SupermanSalim
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De omgeving zeg er nog niks over Viriya. Mijn vrouw zeg dat ik van boven iets of wat "voller" ben geworden. Het kan wel kloppen, want ik merkt het aan mijn shirts. Broeken zitten ook niet meer strak rond me middel. Dan moet ik inderdaad iets zijn verander. Misschien zo zichtbaar, maar toch iets positiefs. En ik denk dat de leeftijd ook een rol meespeelt.
Zelf denk dat ik als het waren vet heb omgezet in spiermassa.
Cutten hoeft niet echt? Gewoon op onderhoud eten en hard trainen zou genoeg moeten zijn voor een beginner toch?
Hallo allemaal, allereerst bedankt voor jullie negatieve/positieve reacties. Een ding is zeker dat ik helemaal niet o uit ben op het "blokjes" gebeuren. Het is de bedoeling om jaren te trainen. En ik snap best dat je niet in 8 maanden een topper ben. Ik was gewoon benieuwd naar de oordeling/advies van jullie. Ik denk inderdaad dat ik eerst ga verder cutten waarbij cardio gepaard mee gaat. En kijken wat de resultaat word. En dan als een beest tekeer gaat met al te weinig vetophoping.
m.v.g.
Hallo iedereen. Even voorstellen. Ik ben Ad en 34 jaar. lengte 1.80. Gewicht begonnen met 87kg na 7 maanden 96 kg en ben ik weer op 87 kg. Ik moet zeggen dat sommige bijzondere resultaten boeken. Ik vind het zelfmoeilijk te oordelen van mijn eigen. Er zijn wel wat verschillen te zien. Maar. zie en ander dat ook? En wat zou mijn vetpercentage zijn volgens jullie? m.v.g.
![]()