Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Indd, dat is wel zo'n 300 gram gekookt met basmati rijst, wat ik trouwens een van de betere soorten vind vanwege de lage GI.Ga per maaltijd maar 100 gram rijst ongekookt gewogen eten![]()
Ga per maaltijd maar 100 gram rijst ongekookt gewogen eten![]()

SmakelijkGa per maaltijd maar 100 gram rijst ongekookt gewogen eten![]()

Wel verdomd lekker met scrambled eggs (+ bieslook, peper, paprikapoeder, kurkuma, tabasco, worcestershiresaus) en ketjap. Eet dagelijks 300gr op die manier en kijk er altijd naar uit![]()

Men havermout en brinta gaat er ook ongekookt in, rijst lijkt me wat aan de krokante kant![]()
Hij bedoelt dat die 100gr het gewicht van de ongekookte rijst is. Lijkt me tenminste.
Dat zou al vele logischer zijn idd, en lekkerder 
Ga per maaltijd maar 100 gram rijst ongekookt gewogen eten![]()

WTF ? Leg alsjeblieft uit waarom je niet zou kunnen bulken op rijst, maar wel op pasta....

suc6Hij zegt net een maand bezig te zijn, wat at je er dan voor. Kan goed zijn dat zijn lichaam er nog aan moet wennen en nu dus hoge toeren zit te draaien zodat het in heb begin lijkt alsof hij niet aan komt maar dat kan over een maand heel anders zijn.
Ik zou dus zeggen kijk het nog even een maand aan en kijk dan nog eens weer.
Is er geen verandering dan kun je eiwitten naar beneden halen vetten en carbs toe gaan voegen.

Broscience?
Jij zegt dus dat je meer dan een maand lang een pak meer kan eten dan je norm en pas later zal bijkomen... Sounds legit
Ik zeg herbereken het eens, want er zitten gaten in je schema en volgens mij heb je verkeerd geteld.

Bedankt voor de tipAls je daar nog niet mee aankomt zou ik nog wat olijfolie bij je rijstmaaltijden toevoegen aangezien je nu (voor wat ik zo snel even heb gezien) slechts je vetten uit 2x30g pindakaas haalt.