AndroidHealthClinic

nieuw jaar nieuwe kansen (-:

• Topic Starter Topic Starter
KB 3x210 3x240 3x220
BD 3x120 3x135 3x125
DL 3x190 3x220 3x200

KB 2x240 1x270 3x245
BD 2x135 1x150 2x140 3x130
DL 3x220 2x250 3x225

Vrijdag 13-2-09
KB 2x270 2x295 3x265 (met pak)
BD 3x150 3x170 3x160 (met shirt)
DL 2x240 2x265 3x235 (met pak + sumo)

nette 3!
train je nooit andere oefeningen?!

He Wim.

Nieuwe kansen?

Ik vertelde laatst nog iemand over je bank, dat die zoveel scheelt met je shirt BP.
Dit jaar voor de 200+ BP , 300SQ en 300DL ?

Nou moet je toegeven dat ik wel eens goede ideeen heb, zoals die NKPowerlifting website enzo.. Misschien dat het nu leuk zou zijn om iemand in te huren die de volledige wedstrijd filmt en een tweede persoon die backstage filmt en intervieuw dat samen stellen als 1 NK powerlifting DVD!

He Wim.

Nieuwe kansen?

Ik vertelde laatst nog iemand over je bank, dat die zoveel scheelt met je shirt BP.
Dit jaar voor de 200+ BP , 300SQ en 300DL ?

Nou moet je toegeven dat ik wel eens goede ideeen heb, zoals die NKPowerlifting website enzo.. Misschien dat het nu leuk zou zijn om iemand in te huren die de volledige wedstrijd filmt en een tweede persoon die backstage filmt en intervieuw dat samen stellen als 1 NK powerlifting DVD!

He leef je nog ? ;-)
Wat doe jij zelf nog?
Bas heeft in het verleden zijn broer het NK laten filmen. Ik geloof dat er wel iemand de hele wedstrijd gaat filmen om dit op DVD uit te brengen, lijkt mij iets te kleinschallig.

Groet, Wim

Hoi Wimwam, ik las toevallig de discissie over promotionele acties.

Denk idd niet dat free record shop interesse zal hebben, maar is een vette promofilm met gepaste montage etc. voor op internet geen idee? Weet zeker dat veel mensen dat zouden waarderen. Ze doen nu ook zulke dingen om sterkste man te promoten en het resultaat moge bekend zijn.

Nette gewichten trouwens, Gr.

hey wim gaat lekker.
nette training weer:D.
hoe heeft onze kleine vriend en vriendin het gedaan en grote vriendin.

gr weak

He leef je nog ? ;-)
Wat doe jij zelf nog?
Bas heeft in het verleden zijn broer het NK laten filmen. Ik geloof dat er wel iemand de hele wedstrijd gaat filmen om dit op DVD uit te brengen, lijkt mij iets te kleinschallig.

Groet, Wim

Ja begin weer te leven..

Wist idd dat Bas zijn broer het had gefilmt toen der tijd.. (ondanks dat ik die DVD nooit gezien heb)
Maar die filmde alleen de lifts en niet backstage! dat geeft wat meer menselijkheid aan de sport en kan mensen misschien wat motiveren.

Spreek je Bas nog wel eens??
Zijn tijd is voorbij toch? is hij nu weer van de partij?..
we zijn elkaar een beetje uit het oog verloren helaas

Hoi Wimwam, ik las toevallig de discissie over promotionele acties.

Denk idd niet dat free record shop interesse zal hebben, maar is een vette promofilm met gepaste montage etc. voor op internet geen idee? Weet zeker dat veel mensen dat zouden waarderen. Ze doen nu ook zulke dingen om sterkste man te promoten en het resultaat moge bekend zijn.

Nette gewichten trouwens, Gr.

