XXL Nutrition

Nieuw lid Ruben

rrubenn

Cool Novice
Waardering
0
Hee ik zal me ff voorstellen,
Ik ben Ruben en ik doe naar aan kracht training voor 6 maanden en ben ong 3-4 maanden aktief bezig. Ik zou graag van jullie wat tips e.d. willen ontvangen. Ik heb momenteel geen fotos die ik kan uplaoden, maar ik zal wel ff vertellen wat en hoeveel ik aan oefeningen doe en me lichaamsgewicht e.d.

Leeftijd: 18
Lengte: ong 1,70
Gewicht: 64KG

BP:70 KG
Dumbbell BP: 32KG
Biceps: 22KG
DL: 100 KG
Leg Press: 200-250KG
Ben ff de naam vergeten maar het is een oefening dat je een kabel naar beneden moet trekken om je biceps te trainen: 30-35KG

Ik zal hopelijk morgen ff wat fotos uploaden.

Welkom.

Doe je geen squats? :O

• Topic Starter Topic Starter
Squats wil ik wel doen, maar om een of andere reden komt het er nooit van. ga er binnekort wel aan beginnen.

je hebt een lage bench press maar de rest van je stats zijn in vergelijking daarmee hoog

Ben ff de naam vergeten maar het is een oefening dat je een kabel naar beneden moet trekken om je biceps te trainen: 30-35KG

Ik zal hopelijk morgen ff wat fotos uploaden.

Een kabel NAAR BENEDEN.... TREKKEN om de BICEPS te trainen?
lijkt me sterk triceps bedoel je dan zeker?

tenzij je de close grip pulldown bedoeld maar dat lijkt me sterk en niet bepaald efficient om je biceps mee te trainen

bij een trek beweging gebruik je biceps, geen triceps maxi. lat pulldown is idd voor de rug en ook biceps.

geloof geen t*ring van je stats : )

totaal geen samenhang. zeker voor dat gewicht, 64kg waarvan 10kg beenspieren dan als ik naar die legpress zie?
dumbbellpress klopt ook niet tegenover je bench.

zozo jij bent sterk voor iemand die 64kg weegt....

Een kabel NAAR BENEDEN.... TREKKEN om de BICEPS te trainen?
lijkt me sterk triceps bedoel je dan zeker?

tenzij je de close grip pulldown bedoeld maar dat lijkt me sterk en niet bepaald efficient om je biceps mee te trainen

ja ik bedoelde de triceps sorry typo en ipv trekken bedoelde ik eigenlijk duwen ;)

met de BP haal ik 2x8 70 en ong 1x8 80

de reden dat ik met Dumbbell BP lager zit is doordat ik die pas sinds kort doe en dus ook goede evenwicht moet vinden met de wichten waardoor ik daarmee lager zit.

ik heb van me zelf sterke beenspieren weet ook niet hoe het komt.
en heb toen ik klein was jaar of 13 veel in de tuin moeten helpen met het sjouwen van zware blokken steen en betonbielsen.

ja dat is het dus hé..

Uw dumbbell BP is TE HOOG voor uw bench stats
en als je 1x8x80 doet kan je haast 95kg benchen :)

vandaar zever, gezever, post eens een foto. waarvoor dit forum onderdeel ook dient.

en dat voor 3-4 maand te trainen, met die stats ben je de top in uw leeftijds/gewichtsklasse.

en 22KG biceps, Orhan bilican traint zijn biceps nog niet met 22kg

bij een trek beweging gebruik je biceps, geen triceps maxi. lat pulldown is idd voor de rug en ook biceps.

nou ehm. bij een triceps oefening begin je eerst meestal met trekken en dan met duwen. Maar je hebt wel gelijk was beetje dronken gister denk ik XD

ps ik geloof ook geen t*ring van je stats. leg press 250 kilo voor een ventje van 64 kg en biceps 22 kg weet neit of je dan met dumbbells doet maar dat lijkt me ook sterk. Ik zelf train met 16 kg en weeg 77 kg en zie bijna niemand zwaarder doen of het zijn de echte brede ventjes. Waarom liegen over gewichten

cable PUSH down : )

Het is gewoon verwarrend :D

ja ik denk dat ik deze bedoel ja :P

ja dat is het dus hé..

Uw dumbbell BP is TE HOOG voor uw bench stats
en als je 1x8x80 doet kan je haast 95kg benchen :)

vandaar zever, gezever, post eens een foto. waarvoor dit forum onderdeel ook dient.

en dat voor 3-4 maand te trainen, met die stats ben je de top in uw leeftijds/gewichtsklasse.

en 22KG biceps, Orhan bilican traint zijn biceps nog niet met 22kg

ik heb gister fotos gemaakt moet ze alleen nog uplaoden die komen er dus aan maar ik had gister toen ik de topic maakte nog geen fotos dus vandaar.

ik weet dat het bij sommige dingen een beetje moeilijk te geloven is met wat ik kan, maar dat heb ik zelf ook ik sta van mezelf ook te kijken van wat ik soms kan.

Fotos komen tegen de middag

22KG voor de biceps, zieke shit man haha

Terug
Naar boven