AndroidHealthClinic

niet genoeg bereik via wifi in huis

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
99
Lengte
1m80
Hallo guys,

heb een wifi router en internet vaak met wifi in me huis alleen heb ik niet overal wifi, denk dat dit komt omdat me wifi router helemaal beneden staat in de kast en op 3e verdieping heb ik haast geen bereik.....

wat kan ik beste doen, wifi repeater halen of een sterkere antenne??? en enige idee welke merken goed zijn?

bedankt

Gewoon extra routertje ertussen (als je een kabeltje kunt trekken tenminste). Heb het op mijn studentenkamer ook, die betonnen vloeren zijn killing voor je signaal.

• Topic Starter Topic Starter
extra routertje in de zin van een accespoint bedoel je?

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 09:25 ----------

extra router lijkt me niet de oplossing, een accespoint maybe wel???

even research gedaan ga die tog nemen wat d77 postte bedankt

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 14:03 ----------

heb je eigenlijk niet genoeg als je antenne vervangt van de router???

Wifi extenders. Had het hier ook, breedplaatvloeren (voor de nitwits: betonvloer, bult wapening er in) hielden signaal behoorlijk tegen. Combi beton en wapening sucks als je signaal daar doorheen moet. Heb setje besteld via KPN (heb die ellendige experia box.) Stekker experia box er uit, kastje in stopcontact, stekker er weer in. Zelfde soort kastje boven in stopcontact et voila. Werkt prima.

wat al gezegd is, een accesspoint in de buurt hangen.

Engenius heeft wel leuke accesspoints die lijken op een brandmelder :) alleen wel wat prijzig.

Wifi extenders. Had het hier ook, breedplaatvloeren (voor de nitwits: betonvloer, bult wapening er in) hielden signaal behoorlijk tegen. Combi beton en wapening sucks als je signaal daar doorheen moet. Heb setje besteld via KPN (heb die ellendige experia box.) Stekker experia box er uit, kastje in stopcontact, stekker er weer in. Zelfde soort kastje boven in stopcontact et voila. Werkt prima.
ik heb ook een router van kpn, welke versterker heb jij besteld dan?

Als je op de tweede etage nog een pc hebt staan met een goede verbinding dan kun je kijken of je met Connectify verder komt. Dit is een programma wat van een willekeurige computer met wifi ontvanger een wifi hotspot maakt, ik gebruik het zelf voor mijn ipad en dat werkt goed.

Terug
Naar boven