Fitness Seller

niet genoeg resultaat (denk ik ??)

• Topic Starter Topic Starter
Vergis je niet. Als je op de 5 reps all out gaat, ben je na 3x al aardig kapot. Maar je kunt het zelf eventueel aanpassen naar de 4-5x als je nog kracht over hebt :)

ow okee nou dankjewel! ik zou even kijken welke ik ga toepassen anders doe ik gewoon de onderste maar dan 3x5 inplaats van5x5. ik hoop dat ik dan na een paar maand wat meer kracht krijg en een splitschema kan beginnen voor een snellere groei van mijn spieren! dankjewel igg

Gewoon full body trainen

pull ups
squat
seated calve raise
bench press
cable fly
preacher curls
head crushers

3 sets opbouwen in gewicht en herhalingen tot spierfalen.

Gewoon full body trainen

pull ups
squat
seated calve raise
bench press
cable fly
preacher curls
head crushers

Mis hier schouders bij een tot
fail helemaal niet elke training met welke oefening is niet goed voor je cns

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon full body trainen

pull ups
squat
seated calve raise
bench press
cable fly
preacher curls
head crushers

ik ben sws niet van plan om full body te doen. doe eerst stronglift daarna split die ik zelf heb gemaakt

ik ben sws niet van plan om full body te doen. doe eerst stronglift daarna split die ik zelf heb gemaakt

denk ook dat jij je meer moet focussen op je voeding. if you want to get big you have to eat big. zonder voeding ben je nergens ecto ;)

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 15:49 ----------

Mis hier schouders bij een tot
fail helemaal niet elke training met welke oefening is niet goed voor je cns

Iedereen focust zich maar op herhalingen, luister naar je lichaam voel je spieren vol lopen met bloed voel de pomp. Spiervezels moet je slopen om te groeien daarvoor ben je op de sportschool groeien doe je tijdens je rust met de juiste voeding. Choice not the easy way choice the hard way. Gewichten neerleggen maar geen pomp voelen zal je niet van groeien je zal toch echt je grenzen op moeten zoeken.

denk ook dat jij je meer moet focussen op je voeding. if you want to get big you have to eat big. zonder voeding ben je nergens ecto ;)

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 15:49 ----------

Iedereen focust zich maar op herhalingen, luister naar je lichaam voel je spieren vol lopen met bloed voel de pomp. Spiervezels moet je slopen om te groeien daarvoor ben je op de sportschool groeien doe je tijdens je rust met de juiste voeding. Choice not the easy way choice the hard way. Gewichten neerleggen maar geen pomp voelen zal je niet van groeien je zal toch echt je grenzen op moeten zoeken.

Zonder pomp groei je niet?
Dude.....

:roflol:

heerlijk dat gebrekkige engels.

choose dan, spelfoutje moet kunnen. Kom is met wat beters waar we wat aan hebben;)

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 20:00 ----------

ik zeg het ook niet, ik typ het in slimpie. Maar goed opgelet jij zal vast wel goed advies geven.

:roflol:

Nee hoor dat kan ik niet. Dat typ ik ook niet. Ik moest dit gewoon even typen, vond ik leuk. Chagrijn :')

choose dan, spelfoutje moet kunnen. Kom is met wat beter waar we wat aan hebben;)

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 20:00 ----------

ik zeg het ook niet, ik typ het in slimpie. Maar goed opgelet jij zal vast wel goed advies geven.

Het puntje over dat je zonder pomp niet groeid, dat kan jij me vast wel even uitleggen toch?

Het puntje over dat je zonder pomp niet groeid, dat kan jij me vast wel even uitleggen toch?

luister is tepeltje dat was een sarcastische opmerking dat je wel hard moet trainen om te gainen en niet na een paar herhalingen de gewichten weer terug leggen zonder dat je spieren er op reageren.

Terug
Naar boven