neem gewoon overal boterhammen met kipfilet of pindakaas met me mee en wat fruit

kalkoenfilet is ook niet echt duur en makkelijk om mee te nemen.

Wou je dat zo uit het pakje eten dan??

Macedamia noten..ongebrand..erg goed en makkelijk

Ik ben op zoek naar een product dat ik in de supermarkten kan kopen en dat ik overal en nergens eten kan. Ik kan rijst bijvoorbeeld vervangen door rijstwafels als ik buiten de deur eet. Maar ik kan natuurlijk geen blikjes tonijn meenemen. Iemand suggesties?

Alvast heel erg bedankt!!

Je hebt ook zakjes tonijn van John West, hoef je alleen nog een vorkje mee
te nemen.

Een leeg spa flesje van een halve liter vul je met 2 schepjes zuivere instant melkeiwit poeder
(liefst zonder al die chemische smaakstoffen: Instant Milk Protein).

Als je honger krijgt doe je er gewoon kraantjeswater bij, schudt 5 sec, en drinken maar.

Als je de smaak met kraantjeswater maar flauwtjes vindt, kan je er ook nog wat melkpoeder uit de supermarkt aan toevoegen.

@ mister10, dat is een goedkope site, vooral de ei-eiwit poeder spreekt me wel aan! heb je ervaring met bestellen van deze site?

Niet idiaal,... Ontbijt drink.

Helaas een hoop suiker en troep maar stoppen er wel wat vezels in en in een liter toch iets van 40 gram eiwitten.

Je hebt ze ook zonder toegevoegde suikers en met 0% vet. Eigenlijk is dat karnemelk met een zoete fruitsmaak. En wat is er mis met een liter karnemelk of magere melk. 35 gram eiwitten en geen smaakstoffen en andere rommel. (helaas wel veel lactose). Voor je vezels kun je toch een boterham eten.

op xxl nutrion staan genoeg eiwitrijke dingen die je makkelijk mee kunt nemen..

als ik op stap ga of naar de stad ofzo leg ik gewoon gewoon flesjes protiendrink of eiwitbuisje of reep in de auto..
of gewoon boterhammen..
en verder niks om geven wat andere denken, je bent hardcore bodybuilder ofniet ;)

Interresant topic :) Zijn er misschien nog andere producten die makkelijk mee te nemen zijn en enkele dagen goed blijven (voor op een festival bijvoorbeeld?) Heb al rijstkoeken, noten, ..

blikjes tonijn blijven lang goed. Brood, whey, havermout, brinta, houdbare melk. Allemaal maanden houdbaar.

Terug
Naar boven