AndroidHealthClinic

Nieuw Kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
Top!! Bedankt man, ik wou voor 7mm gaan haha, dacht doet vast minder pijn,
Maar dus 8mm gaat het worden!!

Top!! Bedankt man, ik wou voor 7mm gaan haha, dacht doet vast minder pijn,
Maar dus 8mm gaat het worden!!

koop dan wel gewoon los 100 spuiten en 100 naalden. Die complete dingen zijn leuk alleen pleur je de helft van je spuiten dan weg omdat je per spuit 2 naalden gebruikt ( 1 optrekken en 1 injecteren ). Is nog goedkoper ook. Overigens ook niks mis mee om met een 07x40 te zetten hoor, scheelt toch weer iets.

koop dan wel gewoon los 100 spuiten en 100 naalden. Die complete dingen zijn leuk alleen pleur je de helft van je spuiten dan weg omdat je per spuit 2 naalden gebruikt ( 1 optrekken en 1 injecteren ). Is nog goedkoper ook. Overigens ook niks mis mee om met een 07x40 te zetten hoor, scheelt toch weer iets.

Ja dit was ik ook zo'n beetje van plan thnx.

Weet iemand of ik beter naar 40mg dbol per dag moet gaan of dat ik het gwn op 30 moet houden?

Ja dit was ik ook zo'n beetje van plan thnx.

Weet iemand of ik beter naar 40mg dbol per dag moet gaan of dat ik het gwn op 30 moet houden?

Zo.n doos van 100 doe je godse lang mee en kosten geen reet bij daxtrio.nl .
Als je echte blauwe dbol heb zou ik 30mg pakken
Als je ug heb zou ik gewoon 50mg pakken

Succes!!

Kijk even bij praxisdienst.de (goeiekopert)

naalden zijn prima:) ik zelf heb deze:

http://www.daxtrio.nl/injectiemater...3-delig/injectiespuit-bd-emerald-5ml-100.html

Bij de 3 delig spuit zit er een rubber stukje in de spuit. het rubberen stukje zorgt ervoor dat bij het optrekken van de olie aan de onderkant van de spuit geen lucht kan komen.

Heb je ook al aan alcohol gedacht om alles schoon te maken? Deze heb ik zelf, werken prima:)

http://www.daxtrio.nl/injectiemateriaal/injectie-diversen/alcoholdeppers-per-stuk-verpakt.html

Waarvoor die alcohol dan, had er niet op gerekent eigenlijk, die naalden en spuiten zijn toch schoon,
En ga ze niet hergebruiken?

@punjab
Dankje ik ga het even checken :)

Waarvoor die alcohol dan, had er niet op gerekent eigenlijk, die naalden en spuiten zijn toch schoon,
En ga ze niet hergebruiken?

@punjab
Dankje ik ga het even checken :)

Omdat je de vials altijd even moet schoonmaken, er kan altijd viezigheid op zitten ( ook viezigheid wat je niet met het blote oog kan zien) en de plek waar je gaat injecteren even schoonmaken:)

Naalden en spuiten nooit herbruiken:)

Door de viezigheid kan je een infectie krijgen en dat wil je namelijk niet

Oke duidelijk, en ik heb zojuist de bestelling
Geplaatst, 100 naalden 0.8x 40 en de 3 delige
Spuit die hierboven werd aangeraden. :-)
Als het goed is, dan begin ik maandag met mn kuur.

Ik heb nog een kort vraagje, hoe diep moet de naald als ik die in mijn glute spuit, moet ik het hele ding tot aan de spuit erin douwen?

Ja hele naald er in.

Ga je ook nog een log bijhouden?

Wat bedoel je precies met een log, als in foto's waar je mijn gains in ziet, of gewoon een schema van hoe en wat ik ga gebruiken?

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Training Schema

Maandag : borst + tri

Dinsdag : buik + legs

Woensdag : rug + bicep

Donderdag : schouders

Vrijdag : tri + bicep

Zat en Zon : rust

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Zo ziet mijn dag schema eruit :

10.30 - test 500mg (maandag)

11.00 - eten

11.30 - dbol 10mg

12.30 - gym tot 14.15

14.30 - eten

16.00 - dbol 10mg

18.00 - eten

20.00 - dbol 10mg

21.00 - eten

Ik stel feedback erg op prijs, dus iets op aan te merken dan hoor ik het graag :)

Waarom kan je voor test e only de spuit niet hergebruiken?

Je gebruikt uiteraard elke keer andere naalden voor op te trekken en te injecteren, maar waarom moet je ook elke keer een andere spuit?

Zo'n 3-delige spuit (met rubber aan zuiger) kan toch dienen voor je hele kuur, gewoon de naalden telkens vervangen?

grts

Waarom kan je voor test e only de spuit niet hergebruiken?

Je gebruikt uiteraard elke keer andere naalden voor op te trekken en te injecteren, maar waarom moet je ook elke keer een andere spuit?

Zo'n 3-delige spuit (met rubber aan zuiger) kan toch dienen voor je hele kuur, gewoon de naalden telkens vervangen?

grts

Waarom het "risico" lopen? een spuit kost niks.

Ja klopt, maar welk risico?

Als je in een propere omgeving werkt en na gebruik je spuit altijd terug mooi opbergt kan er opzich weinig gebeuren denk ik.
Is het verder ook niet meestal zo dat in het uiteinde van de spuit altijd nog een paar druppels blijven zitten die je er niet helemaal uitkrijgt?

Als je in een propere omgeving werkt en na gebruik je spuit altijd terug mooi opbergt kan er opzich weinig gebeuren denk ik.
Is het verder ook niet meestal zo dat in het uiteinde van de spuit altijd nog een paar druppels blijven zitten die je er niet helemaal uitkrijgt?

Hetzelfde risico die je hebt door dezelfde naald opnieuw te gebruiken... besmetting.

Denk je eens in dat je je spuit ergens neerlegt en er komt een beetje vuil aan. Kan gebeuren, geen enkele plek in je huis is 100 % steriel. Vervolgens druk jij je naald erop en spuit je dat vuil ook je poot in. Lijkt me niet de bedoeling. Maar als jij vindt dat er geen risico is moet je uiteraard gewoon 10 weken lang dezelfde spuit gebruiken.

Terug
Naar boven