Bedankt en het training gaat lang en zeker weer de goede kant op.
Voor wat betreft de promo altijd leuk en zelf til ik die dag en heb verscheidene atleten te begeleiden en zal me hier dus niet mee bezig houden. Mocht iemand het leuk vinden om te doen, dan kunnen we altijd kijken hoe we dit verder kunnen regelen.

hey wim gaat lekker.
nette training weer:D.
hoe heeft onze kleine vriend en vriendin het gedaan en grote vriendin.

gr weak

Dank Weak, hoe is het bij jouw gegaan?
Bij onze vriend(innen) is het redelijk gegaan en mogen we nog gaan werken aan de puntjes op de i

Groet, Wim

Ja begin weer te leven..

Wist idd dat Bas zijn broer het had gefilmt toen der tijd.. (ondanks dat ik die DVD nooit gezien heb)
Maar die filmde alleen de lifts en niet backstage! dat geeft wat meer menselijkheid aan de sport en kan mensen misschien wat motiveren.

Dat zou mogelijk mensen kunnen motiveren, zelf hou ik me oog voor ogen en ga er dan lekker voor trainen ;-) En jij wat doe jij nu qua trainen? Hoe gaat het met je meissie?

Spreek je Bas nog wel eens??
Zijn tijd is voorbij toch? is hij nu weer van de partij?..
we zijn elkaar een beetje uit het oog verloren helaas

Natuurlijk spreek ik Bas. Bas tilt nu voor powerlifting holland en is nu weer rustig aan het trainen. Geloof me, Bas gaat dit jaar nog mooie kilo's neerzetten.

Dat zou mogelijk mensen kunnen motiveren, zelf hou ik me oog voor ogen en ga er dan lekker voor trainen ;-) En jij wat doe jij nu qua trainen? Hoe gaat het met je meissie?

Natuurlijk spreek ik Bas. Bas tilt nu voor powerlifting holland en is nu weer rustig aan het trainen. Geloof me, Bas gaat dit jaar nog mooie kilo's neerzetten.

Ik geloof je:D

Ben een beetje begonnen met trainen en met me meisje is het Top! tnx for asking

Dank Weak, hoe is het bij jouw gegaan?
Bij onze vriend(innen) is het redelijk gegaan en mogen we nog gaan werken aan de puntjes op de i

Groet, Wim

ik had een rustig weekje dus niks bijzonders.
de komende 2 weken worden voor mij zwaar, en het begint morgen.
Maar dat gaat helemaal goed komen.

vrijdag 16-1-2009
KB 3x250 3x280 3x260 (met pak)
BD 3x160 2x180 3x170 (met shirt
DL 3x200 3x230 3x210

Hoi Wim,

Ik heb nu pas gezien dat jij ook een log bijhoudt op dit forum:thumbs:

Door een log bij te houden weten onze "conculega's" wel wat ze van ons kunnen verwachten en laten we ons in dus in de kaart kijken;)

Het laatste set wat je bij iedere oefening doet is dat een naset (omdat je immers in gewicht omlaag gaat?)
Het ziet er allemaal veelbelovend uit...het NK is natuurlijk niet de grote uitdaging van dit jaar voor jou...er is weinig tegenstand in jouw klasse en in principe ben je de gedoodverfde winnaar...de uitdaging zal waarschijnlijk zijn om steeds je totaal aantal kilo's te verbeteren en op het EK voor Masters echt te pieken lijkt me, toch?

Je hebt in het verleden laten zien dat een totaal van ruim 850kg tot de mogelijkheden behoort...het lijkt me wel moeilijk om èn zelf goed willen presteren èn ook nog eens anderen coachen en begeleiden, waar beslist veel tijd gaat inzitten, waardoor je zelf wellicht niet het onderste uit de kan weet te halen. Knap als je dan zowel als krachtsporter èn trainer mooie resultaten weet te boeken!

Suc6 met je doelstellingen!

P.S. doe je wellicht toch mee aan het NK bankdrukken en in november het EK banken voor masters in België?

Stay strong, keep lifting!

Hoi Wim,

Ik heb nu pas gezien dat jij ook een log bijhoudt op dit forum:thumbs:

Door een log bij te houden weten onze "conculega's" wel wat ze van ons kunnen verwachten en laten we ons in dus in de kaart kijken;)!

