XXL Nutrition

Niet naar rxmuscle gaan

Little Daddy

Monstrous Giant
Waardering
711
Fuark, stelletje honden daar heb nu 1 malware virus binnen en kan niks meer doen! Zit in veilige modus het weg proberen te halen maar niks werkt!

wat een f**gots daar, wil even een guestposing van ronnie coleman zien en krijg ik een virus binnen, feelsbadman.jpg

in before op is a f**got

Ok, volgens mij is je computer een f**got.

Hier nergens last van, geen meldingen in Norton 2011.

Malware virus en je kunt niks meer ?

stuur de link eens.

malwarebytes detecteert niks.

• Topic Starter Topic Starter
batman is a phaggot

Bij mij niets aan de hand. Ik zou gewoon even zorgen dat je algemene beveiliging in orde is.

kun je niet terugzetten naar een paar dagen geleden ofzo met systeemherstel

Het is een neppe antivirus wat je laat betalen, het blokt alles wat je start wou net fappen maar houd het ook tegen

---------- Post toegevoegd Sun 13 Nov 2011 om 19:47 ----------

Kiijk een filmpje en dan merk je het wel
Je hebt zeker via google op rxmuscle gezocht, kwam dan (zogezegd) op rxmuscle terecht maar werd eigelijk via die fake google geredirect naar een virus. Heb het ook gehad, ga in safemode, bij uitvoeren msconfig intypen, dan in het tab "opstarten" vink je het verdachte programma uit (normaal iets in de aard van privacy.exe). Dan start je op in windows, en voorzie een goede virusscanner (kaspersky antivirus heeft het uiteindelijk kunnen blokkeren bij mij)
Succes.

Volgens mij is die site clean, Google geeft ook geen melding. Misschien heb je het ergens anders binnen gekregen en leg je onterecht de link met die site?

avast! heeft een door u bezochte geïnfecteerde webpagina geblokkeerd
Details van de infectie
URL: [Link niet meer beschikbaar]...
proces: file://C:\Program Files (x86)\Mozilla Fi...
infectie: html:Iframe-inf
Bedreigingsstatistieken van de laatste 30 dagen

Geblokkeerde geïnfecteerde sites: 42 103 280
Geïnfecteerde domeinen: 296 915

In het verleden was e-mail de meest gebruikte methode voor het verspreiden van virussen, maar onderzoek van ons viruslaboratorium toont aan dat tegenwoordig meer dan 80% van de malware zich verspreidt via het internet. Wat opvallend is, is dat slechts 1% afkomstig is van verdachte of 'louche' sites - de rest verspreidt zich via legitieme websites die zijn gehackt.
Ja, dat was op het nippertje, maar ontspant u zich...

avast! Free Antivirus is de minimale bescherming die iedereen tegen virussen en spyware zou moeten hebben. Als u echter veel tijd online besteedt, staat u van nature bloot aan een grotere bedreiging. Gelukkig kunt u uw beveiliging verhogen door het toevoegen van meer defensieve lagen.

eheheh owned door een iframe.
wie zit er nou ook op rxmuscle, als we dbb hebben :(
GIJ FAELT HAGHDDDD!

Klopt! Heb vorige week precies hetzelfde gehad.

Fsecure kon het trouwens wel verwijderen.

Heb die virus onlangs nog weggehaald bij iemand.

Heb eerst rKill gedownload, en dan gekozen voor de tweede, iExplore.exe:

http://www.bleepingcomputer.com/download/anti-virus/rkill

Daarna een scan uitvoeren, in mijn geval was dat met hitmanpro en spybot search and destroy aangezien al die andere zoals malwarebytes maar een beperkte hoeveelheid kunnen verwijderen of gewoon niets. Tenzij je betaald.

Daarna grinler unhider downloaden en uitvoeren om al je verborgen bestanden weer zichtbaar te maken, tenzij de malware nog niet in deze fase was aanbeland :D:

http://download.bleepingcomputer.com/grinler/unhide.exe

• Topic Starter Topic Starter
ik keek naar een guestposing vid van ronnie coleman, ik weet zeker dat het van rxmuscle is gekomen want toen ik op bodybuilding.com naar de comments keek begon iedereen van ''rxmuscle ga ik niet op, zit teveel virussen''

komt vast door Dave Palumbo

Terug
Naar boven