wimwam
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi Rene,
(-: Toch bij mijn 18e NK, oprij, weer kampioen (-:
Waarvan liefst 8 maal een 1e plek, toch? Nog 7 jaar en je hebt jubileum![]()
En dan nog diverse keren mooie 2e en 3e plaatsen!
Mooie resultaten...en alvast suc6 voor het NK Masters en natuurlijk het EK!
thanx Wim
Die 320 zag er bij jou soepel en sterk uit (heb alles op film) jammer van je diepte. Maar ach jij hebt je doel ook behaald .... (meer deadliften dan pardeep)
Zou jij dat stukje eens naar mij willen toesturen als jij het kan inscannen?
ff kijken waar ik nog kgs kan pakken.
290 was een beetje een mentale grens wat te merken was. 2e beurt squat was een mooie goede harde beurt voor de 3e beurt moest ik best wel behoorlijk vechten.
in de bank en zeker in de deadlift zit nog ruimte. was niet te zien in deze wedstrijd maar
ik had de hele dag al last van een stijve rug. De dag ervoor heeft mijn broer de city pier city loop gelopen en ik fietste met hem mee door de regen,..... was misschien niet zo handig om te doen zo vlak voor de wedstrijd...
Bij aanvang van de deadlift beurten sloeg de stijfheid in mijn rug over in kramp en dat belemmerd toch iets..
Maar verder wil ik gewoon een lekkere wedstrijd tillen en zorgen dat ik niet uitbom dus met safe beurten beginnen ff kijken hoe de trainingen er naar toe gaan, maar waarschijnlijk open ik met dezelfde beurten als op het NK
Vrijdag 10-4-09
KB 3x260 3x285 3x255 (suit)
BD 2x165 2x1x185 2x180 3x170 (shirt)
DL 3x210 2x1x250 3x220 (suit)

Ziet er goed uit Wim!
Suc6 volgende week zondag op het NK powerliften Junioren/Masters.
Hoop dat je je totaal weer zult verbeteren.
Vrolijk Paasfeest!
En naar aanloop van het NK kunnen een paar eieren extra eten geen kwaad![]()
Hoi Rene, dank. jij ook fijne Paasdagen. De training van vandaag ging minder dan vooraf gedacht. Volgende week een test van hoe ik mijn kracht heb vastgehouden, zodat ik daarna kan trainen voor het EK in juni.
Groeten, Wim
Wedstrijd 19-4-09
KB 1x290 1x320 (niet gebogen) 1x332,5
BD 1x180 niet gedrukt 1x187,5
DL 1x240 1x265
totaal 765