MuscleMeat

Nieuw Kuurtje

Die naalden zijn ook wel goed, hoe kom je aan 30 tabs nolva? Die van mij komen per 100 :p Of heb je HG Nolva? Je AAS + 100 nolva had je voor de helft kunnen krijgen. Les voor de volgende keer hehe.

30 stuks nolva is alleen maar HG idd

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist heb ik dag 5 van mijn kuur afgemaakt (qua trainen) nu even 2 dagen rusten en dan weer knallen, ik merk nu in dag 5 nog gewn gewicht toename, of verschil in kracht. Wel heb ik na mijn training een zieke pomp, vooral mn onderarmen zwellen op. Ik hoop dat ik na mijn 2 rust dagen, eindelijk wat gains zie :)

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Voor ik het vergeet, heeft iemand ook tijdens het kuren last van maagzuur?

omeprazol nemen

Ik heb niet zo erg veel last van de maagzuur, ik kan ermee leven, ik vroeg me alleen af of het een bijewerking is van mn kuur, aangezien ik er nooit last van heb en nu opeens wel.

Orals kunnen dit effect hebben, bekend verschijnsel bij in ieder geval dbol naar ik weet.

Jaa dacht ik al, thnx voor de replies

Zojuist mijn 2e spuit 500mg in mn arse gespoten en het ging dit x niet zo soepel
Als de vorige x, ik heb nu meer pijn, lijkt wel of ik kramp krijg, ik denk dat ik me niet genoeg ontspannen heb :(
En boven alles liet ik mn spuit recht op staan en natuurlijk ging die 2cm mn palm in, wat een pijn, dneken jullie dat ik langs de dokter moet voor mn hand of gwn laten?

Jezus, wat een knurft ben jij joh.

Hahaha ik heb mn dag niet haha

Zojuist mijn 2e spuit 500mg in mn arse gespoten en het ging dit x niet zo soepel
Als de vorige x, ik heb nu meer pijn, lijkt wel of ik kramp krijg, ik denk dat ik me niet genoeg ontspannen heb :(
En boven alles liet ik mn spuit recht op staan en natuurlijk ging die 2cm mn palm in, wat een pijn, dneken jullie dat ik langs de dokter moet voor mn hand of gwn laten?

Dat lukte mij laatst ook na een spastische beweging, trok de naald uit de houder en knalde 'm zo minimaal 2 centimeter m'n duim in onder m'n nagel. Als je je naald al gebruikt hebt ( niet meer steriel dus ) zou ik er wel voor de zekerheid mee langs de dokter gaan, of iig iemand vragen met verstand van dit soort zaken.

• Like
Waarderingen: mat
Ja, was een naald die 30seconde eerder in mn glut zat, echt k*t haha, maar heb er niet zoveel last van, maar je hebt gelijk, ff langs de dokter.
Heb wel gewoon mn training kunnen doen, het is dag 8 van mn kuur en ik ben 1.5kg aangekomen en ik bankdruk nu 5kg meer dan vorige week, ik weet niet precies of alles aan de dbol ligt, want k eet meer dan gewoonlijk, dus kan het aan mijn voeding liggen. De kracht toename heeft wel te maken met mn kuur denk ik, van 100kg naar 105kg bankdrukken is toch wel wat in 1week tijd.

En heeft iemand ook dat je heel moeilijk moe word tijdens het trainen? Het lijkt alsof ik hele tijd door kan gaan.

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

En pff die duim lijkt me veel pijnlijker dan mijn palm uff

Even een update, week 2 zit erop, ik ben niet meer bijgekomen, en mn pomp is ook veel minder, ik vraag me af hoe dit komt, heb dus in totaal 2kg gegained in 2 weken..
Vind het erg vreemd dat mn pomp niet meer zo hoog is, zou ik de dbol naar 40mg gooien??

Even een update, week 2 zit erop, ik ben niet meer bijgekomen, en mn pomp is ook veel minder, ik vraag me af hoe dit komt, heb dus in totaal 2kg gegained in 2 weken..
Vind het erg vreemd dat mn pomp niet meer zo hoog is, zou ik de dbol naar 40mg gooien??

Nee gewoon wachten tot je test in kickt. Heb je je spul hier in de echt/nep sectie gezet?

Ik heb t niet gezet, wel heb ik zelfde gear gezien in de echt sectie, en ik heb het van een goeie vriend die het zelf
Gebruikt heeft, hij heeft 12-13kg gepakt alleen ben ik bang dat het allemaal van de dbol komt, omdat
Ie erg bloated is en zn armen zijn enorm, maar je ziet er geen spier, dus ben ik aan t twijfelen of de test-e wel real is, wat betreft de dbol weet ik het voor bijna 90% dat t wel echt is.

Maar is het normaal dat ik zo weinig gains heb eind 2e week??
Ik voel me wel veel krachtiger, ik hoop dat begin week 3 de gains beginnen te komen.

Ik heb t niet gezet, wel heb ik zelfde gear gezien in de echt sectie, en ik heb het van een goeie vriend die het zelf
Gebruikt heeft, hij heeft 12-13kg gepakt alleen ben ik bang dat het allemaal van de dbol komt, omdat
Ie erg bloated is en zn armen zijn enorm, maar je ziet er geen spier, dus ben ik aan t twijfelen of de test-e wel real is, wat betreft de dbol weet ik het voor bijna 90% dat t wel echt is.

Maar is het normaal dat ik zo weinig gains heb eind 2e week??
Ik voel me wel veel krachtiger, ik hoop dat begin week 3 de gains beginnen te komen.

12-13 kg is echt niet van paar weken dbol. Ook van test kun je flink vocht vasthouden. Voeding zal niet echt in orde zijn bij hem dan.

Ja denk ook dat het aan zijn voeding ligt, maar weet iemand of deze gains die ik heb 2kg in 2 weken, normaal zijn voor dbol en test/e

Gewoon langs de apotheek gaan, ik was voor 10 weken nog geen 10euro kwijt :)

Lol, ik heb laatst 20 spuiten met naald en 20 losse 0,8x40 naalden gehaald, bij de apotheek, en was nog geen €4 kwijt...

Ik ga morgen ook been proberen :o
Mijn reet is toch steeds moeilijker plekjes vinden :mad:

Je been is makkelijk man, gewoon met je grote teen wiebelen, dan is de spier waarin je hem best kan zetten geheel ontspannen, en voel je niet eens dat de naald erin gaat... Als je spier goed ontspannen is, zie je een week later al niet meer waar je geprikt hebt.

Laatst bewerkt:
Gewoon door gaan zodra het werkt merk je het vanzelf wel

Ja dat was ik sowieso van plan, ik vroeg me alleen af hoe snel ik de verschil ga merken em hoe groot die verschillen zijn, want ik voel wel iets, het is niet zo dat ik er niks van merk, vandaar dat
Ik me afvroeg wat zo een beetje normaal zou zijn tot nu

Terug
Naar boven