XXL Nutrition

Nieuw Kuurtje

Ja klopt, maar welk risico?

Als je in een propere omgeving werkt en na gebruik je spuit altijd terug mooi opbergt kan er opzich weinig gebeuren denk ik.
Is het verder ook niet meestal zo dat in het uiteinde van de spuit altijd nog een paar druppels blijven zitten die je er niet helemaal uitkrijgt?

Jij hebt de middelen thuis om die spuit weer steriel te maken nadat je hem hebt gebruikt?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zojuist mn spuit en naald binnen, weten jullie zeker
Dat de hele naald erin moet???

Je kunt natuurlijk proberen of er ook een stukje spuit in gaat ;)

:roflol:

:roflol:

Tip: laat iemand anders je de eerste keer er in darten dan zie je hoe makkelijk dat gaat

Ff just to be sure, je hebt toch wel meer dan 1 naald en 1 spuit he?

week 11-12 niks
week 12-13 nakuur

dus, wat wordt het nou die 12e week.... niks, of nakuur ?

Week 12 na kuren haha, moet t ff bewerken.
En ik heb 100naalden en 100spuiten, maar die naald is 4 cm lang, volgens mij gaat het echt fking
Pijn doen om dat hele ding erin te douwen, had het veel korter verwacht :0
Maar anyways, heeft iemand tips hoe ik hem erin moet steken, schuin of gwn recht houden?

Week 12 na kuren haha, moet t ff bewerken.
En ik heb 100naalden en 100spuiten, maar die naald is 4 cm lang, volgens mij gaat het echt fking
Pijn doen om dat hele ding erin te douwen, had het veel korter verwacht :0
Maar anyways, heeft iemand tips hoe ik hem erin moet steken, schuin of gwn recht houden?

Ik neem aan dat je in je ass prikt als je 40mm heb gekocht.

Waarom niet gewoon je been.. kun je rustig zitten als je prikt, en hoef je niet als een mong**l onhandig half omgedraaid in je hol te prikken :p

En nee, het doet geen pijn.. het enige wat pijn kan doen is dat de naald door het bovenste gedeelte van de huid gaat.. Een naald door vet/spier daar voel je niks van. :)

Naald gewoon recht er op, en prikken maar.

Ik weet bijna zeker dat TS het verdoet en we volgende week een topic zien als : help m'n been is dik.

Ik zou de dianabol naar 50mg doen en eventueel doortrekken tot week 6. Voor de rest ziet het er goed uit!

Succes

Thnx voor de linkjes en tips, en ik doe het liefst in mn ass haha, lijkt me minst pijnlijk

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

En hmm 50dbol? Is dat niet een beetje veel, gezien het niet een kuurop zelf is maar alleen een kickstart?

zoals ik al zei laat iemand anders het de eerste keer doen.. als er iemand in de buurt is laat ik het altijd door een ander doen omdat het gewoon super grappig is, vooral bij de dames:roflol::roflol: helemaal trillen enzo ''doe ik het wel goed doe ik het wel goed'' :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

omdat het je eerste kuur is is 40mg dianabol voldoende

Terug
Naar boven