Fitness Seller

nieuw jaar nieuwe kansen (-:

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag 20-2-09
KB 3x250 3x280 3x260 (met pak)
BD 2x170 1x190 1x200 3x185 (met shirt)
DL 2x240 1x275 2x255 (met pak + sumo)

Vrijdag 20-2-09
KB 3x250 3x280 3x260 (met pak)
BD 2x170 1x190 1x200 3x185 (met shirt)
DL 2x240 1x275 2x255 (met pak + sumo)

Hoi Wim,

Het ziet er goed uit...die 800+ zit er aan te komen!

Stay strong, keep lifting!

P.S. maak er morgen in Papendal een mooie en leerzame dag van.

Hoi Wim,

Het ziet er goed uit...die 800+ zit er aan te komen!

Stay strong, keep lifting!

P.S. maak er morgen in Papendal een mooie en leerzame dag van.

Bedank voor morgen en stap voor stap gaat het de goede kant op. Deadliften voelt ook weer een stuk beter, dus het gaat de goede kant op.

Groeten, Wim

Netjes hoor Wim.. voor een oldtimer :P
Zeker goed!

hey wim ik moet morgen knallen ik zal je effe weten hoe het gegaan is zo dat jij ook effe gemotiveerd kan raken voor je laatste buigtraining

hey wim ik moet morgen knallen ik zal je effe weten hoe het gegaan is zo dat jij ook effe gemotiveerd kan raken voor je laatste buigtraining

Succes en mogelijk sla ik mijn zware training over. Mijn onderrug is nog niet hersteld van de vrijdagtraining en ik heb geen zin om dit nog verder te gaan overbelasten. We keep intouch. :D

overbelasting op mijn onderrug door training van de afgelopen weken (-:
KB 3x220 3x250
BD 3x170 2x1 190 3x180 (shirt)
DL 3x3 160 sumo

overbelasting op mijn onderrug door training van de afgelopen weken (-:
KB 3x220 3x250
BD 3x170 2x1 190 3x180 (shirt)
DL 3x3 160 sumo

Hoi Wim,

Ik hoop dat je snel weer volledig hersteld zult zijn zodat je op de wedstrijd optimaal kunt presteren...maar je hebt nog 2 weken...en je weet zelf wel om te gaan met overbelasting...ik denk daarbij aan een artikel uit Sport & Fitness van oktober/november 2004: Pure Power, trainen met een blessure...wie was ook alweer de auteur?...oja, een zekere wimwam ;)

Hoi Wim,

Ik hoop dat je snel weer volledig hersteld zult zijn zodat je op de wedstrijd optimaal kunt presteren...maar je hebt nog 2 weken...en je weet zelf wel om te gaan met overbelasting...ik denk daarbij aan een artikel uit Sport & Fitness van oktober/november 2004: Pure Power, trainen met een blessure...wie was ook alweer de auteur?...oja, een zekere wimwam ;)

Hoi Rene, dat klopt (-: Ik wil volgende week vrijdag 3x290 buigen, 3x190 banken en 3x260 deadliften, dan een weekje heel licht trainen of gehele rust en dan lekker los gaan de 15e. Komende maan- en woensdag rustig belasten, want ik heb de zware trainingen al gedaan. Fijn weekend. Groeten, Wim

Vrijdag 6-3-09
KB 3x260 3x290 3x255 (met pak)
BD 3x170 3x1 190 (met shirt)
DL 1x220 1x260 1x230 (met pak + sumo)

Vrijdag 6-3-09
KB 3x260 3x290 3x255 (met pak)
BD 3x170 3x1 190 (met shirt)
DL 1x220 1x260 1x230 (met pak + sumo)

Prima Wim:thumbs: en nu een weekje rust, toch? Effies herstellen(hoop dat je onderrug weer helemaal hersteld is) en helemaal uit het dak gaan op de 15e;)
Suc6 op het NK en ga voor de 800+!

Prettig weekend!

Prima Wim:thumbs: en nu een weekje rust, toch? Effies herstellen(hoop dat je onderrug weer helemaal hersteld is) en helemaal uit het dak gaan op de 15e;)
Suc6 op het NK en ga voor de 800+!

Prettig weekend!

Hoi Rene, onderrug is nu 90%, begin van de week was het 80%. Gisteren kon ik nog niet helemaal aanzetten. Kniebuigen heb ik rustig gedaan, dus niet explosief gebogen. Bij het deadliften 1-tjes gedaan om te voelen en langzaam omhoog getrokken. Dit om te kijken wat de reactie was op mijn rug vandaag en dat valt mee. iets stijf. Van de week nog 2x licht trainen en dan ben ik ervan overtuigd dat ik zondag weer 100% kan geven. Jij ook succes met je verdere voorbereiding voor het NK bank. Groeten, Wim

Hoi Rene, onderrug is nu 90%, begin van de week was het 80%. Gisteren kon ik nog niet helemaal aanzetten. Kniebuigen heb ik rustig gedaan, dus niet explosief gebogen. Bij het deadliften 1-tjes gedaan om te voelen en langzaam omhoog getrokken. Dit om te kijken wat de reactie was op mijn rug vandaag en dat valt mee. iets stijf. Van de week nog 2x licht trainen en dan ben ik ervan overtuigd dat ik zondag weer 100% kan geven. Jij ook succes met je verdere voorbereiding voor het NK bank. Groeten, Wim