Ik heb geen geheimen, men mag altijd met ons meetrainen en daarvoor hebben we aanstaande zondag ook een workshop op Papendal

Het laatste set wat je bij iedere oefening doet is dat een naset (omdat je immers in gewicht omlaag gaat?)
Het ziet er allemaal veelbelovend uit...het NK is natuurlijk niet de grote uitdaging van dit jaar voor jou...er is weinig tegenstand in jouw klasse en in principe ben je de gedoodverfde winnaar...de uitdaging zal waarschijnlijk zijn om steeds je totaal aantal kilo's te verbeteren en op het EK voor Masters echt te pieken lijkt me, toch?!

Op een wedstrijd ben jezelf de tegenstander en als je dan er alles uitgehaald hebt, dan maakt het mij niet uit welke plaats ik behaal. Het gaat mij om het totaal en mijn doel is het totaal van mijn vorige wedstrijd weer te verbeteren.

Je hebt in het verleden laten zien dat een totaal van ruim 850kg tot de mogelijkheden behoort...het lijkt me wel moeilijk om èn zelf goed willen presteren èn ook nog eens anderen coachen en begeleiden, waar beslist veel tijd gaat inzitten, waardoor je zelf wellicht niet het onderste uit de kan weet te halen. Knap als je dan zowel als krachtsporter èn trainer mooie resultaten weet te boeken!

Dat was toen en toen trainde ik harder en met allemaal jongens die dezelfde spirit hadden en een hoge onderlinge kompetitie. Het is nu leuk andere te trainen en een bijdrage mogen leveren aan hun verbetering. Binnen de tijd die ik voor mezelf nu beschikbaar stel, haal ik voor mezelf het onderste uit de kan.
Als ik dit jaar weer 325 buig, 200+ bank en 290+ deadlift dan ben ik dik tevreden en komt de 850 mogelijk in de toekomst weer in de buurt. Je weet maar nooit ;-)

Suc6 met je doelstellingen!

P.S. doe je wellicht toch mee aan het NK bankdrukken en in november het EK banken voor masters in België?

Bedankt en ik train rustig door. De kans acht ik nihil omdat ik het niet zo op bankdrukwedstrijd heb. 15 minuten opwarmen, 3 beurtjes (10 minuten) en dan is de wedstrijd klaar. Ik ben powerlifter en mijn voorkeur gaat voor de 3 lifts. Als het meezit til ik dit jaar zo'n 8 powerlift wedstrijden en verstoord een bankdrukwedstrijd mogelijk mijn voorbereiding. Jij veel succes met je voorbereiding op het NK bank 210+ (-:

Bedankt en ik train rustig door. De kans acht ik nihil omdat ik het niet zo op bankdrukwedstrijd heb. 15 minuten opwarmen, 3 beurtjes (10 minuten) en dan is de wedstrijd klaar. Ik ben powerlifter en mijn voorkeur gaat voor de 3 lifts. Als het meezit til ik dit jaar zo'n 8 powerlift wedstrijden en verstoord een bankdrukwedstrijd mogelijk mijn voorbereiding. Jij veel succes met je voorbereiding op het NK bank 210+ (-:

Ik begrijp het...8 wedstrijden is best wel veel, en een bankdrukwedstrijd die voor jou niet bepaald waardetoevoegend is zou dan idd je voorbereiding kunnen verstoren.

Ik zal mijn best doen om op het NK bankdrukken een mooie prestatie neer te zetten...tis zoals jij zegt...je bent je eigen tegenstander, en je moet er uit halen wat er in zit! Als je dan ook nog eens een podiumplek weet te behalen is dat natuurlijk mooi meegenomen;) En zolang ik niet uitbom is de kans relatief groot op eremetaal omdat er nu eenmaal weinig deelnemers zijn in de 125kg+ klasse...daarom is mijn streven net zoals jij schrijft om me iedere wedstrijd weer een ietsiepietsie te verbeteren.

Terug
Naar boven