AndroidHealthClinic

nieuw 8 mnd.begonnen

wasbord

Cool Novice
Waardering
21
Lengte
1m78
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Hallo iedereen. Even voorstellen. Ik ben Ad en 34 jaar. lengte 1.80. Gewicht begonnen met 87kg na 7 maanden 96 kg en ben ik weer op 87 kg. Ik moet zeggen dat sommige bijzondere resultaten boeken. Ik vind het zelfmoeilijk te oordelen van mijn eigen. Er zijn wel wat verschillen te zien. Maar. zie en ander dat ook? En wat zou mijn vetpercentage zijn volgens jullie? m.v.g.
vergelijkingvanongeveer8mnd.jpg

30-6-2012 - 2004 - 2000 ( heb ik ooit eens opgeschreven met het idee om eens een keer te beginnen wat er nooit is van gekomen

Nu Gewicht: 96 Kg toen 83 kg toen 68 kg
Biceps: 39,5 cm toen 33 cm toen 30 cm
Bovenbeen: 66 cm toen 55,5 cm toen 55 cm
Borstomvang: 116 cm toen 96 cm toen 92 cm
Schouders: 128 cm toen 113,9 cm toen 108

IMAG0214.jpg

IMAG0206.jpg

2014-07-03201601.jpg
1-7-2014 103kg
Je zit wel verschillen met de vorige alleen nog te veel vet. Ik wilde eerst dit jaar vet verbranden. Maar.......... helaas nog niet van gekomen. We gaan gewoon verder en verder tot 100 kg schoon (wens)

Laatst bewerkt:
Tja je ziet wel een heel klein beetje verandering maar veel is het niet. Post je voedings en trainings schema eens?

zie eigenlijk niet echt een verandering?..
vet 22 procent ofzo?

Good luck met je doelen en welkom

Tijd om te cutten voor de zomer.

Veel verschil zie ik niet, buiten dat je op de 2de foto zweet :)

Toch veel succes!

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk vind ik het ook geen geweldige resultaten. Dan ligt het niet mijn.

Het rare is dat mijn biceps in omvang toch 2 cm gegroeid is en mijn borst omvang 8 cm wel ontspannen lichaam. schouder omvang weer niet b.v. en voor de rest niet bijzonders eigenlijk. En als ik goed mijn eigen in de spiegel kijk zie ik wel veel meer aderen lopen wat ik normaal niet is. (om even positief te blijven voor me eigen)

Trainen doe ik 4 dagen in de week. Eerst 10 min fietsen van te voren. Ma benen/ Di borst-buikspieren/ Wo rust/ Do schouders-triceps/ Vri rug-biceps
Tussen de sets door ongeveer 3 minuten rust en tussen de sets 1 1/4 min rust. Na ongeveer 1 1/2 stap ik over naar een ander trainingschema. Moet wel bij zeggen dat ik de eerste half jaar full body heb gedaan.

Wat doe ik fout?

gebruik creatine en whey en multivitamine en capsule visolie

D
mijn voedingsschemaen trainingsschema hier onder

Bijlagen

o, ik moet bel bij zeggen dat ik een operatie heb gehad in december. Een volledig onder narcose. Dat hak er ook wel in denk ik. Of maakt het niet uit?

Dat weet je zelf toch wel

Foto's zijn soms k*t, wat zegt je omgeving? De statveranderingen die je zegt, klinken wel lekker!

De omgeving zeg er nog niks over Viriya. Mijn vrouw zeg dat ik van boven iets of wat "voller" ben geworden. Het kan wel kloppen, want ik merkt het aan mijn shirts. Broeken zitten ook niet meer strak rond me middel. Dan moet ik inderdaad iets zijn verander. Misschien zo zichtbaar, maar toch iets positiefs. En ik denk dat de leeftijd ook een rol meespeelt.

Zelf denk dat ik als het waren vet heb omgezet in spiermassa.

De omgeving zeg er nog niks over Viriya. Mijn vrouw zeg dat ik van boven iets of wat "voller" ben geworden. Het kan wel kloppen, want ik merkt het aan mijn shirts. Broeken zitten ook niet meer strak rond me middel. Dan moet ik inderdaad iets zijn verander. Misschien zo zichtbaar, maar toch iets positiefs. En ik denk dat de leeftijd ook een rol meespeelt.

Zelf denk dat ik als het waren vet heb omgezet in spiermassa.

:roflol: deze guy

mooie witte slip trouwens (no homo)

Ik zou cutten als ik jou was , meer aan uw borst en rug gaan werken..
Biceps is gevorderd maar ook uw triceps loopt achter !

Succes

Ik zie niet veel verandering buiten de kleur van je onderbroek...
Minder vet/kh eten en meer eiwitten. Meer cardio in je schema invoegen.

je hebt dikke ballen gekregen man (no homo)

Ik zou cutten als ik jou was , meer aan uw borst en rug gaan werken..
Biceps is gevorderd maar ook uw triceps loopt achter !

Succes

Wat een bullshit, hij heeft geen massa en zijn vetpercentage is niet BELACHELIJK hoog. Cutten is tijdverspilling. Laat me raden jij bent zo een Bl0kJuhS ecto zonder massa?

34goy35.jpg
:roflol: ik wist het

Ik zie toch wel een kleine vooruitgang in met name je bovenlichaam (borst/rug). Er zit ook al iets meer definitie in je biceps. Je kunt na 7 maanden ook nog niet een enorm groot verschil verwachten zeker niet na een operatie. Ik zou lekker gaan clean bulken of als je in de zomer wat droger wil staan nu gaan cutten en na de zomer weer bulken. Succes in elk geval.

Wat een bullshit, hij heeft geen massa en zijn vetpercentage is niet BELACHELIJK hoog. Cutten is tijdverspilling. Laat me raden jij bent zo een Bl0kJuhS ecto zonder massa?
Hmm k*tecto die buffer is dan jij immo , wat ga je mij aanvallen knul ? :)
Waarom gaat iemand cutten ? Omdat zijn vetpercentage te hoog ligt.. En natuurlijk weet hij zelf ook dat dit niet goed is , waarschijnlijk weet hij niet eens wat cutten is en hoe zijn vetpercentage te laten dalen ;)

Terug
Naar boven