Fitness Seller

Nieuw begin

Dank u voor de reacties, ik zal alles proberen te beantwoorden

Mijn eet schema ziet er als volgt uit met complimenten aan meneer Schwarzenegger :

Ontbijt: 3 á 4 hele eieren, 2 plakken bacon, 1-2 sneetjes Ezekiel Brood met amandelboter, of 40 gram havermout met honing, of een kwart avocado.
Pre-workout: Creatine-vrije supplementen met agmatine poeder.
Post-workout: Creatine, weight-gainer met BCAA's, langzame koolhydraten en gezonde vetten (2 scoops met volle melk).
Lunch: 280 gram rood vlees of vis, 180 gram groente of salade met avocado, macadamia's of olijfolie, 1-2 zoete aardappelen, 60 gram cashews, walnoten of amandelen.
Tussendoortje 1: Weight-gainer met BCAA's, langzame koolhydraten en gezonde vetten (2 scoops met 180ml volle melk).
Avondeten: 340 gram mager vlees, 1 á 2 cups (185 gram per cup), 180 gram groente of salade met avocado, macadamia's of olijfolie.
Tussendoortje 2: 450 gram huttenkase, 40-60 gram cashews, amandelen of walnoten

Ik ben idd 'n beetje eigenwijs. Maar niet gek!
Ik neem jou advies dus zeker ter harte. En zo zie je maar dat het goed is dat ik mijn vragen hier stel want mij werd aangeraden om met test+bold te beginnen.
Mag ik vragen waarom je vind dat ik eerst test only zou moeten doen?

Laatste 2 jaar train
gemiddeld 4x in de week best intensief. On die dagen komen alle spieren aan de beurt. Ik bega wel een grote zonde en dat is dat ik ook aan cardio doe. Het spijt me maar das gewoon een verslaving van me. Ik hou bij hoeveel calorieën ik tijdens de cardio-sessies verbrand en die eet ik er dan bovenop.

En ik geloof niet dat spelregels veranderen.
Ik ben van plan hard te blijven werken. Hoop dat een kuurtje me net iets meer beloning geven voor hetzelfde werk. Ik ben niet het type die in 3 maanden 25kg wil aankomen ofzo😅

Ja snap wat je bedoelt.
Laten we het houden op dat ik jong en goedgelovig was destijds en blind vaarde op het advies dat mij werd gegeven. Nu doe ik meer onderzoek(wat ik toen ook had moeten doen) en vraag ik hier advies. Beide dingen heb ik de vorige keer niet gedaan. En vandaar dat ik deca nu dus oversla(maar advies wat deca betreft is natuurlijk welkom) omdat de bijwerkingen mij afschrikken.

Met wat ik nu eet komen er mondjesmaat wat grammen bij. Zit al 'n tijdje op hetzelfde gewicht terwijl ik wel meer ben gaan eten en minder cardio ben gaan doen.

En wat boldenon betreft: die werd me aangeraden omdat je daar honger van schijnt te krijgen.

Fijne avond iedereen 👍
He kerel,
Goed dat je wel even de tijd neemt om alles te beantwoorden. Neem even de tijd en moeite om je voedings schema uit te schrijven met voedingswaarden erbij (eiwit koolhydraat vet en kcals). Op die manier kunnen we je beter helpen. 2 scoops weightgainer bij mij zit ik op 150gram terwijl die van jou 60gram kan zijn. Vind je porties ook klein, 40gr havermout als je aan wil komen is namelijk niet voldoende als je het mij vraagt🤗!
Tip: excel

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Zolang je niet weet hoeveel macro's je binnen krijgt moet je niet beginnen met een kuur.
Steek alles in een App of excel en weeg ALLES af, in de tijd dat je hier alles hebt neergezet kon je alles al in een calculator ingeven
laat die bold maar voor wat het is, als je iets doet is 375mg test per week meer dan zat met je stats

Beste advies is afblijven van PED's tot je je voeding op orde hebt. En mogelijk training ook. Dat is wat iedereen je probeert te vertellen. Zeker met 41 jaar is het niet zomaar vanzelfsprekend dat je hormonen zich na een kuur weer zomaar herstellen dus ga heel verstandig en zorgvuldig te werk ipv ondoordacht en snel.

Imo is dit zo eentje die wèl oprecht opzoek is naar tips..Met jouw botte opmerking jaag je juist mensen weg. Kansloos.
Blijf aub weg uit secties waar je geen verstand van hebt. Anders gaan mensen door jou nog domme dingen doen.

