AndroidHealthClinic

nieuw 8 mnd.begonnen

• Topic Starter Topic Starter
Even wat aan de foto aangepast voor diegene die er moeite mee hebben.

Ben jij familie van otherwizethen?

:roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Hey adriaan, fap jij wel is op bassie?

Dennisik, welkom bij de trolls

Gewoon hard door trainen en goed op je voeding letten.

Dan kom je er wel.

Volgende x nie meer zo"n pic plaatsen " ha iha dubbelzinnig"

Toch zie ik dat hij op foto 2 echt wel wat meer massa heeft.
Rug is wat breder, biceps lichtelijk gegroeid en borst heeft idd ook meer massa.

Gewoon door trainen!
Ik zou vooral niet gaan cutten maar met de basis die je nu hebt door blijven eten, hard trainen en dan later misschien cutten.
Let wel een beetje op de vetten

Epic slipje! :D

Ik zie wel degelijk vooruitgang. Netjes gedaan. Als er geen vetlaagje op zou zitten zou je het alleen nog wat duidelijker zien. Eerst flink wat massa op het frame werken en dan kan daarna dat vet er wel af. Eerst weer cutten om er daarna weer bij te bulken schiet allemaal ook niet echt op, maar goed, hangt er mss ook vanaf wat je doel is: als het meer richting arie boomsma uit mens health fysiek gaat dan is cutten natuurlijk de way to go. Voor al het andere: bunkeren! ;) en hard trainen

Nu weet ik het zeker wat ik nu doet. Ik ga inderdaad verder bulken. Wat ik al eigenlijk al verder aan het doen was de laatste tijd. Ik had even "gecut" . Wat me nu opval dat ik ineens wel sterker ben geworden de laaste tijd i.c.m. bulken na het cutten. Dus, het klop wel weer het verhaal van variëren in voeding/training dat je betere vorderingen boekt. Bedankt medeleden. voor de verdere tips.

vergelijkingvanongeveer8mnd.jpg

September/oktober 2010 en na 8 maanden
adriantoenennu.jpg

1 September 2011 en aantal jaren geleden. Leuk eens terug te zien.
We gaan voorruit gelukkig. Het "vet" gaat er pas volgend jaar eraf.

wtf was je toen 17 jaar ofzo?:roflol:

dit topic is gewoon Mind = blown

sexy topic, vooral die nude pictures

Volgens mij zit het wel goed met de wil en het doorzettingsvermogen. Lekker doorgaan en je meer verdiepen in voeding ( is nog leuk ook ) and I am sure we'll see progress soon enough :)

Volgens mij zit het wel goed met de wil en het doorzettingsvermogen. Lekker doorgaan en je meer verdiepen in voeding ( is nog leuk ook ) and I am sure we'll see progress soon enough :)

De wil is geen probleem. De voeding is op zich niet moeilijk. Alleen de variatie vind ik het moeilijkst. Vooral de vetten.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Sep 2011 om 20:08 ----------

O, ik had nog uitgezocht hoe oud ik was. Ik was toen 22 jaar. Toen was ik ook begonnen met fitness, alleen ik vond het bier toen te lekker. Daarom zeg ik dit: Het is erg knap dat je zo jong (jonger dan 22 jaar) al goed bezig ben en volhoud. Als je ouder ben is dat veel makkelijker vind ik.

Terug
Naar boven