XXL Nutrition

nieuw jaar nieuwe kansen (-:

Hoi Rene,

(-: Toch bij mijn 18e NK, oprij, weer kampioen (-:

Waarvan liefst 8 maal een 1e plek, toch? Nog 7 jaar en je hebt jubileum ;)
En dan nog diverse keren mooie 2e en 3e plaatsen!
Mooie resultaten :thumbs:...en alvast suc6 voor het NK Masters en natuurlijk het EK!

• Topic Starter Topic Starter
gefeliciteerd Wim
lekker getild

thanx Wim
Die 320 zag er bij jou soepel en sterk uit (heb alles op film) jammer van je diepte. Maar ach jij hebt je doel ook behaald .... (meer deadliften dan pardeep ;) )
Zou jij dat stukje eens naar mij willen toesturen als jij het kan inscannen?

thanx Wim
Die 320 zag er bij jou soepel en sterk uit (heb alles op film) jammer van je diepte. Maar ach jij hebt je doel ook behaald .... (meer deadliften dan pardeep ;) )
Zou jij dat stukje eens naar mij willen toesturen als jij het kan inscannen?

Ik zal de foto inscannen en mailen. Ja, ik pikte de 320 op het EK Masters wil 325 buigen en 200 banken en 280 trekken, dat maakt 800 (-: en wat zijn jouw plannen voor het EK?

ff kijken waar ik nog kgs kan pakken.
290 was een beetje een mentale grens wat te merken was. 2e beurt squat was een mooie goede harde beurt voor de 3e beurt moest ik best wel behoorlijk vechten.
in de bank en zeker in de deadlift zit nog ruimte. was niet te zien in deze wedstrijd maar
ik had de hele dag al last van een stijve rug. De dag ervoor heeft mijn broer de city pier city loop gelopen en ik fietste met hem mee door de regen,..... was misschien niet zo handig om te doen zo vlak voor de wedstrijd...
Bij aanvang van de deadlift beurten sloeg de stijfheid in mijn rug over in kramp en dat belemmerd toch iets..

Maar verder wil ik gewoon een lekkere wedstrijd tillen en zorgen dat ik niet uitbom dus met safe beurten beginnen ff kijken hoe de trainingen er naar toe gaan, maar waarschijnlijk open ik met dezelfde beurten als op het NK

ff kijken waar ik nog kgs kan pakken.
290 was een beetje een mentale grens wat te merken was. 2e beurt squat was een mooie goede harde beurt voor de 3e beurt moest ik best wel behoorlijk vechten.
in de bank en zeker in de deadlift zit nog ruimte. was niet te zien in deze wedstrijd maar
ik had de hele dag al last van een stijve rug. De dag ervoor heeft mijn broer de city pier city loop gelopen en ik fietste met hem mee door de regen,..... was misschien niet zo handig om te doen zo vlak voor de wedstrijd...
Bij aanvang van de deadlift beurten sloeg de stijfheid in mijn rug over in kramp en dat belemmerd toch iets..

Maar verder wil ik gewoon een lekkere wedstrijd tillen en zorgen dat ik niet uitbom dus met safe beurten beginnen ff kijken hoe de trainingen er naar toe gaan, maar waarschijnlijk open ik met dezelfde beurten als op het NK

Dat doe je goed om met dezelfde kilo's te openen op het EK. als je ongeveer hetzelfde totaal til op je debuut dan doe je het heel goed. Succes met je voorbereiding. (-:

Vrijdag 27-3-09
KB 3x210 3x240 3x220
BD 3x120 3x140 3x130
DL 3x180 3x210 3x190 sumo 3x3 170

Vrijdag 3-4-09
KB 2x230 1x265 3x235
BD 2x130 1x150 3x135
DL 3x190 3x230 3x205 sumo 3x3 180

Vrijdag 10-4-09
KB 3x260 3x285 3x255 (suit)
BD 2x165 2x1x185 2x180 3x170 (shirt)
DL 3x210 2x1x250 3x220 (suit)

;)
Vrijdag 10-4-09
KB 3x260 3x285 3x255 (suit)
BD 2x165 2x1x185 2x180 3x170 (shirt)
DL 3x210 2x1x250 3x220 (suit)

Ziet er goed uit Wim!
Suc6 volgende week zondag op het NK powerliften Junioren/Masters.
Hoop dat je je totaal weer zult verbeteren.

Vrolijk Paasfeest!

En naar aanloop van het NK kunnen een paar eieren extra eten geen kwaad ;)

;)

Ziet er goed uit Wim!
Suc6 volgende week zondag op het NK powerliften Junioren/Masters.
Hoop dat je je totaal weer zult verbeteren.

Vrolijk Paasfeest!

En naar aanloop van het NK kunnen een paar eieren extra eten geen kwaad ;)

Hoi Rene, dank. jij ook fijne Paasdagen. De training van vandaag ging minder dan vooraf gedacht. Volgende week een test van hoe ik mijn kracht heb vastgehouden, zodat ik daarna kan trainen voor het EK in juni.

Groeten, Wim

Hoi Rene, dank. jij ook fijne Paasdagen. De training van vandaag ging minder dan vooraf gedacht. Volgende week een test van hoe ik mijn kracht heb vastgehouden, zodat ik daarna kan trainen voor het EK in juni.

Groeten, Wim

James Blanchflower - de nr. 1 in 2008 op het EK - met een totaal van 937kg voorbij te gaan (hij is nogal een beer met 170kg BDW), is wellicht wat te hoog gegrepen, maar de nr. 4 bleef steken op 800kg...dus met 800+ zou je het er niet slecht van af brengen.
Mja...tis natuurlijk ook afhankelijk van de vorm waarin jezelf verkeerd en die van je tegenstanders...hoop dat je verder geen last zult krijgen van vervelende blessure's dan komt het beslist wel goed!

Wedstrijd 19-4-09
KB 1x290 1x320 (niet gebogen) 1x332,5
BD 1x180 niet gedrukt 1x187,5
DL 1x240 1x265
totaal 765

Toch een nette wedstrijd!

Wedstrijd 19-4-09
KB 1x290 1x320 (niet gebogen) 1x332,5
BD 1x180 niet gedrukt 1x187,5
DL 1x240 1x265
totaal 765

Het is - als ik het goed inschat - niet helemaal naar wens gegaan.
Géén 3e beurt bij het BD en DL, toch?
765kg is indrukwekkend hoor en doe ik je niet na èn proficiat met je 2e plek! Jij stond er in elk geval...maar ik denk dat je zelf op ietsiepietsie meer had gehoopt...;)
Kop op, nu herstellen, en dan voor de 800+ gaan op het EK!

lekkere squat en je kan voor het EK nog kgs pakken op zowiezo bank (gezien je vorige wedstrijd) en op deadlift.. nou dan komt de 800 toch wel erg dichtbij! niet slecht voor zo'n 'oude' master haha ;)

Terug
Naar boven