Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kan ook wel wat zwaaien met een 22kg dumbbell en zeggen dat ik dan men biceps train, maar dan lieg ik gewoon tegen mezelf. *hint hint*
Ach we zien dit toch dagelijks in de gym? Van die beginners die veels te zware dumbbells en een uitvoering die op geen hol slaat
Maar blijf trainen joh. Zorg dat je voedingsschemain orde geraakt en dan komen die kilos er zo wel aan. Gl hf etc![]()
maar zal in de vakantie ff wat filmpjes regelen. ja met me voedingsschema zit het wel lekker alleen is er helaas niet van dag op dag verbetering te zien
maar ben in 3 maanden tot kilootje of 4 aangekomenhijs dan ook maar 1.70m he22KG per arm zie ik niet iemand snel doen met dat gewicht![]()

gij beweert hier da ge op 3-4 maanden arnold zijt, dumbbell press 16 herhalingen met 30KG wete wa da is??
en dan uwe cable pushdown maar met 30kg..
die zou je met 60 moeten doen alsk u bench stats geloven mag..
ga ergens anders klooien en liegen.
Ik merk net dat ik geen Cable Push Down bedoel maar een Cable Pull Down heb ff op internet gezocht hopelijk verduidelijkt dit mijn 30Kg daarmee??
is een pulldown waarmee je met je handen naast je lichaam eindigt niet zwaarder dan een cable push down dan? ik vind namelijk cable push down (wat ook wel een chest press wordt genoemt toch?) makkelijker dan de Pull down

komop zeg... als je jezelf voor de gek wil houden have fun, maar zo een onzin posten werkt wel demotiverend voor mensen die serieus bezig zijn...
e-stats ftw hoor... ik train na rug mijn biceps met 22 kg.. en dumbbell bench press na het gewone bankdrukken met 32 kg...en ik zie er toch ietsje anders uit of meen ik dat maar?(http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/21j-na-4j-trainen-191666/)
ik post geen onzin maja afgezien van die kansloze reactiedit is de cable oefening die ik bedoel: [Link niet meer beschikbaar]
sorry voor een nieuwe missunderstanding.. maar is het zo raar dat ik die op 30 KG heb zitten
? als ik de touwen ook aan het einde van me lichaam spreid naar me zij toe. en ik doe die oefening met me armen 90graden gebogen dus ik hang er niet boven op en doe hem dan naar beneden toe, maar ik maak de beweging voor me lichaamik post geen onzin maja afgezien van die kansloze reactiedit is de cable oefening die ik bedoel: [Link niet meer beschikbaar]
jonge als je het zulke onzin vind reageer dan gewoon niet oke? die berichten van jou heeft niemand wat aan dus hou ze maar mooi voor je.
jonge als je het zulke onzin vind reageer dan gewoon niet oke? die berichten van jou heeft niemand wat aan dus hou ze maar mooi voor je.