Mijn excuse voor het dubbel posten van mijn reacties. Dat ging per ongeluk.

ik gebruik dit voedings schema al zolang dat ik precieze voedingswaardes niet meer weet.
Het staat vast ergens genoteerd.
Wat ik wel nog weet is dat het sws 4000kcal is want daar heb ik het om uitgekozen.
ik zal het(als ik ff 'n momentje heb) opzoeken👍🏿

Gelukkig maar dat ik cardio kan blijven doen. Ok zou het wel missen namelijk.
Met periodisering bedoel je de cardio of het eten ? En wat je zegt is precies wat ik bedoel! Als ik met dezelfde moeite meer winst kan krijgen dan waarom niet?!
Simpel gesteld; als je wilt aankomen zul je meer moeten gaan eten.
Met periodisering dacht ik aan je trainingen, maar daarbij liep ik wat te hard van stapel.
Ik had geen rekening gehouden met de mogelijkheid dat je iedere spiergroep eens per week zou trainen.
Wellicht is het handiger om de spiergroei vaker te stimuleren, door de spieren vaker te trainen.
Je zou kunnen denken aan 3x full body, of bijvoorbeeld 2x upper en 2x lower body.

Je hebt nog heel veel winst te behalen uit je voeding en normale trainingen, dus PED's zou ik (voorlopig) links laten liggen.
Ben je jezelf ervan bewust dat je het risico loopt dat je testosteronproductie nooit meer op gang komt als je er wel aan begint?

Laat maar, de T ermee.

Laatst bewerkt:
Mijn work outs zijn als volgt en natuurlijk rouleer ik maar dit is de basis : maandag :

rug+triceps 3rug oefeningen en 2 voor triceps meestal 4 sets per oefeningen of tot failure.

Borst+biceps hetzelfde op dinsdag

Woensdag : benen 5 oefeningen en die(net als de rest) varieer ik

Donderdag : schouder(incluis trapeze) gemiddeld 5oefeningen en onderug

Vrijdag : buik op deze dagen pak ik er ook vaak onderarmen en welke spiergroep dan ook waarvan ik vind dat ik die extra aandacht verdienen.

Dit zijn geen vaste dagen maar ik probeer gemiddeld zoveel dagen naar de gym te gaan.

Klinkt dit logisch en zoniet zeg maar wat beter kan!🙂
Maak je vooruitgang met de gewichten waarmee je traint ?

Tip over Bold heb ik niet, maar als het niet lukt om naturel iets aan te komen, zul je alles na je kuur net zo snel weer verliezen.
Probeer eerst uit te vinden waarom het nu niet werkt. Vandaar de vele vragen om meer details qua voedingswaarde en sets en reps.

Succes en heb nog even geduld.

Dank u voor de reacties, ik zal alles proberen te beantwoorden

Mijn eet schema ziet er als volgt uit met complimenten aan meneer Schwarzenegger :

Ontbijt: 3 á 4 hele eieren, 2 plakken bacon, 1-2 sneetjes Ezekiel Brood met amandelboter, of 40 gram havermout met honing, of een kwart avocado.
Pre-workout: Creatine-vrije supplementen met agmatine poeder.
Post-workout: Creatine, weight-gainer met BCAA's, langzame koolhydraten en gezonde vetten (2 scoops met volle melk).
Lunch: 280 gram rood vlees of vis, 180 gram groente of salade met avocado, macadamia's of olijfolie, 1-2 zoete aardappelen, 60 gram cashews, walnoten of amandelen.
Tussendoortje 1: Weight-gainer met BCAA's, langzame koolhydraten en gezonde vetten (2 scoops met 180ml volle melk).
Avondeten: 340 gram mager vlees, 1 á 2 cups (185 gram per cup), 180 gram groente of salade met avocado, macadamia's of olijfolie.
Tussendoortje 2: 450 gram huttenkase, 40-60 gram cashews, amandelen of walnoten

Ik ben idd 'n beetje eigenwijs. Maar niet gek!
Ik neem jou advies dus zeker ter harte. En zo zie je maar dat het goed is dat ik mijn vragen hier stel want mij werd aangeraden om met test+bold te beginnen.
Mag ik vragen waarom je vind dat ik eerst test only zou moeten doen?

Laatste 2 jaar train
gemiddeld 4x in de week best intensief. On die dagen komen alle spieren aan de beurt. Ik bega wel een grote zonde en dat is dat ik ook aan cardio doe. Het spijt me maar das gewoon een verslaving van me. Ik hou bij hoeveel calorieën ik tijdens de cardio-sessies verbrand en die eet ik er dan bovenop.

En ik geloof niet dat spelregels veranderen.
Ik ben van plan hard te blijven werken. Hoop dat een kuurtje me net iets meer beloning geven voor hetzelfde werk. Ik ben niet het type die in 3 maanden 25kg wil aankomen ofzo😅

Ja snap wat je bedoelt.
Laten we het houden op dat ik jong en goedgelovig was destijds en blind vaarde op het advies dat mij werd gegeven. Nu doe ik meer onderzoek(wat ik toen ook had moeten doen) en vraag ik hier advies. Beide dingen heb ik de vorige keer niet gedaan. En vandaar dat ik deca nu dus oversla(maar advies wat deca betreft is natuurlijk welkom) omdat de bijwerkingen mij afschrikken.

Met wat ik nu eet komen er mondjesmaat wat grammen bij. Zit al 'n tijdje op hetzelfde gewicht terwijl ik wel meer ben gaan eten en minder cardio ben gaan doen.

