Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lief dankjewel!😊Ik vind het altijd wel tof om te lezen hoe erg gedisciplineerd en gedreven jij bent voor de sport , en dat kan je zeker terug zien in jouw shape.
Je ziet naar mijn mening sowieso wel bij mensen die de kantjes er vanaf lopen.
Je zou soms wel een zero sausje kunnen toevoegen bij je bakjes 😊🫣
De waarden waren normaal alleen reageer ik daar niet normaal op.Ja zou ook nog kunnen inderdaad dat het niet alleen aan de hormonen ligt, en de pil deed mentaal ook zoiets bij mij inderdaad alleen had ik dat pas na 5-6 maanden door
O wauw ja ik vond mn werk dus ook helemaal niet meer leuk en had bedacht dat ik liever in de gym wilde werken ofzo. Terwijl ik mijn werk hartstikke leuk vind eigenlijk (en dat nu ook weer vind). Wat bizar zeg he…
Oké fijn om te weten dat het bij anderen ook elke maand zo wisselend kan zijn! Maar die maanden zonder energie trek ik echt zo verschrikkelijk slecht joh. Laatst werd ik wakker voor werk en was zo moe dat ik gewoon niet meer rationeel kon nadenken en had besloten dat ik “gewoon 2 uur later ging werken en nog ff ging slapen” like wtf dat is niet bepaald een optie op mijn werk om later te beginnen ofzo😅 en daarna weer wakker schrikken en mega haasten omdat je dan beseft dat dit helemaal niet kan. Heb dat nog nooit gehad joh, leek wel bezopen ofzo😂
Beetje meer vermoeid of minder zwaar kunnen trainen de week voor D-day kan ik wel accepteren maar dit soort dingen.. hoop dat er iets aan te doen is dat het niet meer zo extreem is & ik gewoon wel nog normaal kan functioneren🙈
Zie collega’s (ook vrouwelijke) die tegen pensioen aanzitten die veel meer energie hebben dan ik heb en dat lijkt me niet normaal.. zeker niet aangezien ik nu op 2300 kcal zit en me al zo voel, wil niet weten hoe dit dan is als ik ga cutten🤯
Ah fijn om te weten!! Waren er bij jou hormoonwaardes te hoog/laag of meer hoe je hersenen reageren op bepaalde hormonen oid?
Ah dit klinkt gek maar vind het zo fijn om te horen dat ik niet de enige ben die het zo heftig merkt!! Om me heen hoor ik niemand hier over en zie ik iedereen gewoon doorgaan zoals normaal zonder te crashen of hun normale broeken niet meer te passen ofzo de week ervoor..
Dat vocht vasthouden heb ik soms (nu ook) ook zo extreem en het is zo oncomfortabel.. terwijl ik een andere maand er vrijwel geen last van heb zoals vorige maand.
Khd minderen heb ik ook geprobeerd maar dat lijkt het bij mij nog erger te maken, vooral qua energie dus dat doe ik niet meer.. helpt dat voor jou wel?
Ah dit klinkt gek maar vind het zo fijn om te horen dat ik niet de enige ben die het zo heftig merkt!! Om me heen hoor ik niemand hier over en zie ik iedereen gewoon doorgaan zoals normaal zonder te crashen of hun normale broeken niet meer te passen ofzo de week ervoor..
Dat vocht vasthouden heb ik soms (nu ook) ook zo extreem en het is zo oncomfortabel.. terwijl ik een andere maand er vrijwel geen last van heb zoals vorige maand.
Khd minderen heb ik ook geprobeerd maar dat lijkt het bij mij nog erger te maken, vooral qua energie dus dat doe ik niet meer.. helpt dat voor jou wel?
Ja klopt, maar merk gelukkig wel dat er meer kennis over is nu en er meer over gesproken wordt. Hormonen kunnen echt gekke dingen met je doen, dingen als een postnatale depressie bestaan ook niet "zomaar"..Volgens mij is het nog steeds erg taboe om erover te praten!
Oh dat doe ik dan weer niet, dat gaat bij mij vanzelf de dagen erna haha. Als ik dan weer 5x in een uur moet plassen weet ik wat er gaande is en dat mn shape de dag erna weer beter is😂Ik moet trouwens zeggen dat ik af en toe weleens een vastafdrijver erbij pak, paar pilletjes op de ergste dagen...
Of natuurlijk paardenbloem thee, gemberthee, spearmintthee,venkel etc...
Cafeïne en/of extra slapen doen echt helemaal niks bij mij haha. Pre-workout gebruik ik ook nooit eigenlijk omdat ik vaak eind van de middag pas trainJa over KHD verminderen is dat inderdaad wel waar... dat merk ik ook gelijk aan mijn energie. Het is echt kiezen tussen twee kwaden.
Ik ben trouwens wel een pre work out gebruiker en drink ook nog wel een koffie'tje in de middag. Ik tik gemakkelijk de toegestane max van 400 mg caf aan.
Vermoeidheid ken ik zeker wel maar ik kom ver als ik de cafeïne tactisch inzet
Ja en vooral blij dat er nu eindelijk naar de waardes gekeken wordt. Een gynaecoloog hoort dat ook te kunnen doen/aanvragen maar ik kreeg alleen maar steeds nieuwe soorten pillen voorgeschreven. En dat hielp voor bepaalde klachten vrij goed hoor (kreeg alleen daar weer andere klachten van), maar dat is pleisters plakken ipv de oorzaak onderzoeken.Denk dat zo een gesprek je ook veel meer vertrouwen geeft en een boost van eindelijk een keer iemand die serieus meekijkt.
Ik hoop (ook al klinkt het rot) dat je een mindere maand hebt 😉😋 en verder komt!
shunchild.com
Oe die zie ik er niet bij staan.Sommige vrouwen ervaren ook agressie en lichte haaruitval bij DHEA.
(na meno)
Wordt DHEA ook gemeten ?
Strategies To Lower Dhea Hormone Levels Without Birth Control | ShunChild
Discover effective strategies to lower DHEA-S hormone levels naturally. Explore lifestyle changes and supplements to achieve hormonal balance without relying on birth control methods.shunchild.com