Fitness Seller

nieuw 8 mnd.begonnen

Cutten hoeft niet echt? Gewoon op onderhoud eten en hard trainen zou genoeg moeten zijn voor een beginner toch?

22%?

lijkt me niet.
zijn vet ziet er niet zo hoog uit.

Ik zou gaan clean bulken, zorg dat je maar 300-500 boven je onder houd zit en werk je vandaar uit naar boven. Je zult er een stuk beter uit zien, als je wat massa bijkrijgt.

ps:vet omzetten in spiermassa kan niet, aangezien het twee verschillende processen zijn.
je kunt vet kwijt raken/ spier aankomen. en niet ene omzetten in andere.

Laatst bewerkt:
De omgeving zeg er nog niks over Viriya. Mijn vrouw zeg dat ik van boven iets of wat "voller" ben geworden. Het kan wel kloppen, want ik merkt het aan mijn shirts. Broeken zitten ook niet meer strak rond me middel. Dan moet ik inderdaad iets zijn verander. Misschien zo zichtbaar, maar toch iets positiefs. En ik denk dat de leeftijd ook een rol meespeelt.

Zelf denk dat ik als het waren vet heb omgezet in spiermassa.

toch nog maar een keer de stickies lezen

Cutten hoeft niet echt? Gewoon op onderhoud eten en hard trainen zou genoeg moeten zijn voor een beginner toch?

na 8 maanden is hij geen beginner meer, dus gelijktijdig spiermassa opbouwen en significant vet verliezen gaat echt niet meer op voor hem.,

Mijn advies blijft: cutten. (in hoeverre je dat met voeding of met training wilt doen mag hij zelf bepalen, maar ik zou zeggen een beetje van beide)

• Topic Starter Topic Starter
Hallo allemaal, allereerst bedankt voor jullie negatieve/positieve reacties. Een ding is zeker dat ik helemaal niet o uit ben op het "blokjes" gebeuren. Het is de bedoeling om jaren te trainen. En ik snap best dat je niet in 8 maanden een topper ben. Ik was gewoon benieuwd naar de oordeling/advies van jullie. Ik denk inderdaad dat ik eerst ga verder cutten waarbij cardio gepaard mee gaat. En kijken wat de resultaat word. En dan als een beest tekeer gaat met al te weinig vetophoping.

m.v.g.

Hallo allemaal, allereerst bedankt voor jullie negatieve/positieve reacties. Een ding is zeker dat ik helemaal niet o uit ben op het "blokjes" gebeuren. Het is de bedoeling om jaren te trainen. En ik snap best dat je niet in 8 maanden een topper ben. Ik was gewoon benieuwd naar de oordeling/advies van jullie. Ik denk inderdaad dat ik eerst ga verder cutten waarbij cardio gepaard mee gaat. En kijken wat de resultaat word. En dan als een beest tekeer gaat met al te weinig vetophoping.

m.v.g.

Als ik jou een tip zou willen geven, post eens je eetschema, doelen en training schema, kunnen we een veel beter advies geven.

Succes.

Goed, ga ik doen KaasKoekje. Ik ga er even voor zitten. Je hoor van mij

Nu een foto. Zie al wat meer vooruitgang. Goed op mijn voeding gelet. Goed hard getraind. We geven niet op
adrian-1.jpg

Hallo iedereen. Even voorstellen. Ik ben Ad en 34 jaar. lengte 1.80. Gewicht begonnen met 87kg na 7 maanden 96 kg en ben ik weer op 87 kg. Ik moet zeggen dat sommige bijzondere resultaten boeken. Ik vind het zelfmoeilijk te oordelen van mijn eigen. Er zijn wel wat verschillen te zien. Maar. zie en ander dat ook? En wat zou mijn vetpercentage zijn volgens jullie? m.v.g.

vergelijkingvanongeveer8mnd.jpg

Laatst bewerkt:
Mooie nieuwe slip!
definitie op de benen begint te komen en verder zie je ook al wel wat verschil!
blijf gewoon zo doorgaan dan komt het wel goed!

Sta je daar op die nieuwe foto nou serieus in je blote piemol? En met paint-brush een beetje weggewerkt? Damn..

The ****

wtf is this, de nieuwe kwarkmixer/

gast ik lolde hard, dit kan natuurlijk echt niet

no way :roflol:

:roflol: noooooooooooooooooo

dit gaat een beetje te ver

Hij zit nu te fappen met de fantasie in ze kartoffel hoofd dat wij er naar hebben gekeken FUAARRRK SICK MIND IS SICKKKK DAFUCk

haahahaahahahahahahahahahahahahaha

ik ga stuk hier wtf maaaaaaan

Wahahahaha dude ben je wel goed bij je hoofd? :d hahahaha

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 21:24 ----------

dikke lol irl

Terug
Naar boven