Mijn pogingen om cardio af te bouwen mislukken steedsIk ben écht bang kilo's aan te komen als ik dat doe... Dus Nitwit, je hebt wel gelijk met wat je schrijft. Ik wil controle hebben over mijn gewicht.
Verder lijk ik wel onverzadigbaar. Ik heb de hele tijd behoefte aan eten :S Ik eet dus de laatste week meer 'slechte' dingen, waar ik me absoluut niet goed bij voel... Ik heb op de website gezocht naar een voedingsschema, maar kan niet echt voor vrouwen iets duidelijks vinden. Ook berekenen hoeveel ik precies nodig heb vind ik lastig. Kan iemand me hierbij helpen :$?
Dapper (voor jezelf!) dat je toegeeft jezelf hierin te herkennen.
Zet die weegschaal aan de kant. Als je krachttraining gaat doen en gespierder wil worden ga je zwaarder worden. 53kg blijven en gespierder worden KAN NIET. Dus jouw angst voor de kilo's moet je echt aan de kant zetten!
Ik hoop dat de ervaringsdeskundigen in deze topic je op weg kunnen helpen, want je zit jezelf alleen maar in de weg op deze manier, dat is zonde!
Heel veel succes ermee.

Ik ben écht bang kilo's aan te komen als ik dat doe... Dus Nitwit, je hebt wel gelijk met wat je schrijft. Ik wil controle hebben over mijn gewicht.