MuscleMeat

nieuw 8 mnd.begonnen

• Topic Starter Topic Starter
Zo, gisteren een update gedaan. Zit altijd nog vooruit gang in. Ook als is het moeilijk aan de foto's te zien (begin pagina) Zou eerst gaan cutten maar toch besloten om het een jaar uit te stellen. Zover ik het uitgezocht heb zit mijn vetpercentage rond 20 %.
We gaan lekker verder en wil na de vakantie mijn voedingsschema perfect op gaan stellen.

Alvast een prettige vakantie toegewenst voor iedereen!!

toen 22 nu 35, zeer slechte prestatie, het lijkt erop dat je alleen maar vetter bent geworden (no offense) Heb je al die tijd getraind?

ironische username en sicke nude pics kies een dieet, train regelmatig, post volgend jaar nog eens pics zonder pik!

Daarin heb je gelijk. Ik ga en moet dat inderdaad doen en dan een foto zonder pik haha..
Tot volgend jaar.

Er zit in ieder geval een stijgende lijn in! Voeding, voeding, voeding! Als je daar op gaat letten moet een stuk sneller gaan. See you next year :).

Q

Awel als ge denkt het kan niet gekker .....

Verandering is er te zien. Niet opgeven en goed door trainen ;)

Dan zie ik het gelukkig niet alleen. Ik ga ervoor om volgend jaar top uit te zien.

Ooo my gosh,
ik probeer met een heel volwassen en nuchtere manier dit topic te lezen.
Maar ik lig echt helemaal plat van het lachen :hahaha:

Haha ik was niet van plan om te posten omdat alles wat gezegd moest worden gezegd was plus ik ben een newfag met trainen dus alles wat ik hier doe is lezen, maar dit sloeg werkelijk alles zo'n foto.

''fuaark ze kunnen m'n noodle zien, u mirin' brah?''

Terug
Naar boven