Martijn kamp
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus het moest rond 12 zijn?? Is het een groot probleem dat het rond 18 zit??
Ik dacht eraan om na mn massa kuur alleen bezig te zijn met cutten?
Hmm is het niet zo dat test-e gecombineerd met goeie voeding er juist voor zorgt om vetvrij spiermassa te kweken?
Dat is toch het doel van test-e?
Oke duidelijk, bedankt voor je antwoord.
Dan heb ik nog een vraag, wat is dan nu het beste voor mij om te doen, ik wou namelijk bulken met mn kuurtje, en daarna was ik van plan om te gaan cutten, is het dan verstandig om hiermee door te gaan, of moet ik nu al cardio erin gooien en beginnen met cutten?
Knallen, niks cutten. Minimaal 3gr eiwit per kilo lichaamsgewicht in je voedingsschema als je aan t kuren bent. Wel eens per week een goede full body cross training erin knallen, en de rest van je trainingen erop aanpassen.
Oke dus ik moet gewoon door gaan met bulken, maar wat ik lees is dat test-e goed is om tijdens het cutten te gebruiken, gezien het ervoor zorgt dat je spieren blijft behouden tijdens het cutten
Omdat ik dacht dat test e voornamelijk vetvrij spiermassa kweekt en van dbol weet ik dat het vocht vasthoudt en dat het meeste verloren gaat. Mijn doel was om zoveel mogelijk spieren te kweken voor dat ik begin met cutten (na mn kuur dus)
Ik zou sowieso niet direct na je kuur beginnen met cutten, dan is het bye bye gains.
Oke dit is advies waar ik wat aan heb, thnx jongens.
Ik weet dat het nu laat is maar even uit nieuwsgierigheid, is het veel moeilijker om na je bulk te cutten dan gecut de bulk in te gaan?
Ben zojuist begonnen aan week 6 van mn kuur, ik heb nog steeds niks gegained qua gewicht en ben al een week gestopt met de dbol, mn gewicht is het zelfde maar ik oog minder bloated, kan dit te maken hebbe met het stoppen van dbol? En wanneer moet die test e nou beginnen met werken
Niks gegained qua gewicht, dan zou ik je voeding eens onder de loep nemen. Merk je wel strength gains in de gym? In week 6 zou de Test toch echt wel al merkbaar moeten zijn, weet je zeker dat je goed spul hebt?

, en aan voeding kan het volgens mij niet liggen, want hebt namelijk met dezelfde voeding ook de 4kg gegained :s