Baas Beer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 2m07
- Massa
- 102kg
hallo,
ik heb me zojuist geregistreerd op het forum en heb een paar vragen.
allereerst zou ik me graag voorstellen,ik ben Baas Beer 17jaar 2.07 lang en 82kilo zwaar.
ik basketbal al enkele jaren,met ups en downs.
een omschrijving van mijn lichaam is als volgt ik ben niet echt breed gebouwd eerder wat smal,maar ben wel wat mollig bij mijn buik.
ik sta bekend als een sterke jongen als het aankomt op vechten,maar dat is meer ervaring dan kracht.
ik ben sinds kort begonnen met een eigen trainingschema,alleerst viel mijn eigen kracht mij behoorlijk tegen,ik kon in het begin geen push-ups gewoon totaal niet en ongeveer 30sit-ups achter elkaar.
inmiddels kan ik zo'n 20push-ups en zo'n 50sit-ups achter elkaar.
mijn vader vond op zolder nog een paar gewichten en dumbels(van die metalen stokken waar je gewichten op kunt schuiven) en die ben ik nu ook van plan te gaan gebruiken.
echter heb ik geen idee met welk gewicht ik moet beginnen en welke oefeningen ik zou moeten doen.
ik heb nog geen trainingschema en ik ben benieuwd of mensen mij daarbij kunnen helpen.
mijn doel is uiteindelijk dit:
-in de zomer af zijn van mijn mollig buik.
-bredere armen
-hoger kunnen springen(iemand oefeningen?)
-en sterker borst en rugspieren aangezien die het wel eens te verduren krijgen.
zou iemand mij kunnen helpen met een trainingschema,en wat ik daarbij zou moeten eten?
alvast bedankt
ik heb me zojuist geregistreerd op het forum en heb een paar vragen.
allereerst zou ik me graag voorstellen,ik ben Baas Beer 17jaar 2.07 lang en 82kilo zwaar.
ik basketbal al enkele jaren,met ups en downs.
een omschrijving van mijn lichaam is als volgt ik ben niet echt breed gebouwd eerder wat smal,maar ben wel wat mollig bij mijn buik.
ik sta bekend als een sterke jongen als het aankomt op vechten,maar dat is meer ervaring dan kracht.
ik ben sinds kort begonnen met een eigen trainingschema,alleerst viel mijn eigen kracht mij behoorlijk tegen,ik kon in het begin geen push-ups gewoon totaal niet en ongeveer 30sit-ups achter elkaar.
inmiddels kan ik zo'n 20push-ups en zo'n 50sit-ups achter elkaar.
mijn vader vond op zolder nog een paar gewichten en dumbels(van die metalen stokken waar je gewichten op kunt schuiven) en die ben ik nu ook van plan te gaan gebruiken.
echter heb ik geen idee met welk gewicht ik moet beginnen en welke oefeningen ik zou moeten doen.
ik heb nog geen trainingschema en ik ben benieuwd of mensen mij daarbij kunnen helpen.
mijn doel is uiteindelijk dit:
-in de zomer af zijn van mijn mollig buik.
-bredere armen
-hoger kunnen springen(iemand oefeningen?)
-en sterker borst en rugspieren aangezien die het wel eens te verduren krijgen.
zou iemand mij kunnen helpen met een trainingschema,en wat ik daarbij zou moeten eten?
alvast bedankt

probeer daar wat meer in te variëren, doe iets van chin ups, pull ups