AndroidHealthClinic

Nieuw lid Ruben

• Topic Starter Topic Starter
haha wou ff flauwe reactie geven ;)
maarja die bedoel ik ja :)

ben ook wel benieuwd naar filmpje nu ^^,post maar zodra je iets hebt.

je stats zijn zeker niet af te lezen van je fysiek ben zelf nog maar een maandje serieusbezig heb meer fysiek dan jouw. Toch maar raar mja ga geen voorbarige dingen zeggen!

Ik kan ook wel wat zwaaien met een 22kg dumbbell en zeggen dat ik dan men biceps train, maar dan lieg ik gewoon tegen mezelf. *hint hint*
Ach we zien dit toch dagelijks in de gym? Van die beginners die veels te zware dumbbells en een uitvoering die op geen hol slaat :rolleyes:

Maar blijf trainen joh. Zorg dat je voedingsschemain orde geraakt en dan komen die kilos er zo wel aan. Gl hf etc :p

Ik kan ook wel wat zwaaien met een 22kg dumbbell en zeggen dat ik dan men biceps train, maar dan lieg ik gewoon tegen mezelf. *hint hint*
Ach we zien dit toch dagelijks in de gym? Van die beginners die veels te zware dumbbells en een uitvoering die op geen hol slaat :rolleyes:

Maar blijf trainen joh. Zorg dat je voedingsschemain orde geraakt en dan komen die kilos er zo wel aan. Gl hf etc :p

nou ik weet wel hoe ik de oefening moet uitvoeren en doe hem ook goed ;) maar zal in de vakantie ff wat filmpjes regelen. ja met me voedingsschema zit het wel lekker alleen is er helaas niet van dag op dag verbetering te zien :P maar ben in 3 maanden tot kilootje of 4 aangekomen

gij beweert hier da ge op 3-4 maanden arnold zijt, dumbbell press 16 herhalingen met 30KG wete wa da is??
en dan uwe cable pushdown maar met 30kg..

die zou je met 60 moeten doen alsk u bench stats geloven mag..

ga ergens anders klooien en liegen.

gij beweert hier da ge op 3-4 maanden arnold zijt, dumbbell press 16 herhalingen met 30KG wete wa da is??
en dan uwe cable pushdown maar met 30kg..

die zou je met 60 moeten doen alsk u bench stats geloven mag..

ga ergens anders klooien en liegen.

of je zegt ff nuttige dingen ofzo. cable pushdown doe ik daarna met spreiden van je armen naar de zijkant van je lichaam wordt het al een heel stuk zwaarder van.
ik weet zelf niet wat je Cablepushdown te maken heeft met je BP dus daar heb ik zo geen commentaar over. en 16x30 DBP ik weet wat dat is ja been there done that.
zal binnekort filmpjes maken zoals ik hierboven al meerdere keren heb gezegt.

en klooien en liegen? hou je domme gedachtes die niks toevoegen liever voor je oke? heb geen onzin nodig en die hele post van jou was net in mijn ogen onzin.

Edit:
Ik merk net dat ik geen Cable Push Down bedoel maar een Cable Pull Down heb ff op internet gezocht hopelijk verduidelijkt dit mijn 30Kg daarmee??

Ik merk net dat ik geen Cable Push Down bedoel maar een Cable Pull Down heb ff op internet gezocht hopelijk verduidelijkt dit mijn 30Kg daarmee??

met een pulldown zou je dan helemaal meer gewicht moeten fixen.

ik heb zo maar t vermoedde dat je uitvoering niet zo goed is, ook al denk je van wel.

maakt niet uit verder gewoon lekker blijven trainen!

is een pulldown waarmee je met je handen naast je lichaam eindigt niet zwaarder dan een cable push down dan? ik vind namelijk cable push down (wat ook wel een chest press wordt genoemt toch?) makkelijker dan de Pull down

Ik vermoed gewoon dat je denkt dat je een goede uitvoering hebt terwijl het niet zo is, en je daarmee ook met die stats afkomt.
Maar goed .. we zullen wel zien zeker ?

is een pulldown waarmee je met je handen naast je lichaam eindigt niet zwaarder dan een cable push down dan? ik vind namelijk cable push down (wat ook wel een chest press wordt genoemt toch?) makkelijker dan de Pull down

Pulldown = Rug (2e grootste spiergroep)
Pushdown = Triceps (kleine spiergroep)

Natuurlijk is dat onlogsisch dat je meer gewichten kan Pushdownen dan de Pulldownen. :rolleyes:

komop zeg... als je jezelf voor de gek wil houden have fun, maar zo een onzin posten werkt wel demotiverend voor mensen die serieus bezig zijn...
e-stats ftw hoor... ik train na rug mijn biceps met 22 kg.. en dumbbell bench press na het gewone bankdrukken met 32 kg...en ik zie er toch ietsje anders uit of meen ik dat maar?(http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/21j-na-4j-trainen-191666/)

komop zeg... als je jezelf voor de gek wil houden have fun, maar zo een onzin posten werkt wel demotiverend voor mensen die serieus bezig zijn...
e-stats ftw hoor... ik train na rug mijn biceps met 22 kg.. en dumbbell bench press na het gewone bankdrukken met 32 kg...en ik zie er toch ietsje anders uit of meen ik dat maar?(http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/21j-na-4j-trainen-191666/)

ik post geen onzin maja afgezien van die kansloze reactiedit is de cable oefening die ik bedoel: [Link niet meer beschikbaar]

ow oke :P sorry voor een nieuwe missunderstanding.. maar is het zo raar dat ik die op 30 KG heb zitten???? als ik de touwen ook aan het einde van me lichaam spreid naar me zij toe. en ik doe die oefening met me armen 90graden gebogen dus ik hang er niet boven op en doe hem dan naar beneden toe, maar ik maak de beweging voor me lichaam

ik zou je armen alleen wel verder als 90graden laten opkomen voor de pushdown.

jonge als je het zulke onzin vind reageer dan gewoon niet oke? die berichten van jou heeft niemand wat aan dus hou ze maar mooi voor je.

gewoon niet op reageren, persoonlijk denk ik toch dat je uitvoering niet goed is daar je stats ten op zichte van elkaar erg vreemd zijn.

buiten dat zijn er meer mensen die gewoon erg sterk zijn ook trainen ze maar een paar maanden ongeacht hun gewicht dus in principe zou je er best zo 1 kunnen zijn en je moet dan gewoon denken dat de anderen die er weet ik t hoeveel langer voor moeten trainen of geen aanleg hebben of waarschijnlijker gewoon al die tijd iets fout deden;)

Terug
Naar boven