- Waardering
- 7.505
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
He kerel,Dank u voor de reacties, ik zal alles proberen te beantwoorden
Mijn eet schema ziet er als volgt uit met complimenten aan meneer Schwarzenegger :
Ontbijt: 3 á 4 hele eieren, 2 plakken bacon, 1-2 sneetjes Ezekiel Brood met amandelboter, of 40 gram havermout met honing, of een kwart avocado.
Pre-workout: Creatine-vrije supplementen met agmatine poeder.
Post-workout: Creatine, weight-gainer met BCAA's, langzame koolhydraten en gezonde vetten (2 scoops met volle melk).
Lunch: 280 gram rood vlees of vis, 180 gram groente of salade met avocado, macadamia's of olijfolie, 1-2 zoete aardappelen, 60 gram cashews, walnoten of amandelen.
Tussendoortje 1: Weight-gainer met BCAA's, langzame koolhydraten en gezonde vetten (2 scoops met 180ml volle melk).
Avondeten: 340 gram mager vlees, 1 á 2 cups (185 gram per cup), 180 gram groente of salade met avocado, macadamia's of olijfolie.
Tussendoortje 2: 450 gram huttenkase, 40-60 gram cashews, amandelen of walnoten
Ik ben idd 'n beetje eigenwijs. Maar niet gek!
Ik neem jou advies dus zeker ter harte. En zo zie je maar dat het goed is dat ik mijn vragen hier stel want mij werd aangeraden om met test+bold te beginnen.
Mag ik vragen waarom je vind dat ik eerst test only zou moeten doen?
Laatste 2 jaar train
gemiddeld 4x in de week best intensief. On die dagen komen alle spieren aan de beurt. Ik bega wel een grote zonde en dat is dat ik ook aan cardio doe. Het spijt me maar das gewoon een verslaving van me. Ik hou bij hoeveel calorieën ik tijdens de cardio-sessies verbrand en die eet ik er dan bovenop.
En ik geloof niet dat spelregels veranderen.
Ik ben van plan hard te blijven werken. Hoop dat een kuurtje me net iets meer beloning geven voor hetzelfde werk. Ik ben niet het type die in 3 maanden 25kg wil aankomen ofzo😅
Ja snap wat je bedoelt.
Laten we het houden op dat ik jong en goedgelovig was destijds en blind vaarde op het advies dat mij werd gegeven. Nu doe ik meer onderzoek(wat ik toen ook had moeten doen) en vraag ik hier advies. Beide dingen heb ik de vorige keer niet gedaan. En vandaar dat ik deca nu dus oversla(maar advies wat deca betreft is natuurlijk welkom) omdat de bijwerkingen mij afschrikken.
Met wat ik nu eet komen er mondjesmaat wat grammen bij. Zit al 'n tijdje op hetzelfde gewicht terwijl ik wel meer ben gaan eten en minder cardio ben gaan doen.
En wat boldenon betreft: die werd me aangeraden omdat je daar honger van schijnt te krijgen.
Fijne avond iedereen 👍
Goed dat je wel even de tijd neemt om alles te beantwoorden. Neem even de tijd en moeite om je voedings schema uit te schrijven met voedingswaarden erbij (eiwit koolhydraat vet en kcals). Op die manier kunnen we je beter helpen. 2 scoops weightgainer bij mij zit ik op 150gram terwijl die van jou 60gram kan zijn. Vind je porties ook klein, 40gr havermout als je aan wil komen is namelijk niet voldoende als je het mij vraagt🤗!
Tip: excel