XXL Nutrition

Nieuw cut schema

Waveman

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
85kg
Goeiendag mede-builders,

Ik heb een nieuw voedingsschema, loop tegen wat kleine dingetjes aan maar dat volgt zo.

ben 1,82 en weeg nu 89,7 KG. VP weet ik zo net niet, maar de spiegel zegt mij ongeveer 15. Heb het afgelopen jaar vrij veel massa aangezet, ging ook wel gepaard met vet maar toch. Heb er van geleerd en als ik mooi droog sta lekker clean bulken!

Ik vroeg me af:

1 Wat vinden jullie ervan?

2 Wat kan beter?

3 Ik hou extreem makkelijk vocht vast op een of andere manier, hoe kan ik dit beperken en wat kan ik beter in of uit mn schema gooien?

4 Op het moment kan ik niet extreem veel cardio doen, daarom eet ik nu iets onder mijn normale onderhoud. Zodra examens voorbij zijn ga ik weer flink aan de cardio. Gelukkig is 90% van het cutten in de keuken!

Alvast bedankt!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Goeiendag mede-builders,

Ik heb een nieuw voedingsschema, loop tegen wat kleine dingetjes aan maar dat volgt zo.

ben 1,82 en weeg nu 89,7 KG. VP weet ik zo net niet, maar de spiegel zegt mij ongeveer 15. Heb het afgelopen jaar vrij veel massa aangezet, ging ook wel gepaard met vet maar toch. Heb er van geleerd en als ik mooi droog sta lekker clean bulken!

Ik vroeg me af:

1 Wat vinden jullie ervan?

Vind opzich wel goed. Zou alleen wat maaltijden omdraaien. Aan het einde van de dag geen koolhydraten. Maaltijd 5 wisselen met maaltijd 3 (whey kunj wel laten staan). Als je veel vocht houd, whey met water doen. Brinta zou ik wel met melk doen, anders is het niet te vreten.
2 Wat kan beter?

Als het kan aardappelen en brood vervangen door rijst of pasta. Als je dit niet kunt door zeurige ouders of school. (rijst is niet zo easy mee te nemen naar school). Dan gewoon zo laten. Eventueel nog ergens groente toevoegen.

3 Ik hou extreem makkelijk vocht vast op een of andere manier, hoe kan ik dit beperken en wat kan ik beter in of uit mn schema gooien?
Zie bij 1.
4 Op het moment kan ik niet extreem veel cardio doen, daarom eet ik nu iets onder mijn normale onderhoud. Zodra examens voorbij zijn ga ik weer flink aan de cardio. Gelukkig is 90% van het cutten in de keuken!

Als je nu geen cardio doet zou ik toch wel lager gaan als de kcal's die er nou staan.

Alvast bedankt!

Hoop datj hier iets aan hebt :D

je voorlaatste maaltijd dat brood eruit laten
succes:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Thanks! Zal zometeen alles even aanpassen :D Als iemand nog meer weet roep maar heh :P

EDIT: wat als ik nou die cashewnoten eruit gooi, scheelt heel veel vetten (weliswaar goede) dus ook veel calorieën. Goeie vetten haal ik uit de vis die ik eet en de omega 3-6 capsules. Is het in dit geval ook slimmer om mijn zuivel inname te beperken dan tot alleen de brinta? Ik vind water en whey namelijk super ranzig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven