MuscleMeat

Nieuw Full Body schema

Rotaderp33

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Ik wil met een nieuw full body schema beginnen.
graag jullie ideeen en opmerkingen !

Zondag

3 sets 14-16 reps

incline benchpress
leg press / squat
Triceps pull down
Bicep Barbell Curl
militairy press
lat pull down

Dinsdag

3 sets 4-6 reps

Squat
Benchpress
Deadlift
chin ups
Barbell row
Dips

Donderdag

8-10

incline benchpress
leg press / squat
Triceps pull down
Bicep Barbell Curl
militairy press
lat pull down

Laatst bewerkt:
dit is geen fullbody:(

• Topic Starter Topic Starter
Heel fijn dat jullie reageren maar ik vraag om suggesties en inhoudelijk commentaar.....niet om loze 1 regel opmerkingen dat het geen full body is of dat het UP/LB is.

oke, bij deze gerapporteerd....

Wat loop je nou de Kawasjakie uit te hangen dan? Samen met een ander lid geef ik je feedback en dan ga jij vervolgens de ondankbare hond uithangen dat het niet goed genoeg is? Wees blij dat ik, samen met een ander, de tijd en moeite neem om jouw vraag enigszins te beantwoorden.

Je reactie was gewoon ontzettend onbeschoft, terwijl wij toch de beste bedoelingen hebben. Dat er als eerste open deuren worden ingetrapt qua reacties is niets meer dan logisch. Gebeurt overal, Rome is toch ook niet in één dag gebouwd?

Als je nou vervolgens in reactie op onze reacties vraagt om opheldering en verduidelijking kom je al een stuk verder in mijn ogen. Dat is namelijk ook het idee van een forum voor zover mijn definitie van een forum strekt. Wat verwacht je trouwens als je een topic opent? Hetzelfde toch als wanneer je een auto te koop zet via Marktplaats? Er zal nooit iemand direct bieden wat jij voor je auto wilt hebben. Er is dus ook nooit direct een perfect antwoord.

Ik hoop voor je dat je wat aan mijn wijze woorden hebt en dat je er wat mee doet. Het maakt mij niet uit, ik heb mijn gal kunnen spuwen op deze waardeloze vroege ochtend.

De groeten!

• Topic Starter Topic Starter
Kenn, mijn excuses, ik verwachtte misschien iets teveel.

Ik verwachtte dat er personen zouden reageren met iets meer dan 2 hersencellen die gelijk wat suggesties of opmerkingen zouden geven, ipv de wijsneus uit zouden hangen en open deuren zouden intrappen.

ik zal je "wijze woorden" in overweging nemen (.......)

groetjes terug

Kenn, mijn excuses, ik verwachtte misschien iets teveel.

Ik verwachtte dat er personen zouden reageren met iets meer dan 2 hersencellen die gelijk wat suggesties of opmerkingen zouden geven, ipv de wijsneus uit zouden hangen en open deuren zouden intrappen.

ik zal je "wijze woorden" in overweging nemen (.......)

groetjes terug

als je zelf iets meer dan 2 hersencellen had dan zou je de hint begrijpen als iemand zegt dat wat je doet geen fullbody is. fullbody is namelijk exact wat de naam al te kennen geeft; een training waarin het volledige lichaam getraind wordt.

dus niet een training waarin 1/4e of 1/2e deel wordt overgeslagen. maar je hebt het dus al ontcijferd aan je edit te zien.
toch zou ik je aanraden om eens te kijken naar rippetoe, hetgeen ook fullbody was.

Terug
Naar boven