MuscleMeat

Nieuw Kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
Dus het moest rond 12 zijn?? Is het een groot probleem dat het rond 18 zit??
Ik dacht eraan om na mn massa kuur alleen bezig te zijn met cutten?

Dus het moest rond 12 zijn?? Is het een groot probleem dat het rond 18 zit??
Ik dacht eraan om na mn massa kuur alleen bezig te zijn met cutten?

Op zo'n vetpercentage is volgens mij de kans dat je vet/vocht aan gaat zetten ipv spier een heel stuk groter dan wanneer je op 10 % staat.

Hmm is het niet zo dat test-e gecombineerd met goeie voeding er juist voor zorgt om vetvrij spiermassa te kweken?
Dat is toch het doel van test-e?

Hmm is het niet zo dat test-e gecombineerd met goeie voeding er juist voor zorgt om vetvrij spiermassa te kweken?
Dat is toch het doel van test-e?

Ja en nee, die kickstart had je niet hoeven nemen in dit geval. Test-e kan best op een hoger vetpercentage, echter wel iets grotere kans op sides.
Het ene onderzoek beweert dat een hoog percentage(20%+) lichaamsvet minder resultaat heeft van test-e, en het andere onderzoek zegt weer dat dit niet klopt.

Laatst bewerkt:
Oke duidelijk, bedankt voor je antwoord.
Dan heb ik nog een vraag, wat is dan nu het beste voor mij om te doen, ik wou namelijk bulken met mn kuurtje, en daarna was ik van plan om te gaan cutten, is het dan verstandig om hiermee door te gaan, of moet ik nu al cardio erin gooien en beginnen met cutten?

Oke duidelijk, bedankt voor je antwoord.
Dan heb ik nog een vraag, wat is dan nu het beste voor mij om te doen, ik wou namelijk bulken met mn kuurtje, en daarna was ik van plan om te gaan cutten, is het dan verstandig om hiermee door te gaan, of moet ik nu al cardio erin gooien en beginnen met cutten?

Knallen, niks cutten. Minimaal 3gr eiwit per kilo lichaamsgewicht in je voedingsschema als je aan t kuren bent. Wel eens per week een goede full body cross training erin knallen, en de rest van je trainingen erop aanpassen.

Laatst bewerkt:
Knallen, niks cutten. Minimaal 3gr eiwit per kilo lichaamsgewicht in je voedingsschema als je aan t kuren bent. Wel eens per week een goede full body cross training erin knallen, en de rest van je trainingen erop aanpassen.

Oke dus ik moet gewoon door gaan met bulken, maar wat ik lees is dat test-e goed is om tijdens het cutten te gebruiken, gezien het ervoor zorgt dat je spieren blijft behouden tijdens het cutten

Oke dus ik moet gewoon door gaan met bulken, maar wat ik lees is dat test-e goed is om tijdens het cutten te gebruiken, gezien het ervoor zorgt dat je spieren blijft behouden tijdens het cutten

Waarom heb je niet van te voren nagedacht over wat je wilt met je kuur?

Omdat ik dacht dat test e voornamelijk vetvrij spiermassa kweekt en van dbol weet ik dat het vocht vasthoudt en dat het meeste verloren gaat. Mijn doel was om zoveel mogelijk spieren te kweken voor dat ik begin met cutten (na mn kuur dus)

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

En mijn advies was om goed massa op te bouwen voor ik begin met droog trainen, en na dat hier duidelijk werd gemaakt dat mijn vp lager had moeten zijn ben ik gaan twijfelen

Omdat ik dacht dat test e voornamelijk vetvrij spiermassa kweekt en van dbol weet ik dat het vocht vasthoudt en dat het meeste verloren gaat. Mijn doel was om zoveel mogelijk spieren te kweken voor dat ik begin met cutten (na mn kuur dus)

Ik zou sowieso niet direct na je kuur beginnen met cutten, dan is het bye bye gains.

Ik zou sowieso niet direct na je kuur beginnen met cutten, dan is het bye bye gains.

Dit idd. Ik zou maar gewoon zo clean mogelijk eten, niet te veel boven onderhoud dus wel blijven bulken. Dan een maand of 3 na je nakuur rustig aan gaan cutten, ook heel geleidelijk. Je 1e kuur gebruiken om te gaan cutten vind ik zonde, plus dat er betere middelen zijn dan een test only om op te cutten.

Oke dit is advies waar ik wat aan heb, thnx jongens.
Ik weet dat het nu laat is maar even uit nieuwsgierigheid, is het veel moeilijker om na je bulk te cutten dan gecut de bulk in te gaan?

Oke dit is advies waar ik wat aan heb, thnx jongens.
Ik weet dat het nu laat is maar even uit nieuwsgierigheid, is het veel moeilijker om na je bulk te cutten dan gecut de bulk in te gaan?

Opzich wel, van 18 % naar 10 % kost uiteraard meer moeite dan clean gaan bulken als je al op 8 % staat.

Even een aanvulling, vetvrije massa pakken zorg er natuurlijk wel voor dat het metabolisme verbeteren zal, waardoor vet kwijtraken juist weer makkelijker word.

Ben zojuist begonnen aan week 6 van mn kuur, ik heb nog steeds niks gegained qua gewicht en ben al een week gestopt met de dbol, mn gewicht is het zelfde maar ik oog minder bloated, kan dit te maken hebbe met het stoppen van dbol? En wanneer moet die test e nou beginnen met werken

Ben zojuist begonnen aan week 6 van mn kuur, ik heb nog steeds niks gegained qua gewicht en ben al een week gestopt met de dbol, mn gewicht is het zelfde maar ik oog minder bloated, kan dit te maken hebbe met het stoppen van dbol? En wanneer moet die test e nou beginnen met werken

Niks gegained qua gewicht, dan zou ik je voeding eens onder de loep nemen. Merk je wel strength gains in de gym? In week 6 zou de Test toch echt wel al merkbaar moeten zijn, weet je zeker dat je goed spul hebt?

Niks gegained qua gewicht, dan zou ik je voeding eens onder de loep nemen. Merk je wel strength gains in de gym? In week 6 zou de Test toch echt wel al merkbaar moeten zijn, weet je zeker dat je goed spul hebt?

+1
Ik merkte in week 3 al ruime toename in gewicht en kracht bij 500mg test only :)

Ik heb qua gewicht 4kg gegained maar bedoel na week 4. Is het niet meer omhoog gegaan en i week 4 ben ik ook gestopt met dbol en run alleen de test-e, wat kracht betreft gaat het goed, doe meer dan ik normaal zou doen.
Ik vind het beetje vreemd dat ik niet meer gegained heb na mn dbol, dacht dat de test - e nog niet goed ingekickt is :o, en aan voeding kan het volgens mij niet liggen, want hebt namelijk met dezelfde voeding ook de 4kg gegained :s

Terug
Naar boven