AndroidHealthClinic

niet genoeg resultaat (denk ik ??)

tijmenk

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m81
Massa
74kg
hallo mensen.
ik heb nu al ongeveer 4 a 5 maanden het zelfde schema. ik eet iets meer als normaal. (misschien alsnog te weinig).
maar ik heb nu alsnog nauwelijks resultaat en dan lees ik sommige topics dat mensen naar 3 a 4 WEKEN al resultaat hebben???

dan denk ik bij mezelf dat ik iets verkeerds doe. ik ben ongeveer 3 kilo aangekomen.
ik zal even een voorbeeld geven hoe ik train want ik twijfel ook of ik met genoeg gewichten train.
daar wil ik wel bij zeggen dat ik wel moeite heb met de laatste reps.

BV:
maandag: chest triceps
dumbell fly's doe ik 8,5 kilo aan elke zeide. (17 kilo totaal)
Incline Dumbbell Bench Press doe ik 12 kilo aan elke zeide (24 kilo totaal)

Lying Dumbbell Tricep Extension doe ik ongeveer 7 kilo per zeide.

dit was even een voorbeeld van wat ik nu ongeveer doe.
DE VRAAG IS : IS DIT GENOEG GEWICHT??? (heb er met de laatste reps wel moeite mee)

nu nog even een kleine vraag omdat we nu toch bezig zijn :P.
is het mischien ook verstandig om binnekort met een nieuw schema te beginnen?

het zou fijn zijn als jullie me kunnen helpen :D

MVG
Tijmen

hallo mensen.
ik heb nu al ongeveer 4 a 5 maanden het zelfde schema. ik eet iets meer als normaal. (misschien alsnog te weinig).
maar ik heb nu alsnog nauwelijks resultaat en dan lees ik sommige topics dat mensen naar 3 a 4 WEKEN al resultaat hebben???

dan denk ik bij mezelf dat ik iets verkeerds doe. ik ben ongeveer 3 kilo aangekomen.
ik zal even een voorbeeld geven hoe ik train want ik twijfel ook of ik met genoeg gewichten train.

BV:
maandag: chest triceps
dumbell fly's doe ik 8,5 kilo aan elke zeide. (17 kilo totaal)
Incline Dumbbell Bench Press doe ik 12 kilo aan elke zeide (24 kilo totaal)

Lying Dumbbell Tricep Extension doe ik ongeveer 7 kilo per zeide.

dit was even een voorbeeld van wat ik nu ongeveer doe.
DE VRAAG IS : IS DIT GENOEG GEWICHT??? (heb er met de laatste reps wel moeite mee)

nu nog even een kleine vraag omdat we nu toch bezig zijn :P.
is het mischien ook verstandig om binnekort met een nieuw schema te beginnen?

het zou fijn zijn als jullie me kunnen helpen :D

MVG
Tijmen

Volgens mij is het dan goed gewicht. Probeer het wel op te bouwen, natuurlijk gaat het na elke keer weer stukje makkelijker. Ik doe dumbbell fly nu met 6 kg aan elke zijde en was ook lastig, maar dit hoor je ook op de bouwen, zoals alles.

Na 5 maand moet je toch wel meer kunnen pressen.

post eens wat je eet op een dag

• Topic Starter Topic Starter
Na 5 maand moet je toch wel meer kunnen pressen.

post eens wat je eet op een dag

dit is ongeveer wat ik eet op een dag:

maaltijd 1: een bak brinta.

maaltijd 2: 2 booterhammen kipfilet of pindakaas

maaltijd3 : 4 booterhammen kipfilet

maaltijd 4: 2 boterhammen kipfilet of kaas of ietsdergelijks

maaltijd 5: (avondeten) wat de pot schaft meestal wel groente en 4 aardappelen en vlees

maaltijd 6: pak melk (na het trainen)

heel soms voor het slapen bak kwark (niet vaak)

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 09:36 ----------

en natuurlijk veel water!

