- Waardering
- 1.722
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Leeftijd: 18
Lengte: ong 1,70
Gewicht: 64KG
BP:70 KG (zou kunnen zie vaker jonge gastjes die 60 kg pakken)
Dumbbell BP: 32KG (2x16? 32 kg lijkt me sterk moet je behoorlijke beer voor zijn,ik denk dat met 64 kilo je arm doormiddenbreekt.)
Biceps: 22KG(2x11 waarschijnlijk)
DL: 100 KG (lijkt me sterk maar kan mogelijk zijn)
Leg Press: 200-250KG (doe je aan wielrennen,lijkt me sterk dat je bijna 4x je eigen gewicht met je benen weg kan drukken ?)
Ben ff de naam vergeten maar het is een oefening dat je een kabel naar beneden moet trekken om je biceps te trainen: 30-35KG(kan...)
nee ik doe zoals eht er staat ff verduidelijken met setjes en herhaling
zo gek zijn die stats toch niet?
oke zijn bench van 8x80 moet ik eerst zien, dan pas geloven.
de dumbbell press van 32 kilo, zelfde verhaal als de benchpress.
biceps curl van 22 kilo, tja het is hoog, maar misschien bedoelt ie barbellcurl 22 kilo?
deadlift van 100 kilo is heel normaal.
legpress van 200 tot 250 kilo zegt niets, aangezien alle legpressmachines anders zijn, ik kan op de ene ook veel meer wegdrukken dan de andere.
en die cabel push down is ook niet heel bijzonder imo.

eet ook ontzettend veel aardappelen ong 6-8 hele aardappelen per avond maaltijd stuk vlees erbij eet vaak kip en vis en verder eet ik vanaf 8 uur 's ochtend dan om 9 uur 10 uur 11 12 elke keer 2 boterhammen met pindakaas en drink tussen door nog 2 flessen water leeg en thuis ook 2 kom dagt ik per dag tussen de 3000 Kcal en 4000Kcal aan ofzo heb geen concrete cijfers hierover
Ik zou eventueel binnekort ff een filmpje kunnen maken heb momenteel een kleine stop met fitness aangezien ik binnenkort op vakantie ga ik zal kijken of ik wat gewichten kan regelen. zou je dan van al de oefeningen wat willen zien of van specifieke oefeneningen.
Stond er zelf ook van te kijken toen ik hem deed22KG per arm zie ik niet iemand snel doen met dat gewicht![]()
was gauw een ego boost voor mezelf 
Kan ik geen antwoord opgeven heb ik nog nooit gewogen

Kan ik geen antwoord opgeven heb ik nog nooit gewogen![]()