MuscleMeat

Nieuw hier!

RG94

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
52kg
Vetpercentage
19%
Hoi allemaal!

Ik ben een studente Sport Gezondheid en Management, momenteel volg ik mijn cursus Fitness A, en ik wou me graag aan jullie voorstellen, ik lees al een tijd mee met jullie en vond het wel eens tijd worden.
Ik loop namelijk nu een beetje vast, en daar kunnen jullie mij vast mee helpen!

Mijn sport achtergrond is jaren voetbal geweest. Ik heb helaas vorig jaar oktober te maken gekregen met een blessure waar ik nu nog van aan het revalideren ben. Vanaf vorig jaar december ben ik dus voor mijn revalidatie in het fitness wereldje gerold.Ik trainde toen der tijd voornamelijk alleen benen tot ik een beetje verslaafd ben geraakt aan fitnessen en nu 6 à 7 keer in de week in de gym ben. Afgelopen juni ben ik aan mijn blessure geopereerd wat betekend dat ik na die operatie weer bijna vanaf het het beginpunt moest starten (qua benen) ben nu aardig onderweg. Ik weeg 52 kg en heb een VP van 19%( huidplooimeting)
Ik eet op onderhoud niveau, reken nog wel in % daarmee, 15%v, 45%khl, 40% ew.

Alleen nu zit ik een beetje vast. Deze vraag hebben jullie ongetwijfeld veel vaker gehoord maar ik heb al lang zitten zoeken naar een goed antwoord.
Ik wil graag mijn VP verminderen omdat ik daar nog niet tevreden over ben, 19% is een mooi getal, maar qua lichaam ben ik niet tevreden. Maar ik wil geen spieren verliezen, ik wil dat ze juist beter zichtbaar worden en ik er meer van krijg. Hoe kan ik dit bereiken, of is dit gewoon geen goede combi kwa doel?

Alvast bedankt dat jullie de tijd hebben genomen dit te lezen!!

500 kcal onder je onderhoud

• Topic Starter Topic Starter
Oké dank! Daar ga ik geen spieren mee verliezen?

Snel gelezen omdat ik zo weg moet. Hoe staat het met de spiermassa?