XXL Nutrition

Nieuw Kuurtje

Martijn kamp

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
84kg
Beste heren,

Het is al een jaar geleden dat ik mijn vorige topic maakte, waarin ik vroeg naar wat informatie over kuren, en ik besloot toen ook om nog een jaar naturel te trainen, mijn jaar zit er nu dus op!!
Ik ben van plan om deze maand nog aan mijn eerste kuur te beginnen, hier volgen eerst wat stats :

Leeftijd : 22jaar
Gewicht : 84kg
Lengte : 1,75

En dan mijn kuur die er als volgt gaat uitzien :

Weken 1-4 : dbol 30mg p/d (10mg pillen p/s)

Weken 1-10 : Test-e 250mg 2x/p/w

Weken 11-12 : Niks

Weken 12-14 : Tamoximed/novadex nakuur 20mg p/d

Ik zou graag willen weten of dit een solide kuur is, en ik heb een aantal vragen voor ik zou beginnen met kuren.

Graag zou ik willen weten of ik de 30mg dbol verspreid of in een keer moet nemen, het zijn dus 3 pillen per dag, en natuurlijk wanneer het beste is om ze in te nemen ( in de ochtend, op een lege maag, voor het trainen, na het trainen, etc).

Ook ben ik mij ervan bewust dat Dbol voornamelijk als een kickstart gebruikt wordt, om even wat gains te pakken door middel van vocht behoud. Mijn vraag is dan ook, of al het vocht weg gaat na mijn kuur.
Indien dat wel zo is, dan kan ik het naar mijn mening beter zonder doen, de tijdelijke gains zijn misschien mentaal stimulerend maar alleen daar voor heb ik mijn lever veel te lief voor. En ik lees ook regelmatig dat je er een dikke kop van krijgt, ik neem aan dat na je kuur je hoofd weer de normale vorm aan neemt :D?

Dan mijn volgende vraag, de Test-e was ik van plan om op een maandag te beginnen met 250mg, en de volgende 250mg op donderdag, is dit naar mening goed verdeeld?
En ook hier de vraag of ik het beste op bepaalde tijdstippen moet injecteren, of dat het niks uitmaakt.
De bedoeling is dat ik het in mijn kont injecteer, is het dan beter om het steeds op de zelfde plek te doen of is het beter om steeds op verschillende plekken te injecteren?

En dan tot slot, 3 weken nakuur, met Tamoximed/novadex elke dag een tabletje van 20mg 20dagen lang, is dit genoeg?

Ik stel goeie feedback erg op prijs, en ik hoop dan ook dat ik die krijg!!!

P.s nog een voor jullie erg domme vraag, maar wel eentje die ik beter voor dan na het gebruiken moet stellen, moet ik mijn naalden her-gebruiken of elke x een nieuwe? En weet iemand waar ik goeie maar goedkope naalden kan kopen?

Ik hoor graag uw mening heren!!

Laatst bewerkt:
denk dat 1x 500mg per week beter zou zijn, is makkelijker en het maakt niet zo veel uit of je het nu 1x of 2x zet qua vooruitgang.
En heb je hcg mee lopen?
Zo is het mij iig ook aangeraden ;)

Naalden zeker niet hergebruiken. 1 voor optrekken en dan een andere voor zetten dan beide weggooien. Www.daxtrio.nl kun je naalden bestellen.

Nakuur vier weken doen. Dbol verdelen over drie keer per dag. 500 test 1 keer per week zetten is prima

Hcg zou ik doen 250 iu eod / 2 x per week.

• Topic Starter Topic Starter
Beiden bedankt voor uw reactie,

@kidmonster
Nee ik was eigenlijk niet van plan om HCG erin te gooien, heb jij zelf wel mee gekuurd, of is het je alleen verteld? 500mg in een keer injecteren, begrepen dank!!

@bricks
Dank voor de link!! En is het echt noodzakelijk om HCG te gebruiken, ik wil het liefst zo simpel mogelijk houden!!
De nakuur dus 4 in plaats van 3 weken, ik zie namelijk dat de meningen best verdeeld zijn erover, maar in ieder geval bedankt zal met 4 weken rekening houden!

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

@bricks
Was nog even vergeten te vragen, kan ik de spuit wel hergebruiken of moet die ook net als de naalden maar 1x gebruikt worden?

@kidmonster
Nee ik was eigenlijk niet van plan om HCG erin te gooien, heb jij zelf wel mee gekuurd, of is het je alleen verteld? 500mg in een keer injecteren, begrepen dank!!

@bricks
Dank voor de link!! En is het echt noodzakelijk om HCG te gebruiken, ik wil het liefst zo simpel mogelijk houden!!
De nakuur dus 4 in plaats van 3 weken, ik zie namelijk dat de meningen best verdeeld zijn erover, maar in ieder geval bedankt zal met 4 weken rekening houden!

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

@bricks
Was nog even vergeten te vragen, kan ik de spuit wel hergebruiken of moet die ook net als de naalden maar 1x gebruikt worden?

Spuiten ook niet hergebruiken.

Nakuur starten 2 weken na de laatste test inject, mits je 1x per week injecteert is dit begin week 12.
Dus week 12 start nakuur ipv week 13.

