Fitness Seller

Nieuw hier

Marxmon

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Vetpercentage
20%
Hallo,

Ik ben 23 jaar en ben sinds afgelopen week begonnen met fitness.
Aangezien ik in mijn verleden weinig aan sport heb gedaan wil ik het rustig
maar serieus oppakken.

Mijn stats zijn:

Gewicht: 89 Kilo
Lengte: 1.86
Vetpercentage: 20%

Mijn doel is om mijn vetpercentage omlaag te krijgen naar 10-12% en vervolgens spieren te gaan kweken.
Door middel van dit forum hoop ik kennis op te doen aangezien ik weinig verstand heb van de juiste
voedingsschema's, of ik nou wel of niet whey protein moet gaan gebruiken, de juiste oefeningen etc.
Tips zijn altijd welkom, aangezien er 100den topics zijn :) Maar zoeken gaat ook lukken!

Ben al veel topics tegen gekomen waar ik veel uit kan halen :)

Zoals je waarschijnlijk al hebt opgezocht; Calorie inname verlage + 30min cardio na je KT voor je vet% naar beneden te halen.
Of je nou wel of niet Whey moet gebruiken ligt aan hoeveel gr eiwit je per dag al binnen krijgt, Whey is alleen voor aanvulling.

Goodluck

Hallo,

Ik ben 23 jaar en ben sinds afgelopen week begonnen met fitness.
Aangezien ik in mijn verleden weinig aan sport heb gedaan wil ik het rustig
maar serieus oppakken.

Mijn stats zijn:

Gewicht: 89 Kilo
Lengte: 1.86
Vetpercentage: 20%

Mijn doel is om mijn vetpercentage omlaag te krijgen naar 10-12% en vervolgens spieren te gaan kweken.
Door middel van dit forum hoop ik kennis op te doen aangezien ik weinig verstand heb van de juiste
voedingsschema's, of ik nou wel of niet whey protein moet gaan gebruiken, de juiste oefeningen etc.
Tips zijn altijd welkom, aangezien er 100den topics zijn :) Maar zoeken gaat ook lukken!

Ben al veel topics tegen gekomen waar ik veel uit kan halen :)

Welkom,

Begin gewoon met het lezen van de stickies in de fora. Daar staat heel veel informatie in.
Denk dat je daar in eerste instantie meer aan hebt dan aan het doorzoeken van de topics

Terug
Naar boven