Fitness Seller

Niet bijkomen op 5130 kcal

ik heb zeer grote eieren:D (rode opdruk van c1000)

die zijn gebakken 110 kcal per stuk

• Topic Starter Topic Starter
Dus nog een maand aanzien wat het wordt ?

Ga per maaltijd maar 100 gram rijst ongekookt gewogen eten;)

Ga per maaltijd maar 100 gram rijst ongekookt gewogen eten;)

Wel verdomd lekker met scrambled eggs (+ bieslook, peper, paprikapoeder, kurkuma, tabasco, worcestershiresaus) en ketjap. Eet dagelijks 300gr op die manier en kijk er altijd naar uit :D

Wel verdomd lekker met scrambled eggs (+ bieslook, peper, paprikapoeder, kurkuma, tabasco, worcestershiresaus) en ketjap. Eet dagelijks 300gr op die manier en kijk er altijd naar uit :D

Men havermout en brinta gaat er ook ongekookt in, rijst lijkt me wat aan de krokante kant :D

WTF ? Leg alsjeblieft uit waarom je niet zou kunnen bulken op rijst, maar wel op pasta....

Dit...:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 19:29 ----------

Damn ik denk dat je gwn te weinig eet dus een under eater meer eten :) suc6

Weer wat aangepast omdat ik wat hoog zat met de eiwitten.

Beter zo, of nog de whey weglaten ?
Rijst is idd zo dat ik deze eerst kookte, en daarna porties van 100 gr afwoog.

Grote fout dus

Bijlagen

Hij zegt net een maand bezig te zijn, wat at je er dan voor. Kan goed zijn dat zijn lichaam er nog aan moet wennen en nu dus hoge toeren zit te draaien zodat het in heb begin lijkt alsof hij niet aan komt maar dat kan over een maand heel anders zijn.
Ik zou dus zeggen kijk het nog even een maand aan en kijk dan nog eens weer.
Is er geen verandering dan kun je eiwitten naar beneden halen vetten en carbs toe gaan voegen.

Broscience?

Jij zegt dus dat je meer dan een maand lang een pak meer kan eten dan je norm en pas later zal bijkomen... Sounds legit :p

Ik zeg herbereken het eens, want er zitten gaten in je schema en volgens mij heb je verkeerd geteld.

Broscience?

Jij zegt dus dat je meer dan een maand lang een pak meer kan eten dan je norm en pas later zal bijkomen... Sounds legit :p

Ik zeg herbereken het eens, want er zitten gaten in je schema en volgens mij heb je verkeerd geteld.

Ik eet nu 3x builtjes rijst van 125gr (ongekookt gewogen), en moet zeggen dat dit flink meer is dan de 3x100gr (gekookt gewogen) dat ik ervoor at.
Dat was dus een serieuze fout in men schema :duh:

Hou me nu aan dit :

Bijlagen

Als je daar nog niet mee aankomt zou ik nog wat olijfolie bij je rijstmaaltijden toevoegen aangezien je nu (voor wat ik zo snel even heb gezien) slechts je vetten uit 2x30g pindakaas haalt.

Als je daar nog niet mee aankomt zou ik nog wat olijfolie bij je rijstmaaltijden toevoegen aangezien je nu (voor wat ik zo snel even heb gezien) slechts je vetten uit 2x30g pindakaas haalt.
Bedankt voor de tip ;)
Nu zal het wel lukken, met al die rijst nu is het eten als een grote jongen:D
Laatste portie was proppen,maar ze zit erin :)

Terug
Naar boven