Ik snap je manier van berekenen, week 10 test, week 11 + 12 niks, week 13 nakuur, maar reken maar na;
Begin week 10 laatste test inject
Begin week 11 = 7 dagen / 1 week geleden na laatste inject
Begin week 12 = 14 dagen / 2 weken geleden na laatste inject, dus tijd om de nakuur te starten :thumb:

@kidmonster

@bricks

@bricks

Zo simpel mogelijk...

1x per week 500mg test, zonder toevoegingen. Makkelijke eerste kuur en goede resultaten te behalen.

[Link niet meer beschikbaar] is ook een goed alternatief (en soms goedkoper) voor daxtrio.

Zo simpel mogelijk...

1x per week 500mg test, zonder toevoegingen. Makkelijke eerste kuur en goede resultaten te behalen.

[Link niet meer beschikbaar] is ook een goed alternatief (en soms goedkoper) voor daxtrio.

Bij de apotheek langsgaan is denk ik nog goedkoper en daar kun je zelf je aantal kiezen, hoef je niet net als bij daxtrio 100 af te nemen.

Bij de apotheek langsgaan is denk ik nog goedkoper en daar kun je zelf je aantal kiezen, hoef je niet net als bij daxtrio 100 af te nemen.

Apothekers zijn vaak afzetters dus of het daar echt goedkoper is nog maar de vraag. Verder heb je ook de kans dat ze het niet geven of moeilijk gaan doen.

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:40 ----------

Zo simpel mogelijk...

Hcg is voor herstel dus altijd aan te raden.

Gewoon langs de apotheek gaan, ik was voor 10 weken nog geen 10euro kwijt :)

Gewoon langs de apotheek gaan, ik was voor 10 weken nog geen 10euro kwijt :)

Dan heb je dus 20 naalden/10 spuiten voor 10 eurie. Voor 10 euro meer heb je van beide 100. Reken maar uit. Zijn allemaal geen wereldschokkende bedragen maar he, de sport is al duur zat toch.

Dan heb je dus 20 naalden/10 spuiten voor 10 eurie. Voor 10 euro meer heb je van beide 100. Reken maar uit. Zijn allemaal geen wereldschokkende bedragen maar he, de sport is al duur zat toch.

Ja zoiets volgens mij, 7euro ofzo was ik kwijt. Heb niks aan zoveel spuiten en naalden vandaar mijn keuze :)

@bricks

Bedankt, ik zal ze beide eenmalig gebruiken :)

@Adhoc

Thnx voor de link, ik zal t ff checken, en test-e zou ik ook het liefst alleen maar gebruiken, vandaar mijn vraag of de gains met dbol allemaal weg gaan, of dat er wel wat aan overblijft.

@jordyvl

Haha, je hebt helemaal gelijk my bad, ik zal t even recht zetten.

Ja zoiets volgens mij, 7euro ofzo was ik kwijt. Heb niks aan zoveel spuiten en naalden vandaar mijn keuze :)

Als je besluit idd niet weer te kuren kun je het zo doen, als je er meerdere per jaar doet is het zonde van je knaken imo, zoveel ruimte neemt 't niet in :P

Als je besluit idd niet weer te kuren kun je het zo doen, als je er meerdere per jaar doet is het zonde van je knaken imo, zoveel ruimte neemt 't niet in :P

Nee precies helemaal mee eens hoor. Dit was/is me eerste kuur dus vond het al ontzettend stoer :o van mezelf dat ik het haalde haha.

Hcg is voor herstel dus altijd aan te raden.

Eens maar als het uitgangspunt simpel en doeltreffend is, is test only ook een goed optie voor een eerste kuur (naar eigen ervaring)

@Adhoc

Thnx voor de link, ik zal t ff checken, en test-e zou ik ook het liefst alleen maar gebruiken, vandaar mijn vraag of de gains met dbol allemaal weg gaan, of dat er wel wat aan overblijft.

Gains behouden draait niet alleen om wat je gebruikt maar voornamelijk om wat je eet na het gebruik. Zelf was ik zeer tevreden met een 500mg test only als eerste kuur.

Eens maar als het uitgangspunt simpel en doeltreffend is, is test only ook een goed optie voor een eerste kuur (naar eigen ervaring)

Gains behouden draait niet alleen om wat je gebruikt maar voornamelijk om wat je eet na het gebruik. Zelf was ik zeer tevreden met een 500mg test only als eerste kuur.

Simpel en doeltreffend is juist HCG, het stelt niks voor en je herstel wordt er een stuk makkelijker van.

Ja ik snap dat er bij gains behouden wat meer bij komt kijken, maar in het geval van dbol die voornamelijk vocht opslaat vroeg ik me af hoeveel ervan overblijft, niet dat er helemaal niks van overblijft, dan zou ik het liever niet gebruiken.

En voor zo ver duidelijk, dus 10 spuiten nodig en 20 naalden, moeten de naalden bepaalde dikte zijn of maakt het niks uit?

@bricks, wat ik vergeten was te vragen : als ik de 3 dbol pillen moet verdelen over de dag, hoe zou ik het beste kunnen doen : als ik wakker word 1 innemen(10uur), en vlak voor het trainen een (13uur), en na mijn training rond (16uur). Is dit goed, of zijn er betere mogelijkheden?

Terug
Naar boven