XXL Nutrition

Nieuw Kuurtje

Ja dat was ik sowieso van plan, ik vroeg me alleen af hoe snel ik de verschil ga merken em hoe groot die verschillen zijn, want ik voel wel iets, het is niet zo dat ik er niks van merk, vandaar dat
Ik me afvroeg wat zo een beetje normaal zou zijn tot nu

Zoals al eerder gezegd, niet zo stressen, dat is katabool. Geniet ervan, focus je niet op wat een andere ukkel doet.

Hahaha straks stress jij hem harder dan dat je anaboluh werken :roflol:

mijn stats:

70kg ong
1.80 m
7% vet

ik heb tegen mezelf gezegd dat ik nie zou beginnen aan roids, maar ik eet als een ****ing varken en ik kom maar niet bij.. ik blijf hangen op 70kg .. ik heb echt advies van iemand die meer over roids weet... en mij iets kan aanbevelen. want heb gehoord over diana maare die bevat volgens mij nogal veel naeffecten .. toen hoorde ik van deca maar paar zeiden dat dat niks is, maar ik ben er niet ervaren mee.. ik zou echt graag wat meer info willen.

thx

1 je bent veel te jong, 2 als je niet bijkomt op jouw gewicht icm je lengte, dan eet je nog niet genoeg. Ga dan als 2 varkens eten :D

• Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
mijn stats:

70kg ong
1.80 m
7% vet

ik heb tegen mezelf gezegd dat ik nie zou beginnen aan roids, maar ik eet als een ****ing varken en ik kom maar niet bij.. ik blijf hangen op 70kg .. ik heb echt advies van iemand die meer over roids weet... en mij iets kan aanbevelen. want heb gehoord over diana maare die bevat volgens mij nogal veel naeffecten .. toen hoorde ik van deca maar paar zeiden dat dat niks is, maar ik ben er niet ervaren mee.. ik zou echt graag wat meer info willen.

thx

Je lijkt op justing bieber:0

---------- Toegevoegd om 03:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:12 ----------

En jullie hebben gelijk, moet gewoon mn ding doen en niet teveel nadenken, time will tell.

Ben zojuist aan het begin van week 4, dus laatste week van dbol, ik heb nog steeds niet meer gegained dan 3kg wel zie ik dat ik op sommige plekken mijn spieren beter kan zien en dat ze groter en zelfs wat droger ogen.
Neem aan dat aan het begin van week 5 de test erin kickt en dat dan de gekke gains komen.

Hier een fototje van mn back

image.jpg

Ziet eruit alsof ik me heb ingesmeerd met olie, maar dat ligt puur aan de camera :p

mijn stats:

70kg ong
1.80 m
7% vet

thx

Je bent te jong om te kuren.
Je voeding is niet in orde.
Je kan makkelijk over de 70kg heen, meer of beter eten.

je lijkt op een sumoworstelaar die net terug komt van een oil massage:roflol:

Zeg je nou dat ie dik is?! :haha:

:tomato:

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zie je die overeenkomst niet?

Lijk ik echt dik?

Als je nog maar 3 kg aangekomen bent ( vocht wss ) was je vp wss wel te hoog toen je begon aan de dbol imo.

Waarschijnlijk wel ja, heb het nooit gemeten maar het moet sowieso boven 18 zitten

10 of 12 kan ook prima hoor, zorg jij nou maar een x dat je die 8 haalt :trollface:

10 of 12 kan ook prima hoor, zorg jij nou maar een x dat je die 8 haalt :trollface:

Leer rekenen, ik zeg toch ook 6 tot 8 ERAF :P Dan kom je op 10/12 uit hahah. En idd, wordt wel tijd. Weet niet of het gaat lukken nu ik boven onderhoud eet ;P

Haha ik las wat anders :D
My bad nanana

Terug
Naar boven