En wat boldenon betreft: die werd me aangeraden omdat je daar honger van schijnt te krijgen.

Fijne avond iedereen 👍
Beter helemaal niet kuren !

Dat zul je wel niet willen horen, maar je voeding en training moet ook in orde zijn als je gaat kuren. zorg maar eerst daarvoor en lees jezelf,de komende 10kg, in over zgn bijwerkingen.

Volgens mij kan TS @lytje beter een topic aanmaken in de sectie voeding en zijn uitgeschreven voedings schema posten zodat we hem daarbij kunnen helpen…

• Like
Waarderingen: K82
Sorry, ik ga mee met je vrouw. Als je amper aankomt met 75KG en 1,90m zou ik eerst naar je voeding en training (en bloedwaarden) kijken, verspilde kuur anders...

PS: als je altijd een laag vetpercentage hebt gehad en 24KG zwaarder was toen je kuurde zou je (normaal gesproken) met minimale effort 6+ kg spier moeten aankomen met spiergeheugen (dus je eet te weinig).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dag beste mensen,
I.p.v. op elke losse comment te reageren zal ik het samenvatten.
Nee ik ben geen koppig persoon die hier alleen maar 'n bevestiging wil horen van wat ik toch al van plan ben.
De onvriendelijke comments neem ik dus voor lief en leg ik naast me neer. Voordat ik zelf posten keek ik al jaren rond op dit forum en zag ik al dat sommige mensen nou eenmaal op die manier communiceren.
Terug naar het topic.
Het klopt ik kan beter eerst volledig uitgegroeid zijn op de normale manier voordat ik begin met kuren.
Dat gezegd te hebben zegt m'n arts dat als ik een lage dosis(test) neem vanaf nu dat dat waarschijnlijk geen schade zal veroorzaken.goed nakuren is natuurlijk ook van belang!
Ik besef me daarbij terdege dat niemand mij 100% zekerheid kan geven.
Ik laat voorlopig de boldenone dus voor wat het is en begin met 'Test only' 300mg per week.
Dus toch niet zo koppig zoals je ziet😅.

De voedingswaarde van mijn dieet zou om en rond de 4000kcal moeten zijn. Maar ik ga dat wel ff verduidelijken en mogelijk aanpassen en en jullie dat laten weten.

Ik dank jullie voor jullie raad(zelfs de onvriendelijke) en hopelijk kan ik jullie over een tijdje resultaten melden🦾

Groetjes

Dag beste mensen,
I.p.v. op elke losse comment te reageren zal ik het samenvatten.
Nee ik ben geen koppig persoon die hier alleen maar 'n bevestiging wil horen van wat ik toch al van plan ben.
De onvriendelijke comments neem ik dus voor lief en leg ik naast me neer. Voordat ik zelf posten keek ik al jaren rond op dit forum en zag ik al dat sommige mensen nou eenmaal op die manier communiceren.
Terug naar het topic.
Het klopt ik kan beter eerst volledig uitgegroeid zijn op de normale manier voordat ik begin met kuren.
Dat gezegd te hebben zegt m'n arts dat als ik een lage dosis(test) neem vanaf nu dat dat waarschijnlijk geen schade zal veroorzaken.goed nakuren is natuurlijk ook van belang!
Ik besef me daarbij terdege dat niemand mij 100% zekerheid kan geven.
Ik laat voorlopig de boldenone dus voor wat het is en begin met 'Test only' 300mg per week.
Dus toch niet zo koppig zoals je ziet😅.

De voedingswaarde van mijn dieet zou om en rond de 4000kcal moeten zijn. Maar ik ga dat wel ff verduidelijken en mogelijk aanpassen en en jullie dat laten weten.

Ik dank jullie voor jullie raad(zelfs de onvriendelijke) en hopelijk kan ik jullie over een tijdje resultaten melden🦾

Groetjes
Als jij gaat kuren terwijl jouw voeding niet op orde is, ga je niet kunnen vasthouden wat je wint. Maar als jij jouw voeding op orde brengt, ga je zonder te kuren al massa winnen.

Dus waarom wil je perse kuren? Ik heb niets tegen kuren, maar hoe jij dat van plan bent, heeft alleen maar nadelen.

Dat is in mijn beleving niet altijd het belangrijkste voordat je begint aan een kuur, en in ieder geval niet wat ik probeerde te zeggen.
Volgens mij is het belangrijkste dat je leert/weet hoe je moet trainen en eten om spiermassa te krijgen en houden.
Als je dat niet kunt haal je veel minder uit je kuur, en raak je de spiermassa waarschijnlijk ook weer kwijt.

Ik weet niet wie je huisarts is, maar de kans dat hij meer weet van anabolen dan sommige forumgebruikers hier lijkt me heel klein.
Als je meer over het risico wilt weten zou ik proberen om daar een goed antwoord op te krijgen van mensen met ervaring.

Laatst bewerkt:
Berichtje aan je Huisarts, nakuren hoeft niet !

Terug
Naar boven