2x ga je zelfs nog trainen...waarschijnlijk de maandag en de woensdag?
Pfff...ben je dan wel voldoende hersteld om zondag te kunnen knallen?
Maar een lichte training voor jou is waarschijnlijk ook een lichte training...ik neem me ook soms voor om licht te banken, maar heb toch de neiging om steeds wat extra ijzer aan het halter te hangen:duh:

Volgende week doe ik nog raw bankdrukken en vanaf de week daarna shirted om te zien waar ik zit...heb helaas ietsiepietsie last van mijn linkerschouder...is ook wat stijf, maar in shirt merk ik daar gelukkig niet veel van...na het NK ga ik echt effies wat rustiger aandoen.

2x ga je zelfs nog trainen...waarschijnlijk de maandag en de woensdag?
Pfff...ben je dan wel voldoende hersteld om zondag te kunnen knallen?
Maar een lichte training voor jou is waarschijnlijk ook een lichte training...ik neem me ook soms voor om licht te banken, maar heb toch de neiging om steeds wat extra ijzer aan het halter te hangen:duh:

Volgende week doe ik nog raw bankdrukken en vanaf de week daarna shirted om te zien waar ik zit...heb helaas ietsiepietsie last van mijn linkerschouder...is ook wat stijf, maar in shirt merk ik daar gelukkig niet veel van...na het NK ga ik echt effies wat rustiger aandoen.

Ik train juist nog 2x om te herstellen van de training van gisteren, zodat ik de juiste spanning heb voor zondag. Met de kniebuigoefeningen kom ik niet boven de 130kg, deadliften iets zwaarder (om de druk op mijn onderrug te trainen) en bankdrukken (smal) rond de 125kg.

Succes met je shirt drukken en je weet dat ik 210+ van jou verwacht op het NK. Fijn weekend verder. Grt. Wim

Ik train juist nog 2x om te herstellen van de training van gisteren, zodat ik de juiste spanning heb voor zondag. Met de kniebuigoefeningen kom ik niet boven de 130kg, deadliften iets zwaarder (om de druk op mijn onderrug te trainen) en bankdrukken (smal) rond de 125kg.

Succes met je shirt drukken en je weet dat ik 210+ van jou verwacht op het NK. Fijn weekend verder. Grt. Wim

Je weet natuurlijk wat het beste is voor jezelf...zo'n lichte training doet de doorbloeding van de spieren (en daarmee het herstel) stimuleren heb ik ooit eens van een zekere wimwam gehoord ;)

Ik zal in elk geval mijn best doen...een NK brengt helaas ook wat "stress" mee...en als ik onder stress sta, maak ik soms technische (onnodige, domme) fouten...voor mij is de eerste beurt op een wedstrijd heel belangrijk...als die goed gaat (het liefst 3 witte lampen) geeft dat mentaal ook kracht...ik zal met 200kg beginnen om op save te spelen, en vervolgens voor een nieuw wedstrijdpr gaan!

Jij ook een fijn weekend verder!

Ik zal in elk geval mijn best doen...een NK brengt helaas ook wat "stress" mee...en als ik onder stress sta, maak ik soms technische (onnodige, domme) fouten...voor mij is de eerste beurt op een wedstrijd heel belangrijk...als die goed gaat (het liefst 3 witte lampen) geeft dat mentaal ook kracht...ik zal met 200kg beginnen om op save te spelen, en vervolgens voor een nieuw wedstrijdpr gaan!

2 witte lampen is voldoende. Je krijgt geen extra prijs of waardering voor 3 witte lampen. Dit is een gedachten die teveel atleten hebben. Ga uit van wat je nodig hebt en alles wat meer is is meegenomen. ;)

Groeten, Wim

Hoi Wim,

Proficiat met je 1e plek op het NK powerliften in de 125kg+ klasse!
Wellicht was 770kg niet helemaal wat je had gehoopt of verwacht, maar JIJ stond op het powerlifplankier en was er! Anderen willen, kunnen of durven zich niet met jou op een NK powerliften te meten...daarom respect!:thumbs:

Hoi Wim,

Proficiat met je 1e plek op het NK powerliften in de 125kg+ klasse!
Wellicht was 770kg niet helemaal wat je had gehoopt of verwacht, maar JIJ stond op het powerlifplankier en was er! Anderen willen, kunnen of durven zich niet met jou op een NK powerliften te meten...daarom respect!:thumbs:

Hoi Rene,

Dank je wel en ja, ik had graag wat meer kilo's getild. Mijn onderrug is nog niet optimaal. Nu rustig doortrainen voor het NK Masters, waarna ik me dan ga focussen op het EK Masters (-: Toch bij mijn 18e NK, oprij, weer kampioen (-:

Wedstrijd 15-3-09
KB 1x295 1x312,5 afgekeurd 1x320
BD 1x185 niet gedrukt 1x192,5 1x200
DL 1x252,2 1x272,5
totaal 770 :lifter:

Terug
Naar boven