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 09:39 ----------

dit is btw mijn nieuwe schema die ik binnenkort wil gaan toepassen : http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/4-daagse-split-goed-niet-graag-tips-342901/

Je eet nog te weinig en bijna alleen maar brood eiwitten ook veel te laag je spieren Herstellen amper zo. Ga je is inlezen over voeding begon met de stickies.

Web voor je training kijk eens om rippetoe of stronglifts 5x5 te volgen om kracht op te bouwen.

Je eet nog te weinig en bijna alleen maar brood eiwitten ook veel te laag je spieren Herstellen amper zo. Ga je is inlezen over voeding begon met de stickies.

Web voor je training kijk eens om rippetoe of stronglifts 5x5 te volgen om kracht op te bouwen.

ik zal eens kijken voor voedingen hoe ik meer eiwitten binnen krijg. maar het is moeilijk om een goeie schema aan te houden.

damnit nu ik alles lees over FB op het begin beter is! denk ik dat ik die 5 maanden eigenlijk heb weggegooit en fout heb gedaan -.- ik ga er zeker meer over lezen en maar "overnieuw" beginnen maar dan met rippetoe ofzoiets.

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 09:49 ----------

Is niet moeilijk... discpline mijn jongen!

dat heb ik ook zeker!! maar mijn moeder haalt niet alles in huis. woon nog niet op mezelf. maar ga er achteraan

zou ik nu moeten beginnen met ongeveer 3 maanden rippetoe ofzo?? en daarna verder met split ?
en natuurlijk meer eten

Zou beginnen met een maand of 3 tot 6 retentie en daarna iets van web ub-lb split of pull push schema. Met een split schema heb je alles naar 1 keer kan beter je spieren om de 4 dagen eens aanpakken

Sorry foutje zit via me gsm moest zijn en dan

Sorry foutje zit via me gsm moest zijn en dan

is dit schema goed? PL3x5
Training A
3×5 Squat
3×5 Bankdrukken
1×5 Deadlift

Training B
3×5 Squat
3×5 Press
5×3 Power Cleans

of zal ik deze doen?
Training A
Squat 5×5
Bench Press
Barbell Rows
Training B
Squat 5×5
Overhead Press 5×5
Deadlift 1×5

en nog een vraagje : moet je dan BV MA: training A DI: training B Wo: training A do: training B Vr: training A en weekend rust?

hallo mensen.

3 kilo in 4/5 maanden lijkt me niet heel verkeerd, tenzij je vet percentage drastisch gestegen is..

3 kilo in 4/5 maanden lijkt me niet heel verkeerd, tenzij je vet percentage drastisch gestegen is..

nee is niet gestegen. maar mijn prostuur (spieren) is niet echt anders geworden.
er werdt gewezen naar een StrongLift 5x5. ik denk dat dat voor 3 a 4 maandjes niet verkeerd is. aangezien je per week 2.5 kilo stijgt heb ik gelezen.

De gewichten stijgen inderdaad 2,5kg per week, niet jij zelf in gewicht lol :p

is dit schema goed? PL3x5
Training A
3×5 Squat
3×5 Bankdrukken
1×5 Deadlift

Training B
3×5 Squat
3×5 Press
5×3 Power Cleans

of zal ik deze doen?
Training A
Squat 5×5
Bench Press
Barbell Rows
Training B
Squat 5×5
Overhead Press 5×5
Deadlift 1×5

en nog een vraagje : moet je dan BV MA: training A DI: training B Wo: training A do: training B Vr: training A en weekend rust?

Zou de bovenste doen als je dat kan in de sportschool.

Verder ma A di rust woe b do rust vr a weekend rust

Week 2
Ma b di rust wo a do rust vr a weekend rust

Enzo verder

Zou de bovenste doen als je dat kan in de sportschool.

Verder ma A di rust woe b do rust vr a weekend rust

Week 2
Ma b di rust wo a do rust vr a weekend rust

Enzo verder

waarom de bovenste ik denk dat 5x5 wel wat beter is aangezien ik al 5 maanden train.

Vergis je niet. Als je op de 5 reps all out gaat, ben je na 3x al aardig kapot. Maar je kunt het zelf eventueel aanpassen naar de 4-5x als je nog kracht over hebt :)

Terug
Naar boven