MuscleMeat

Nieuw op forum en begint maandag ( prefoto )

• Topic Starter Topic Starter
Goed dat je het dopje terug op de tandpasta doet, ik heb echt een ****ing enorme hekel aan mensen die dat niet doen. Ga zo door! Dan droogt je tandpasta niet uit.

Ik snap je spreekwoordelijke gezegde niet helemaal, tenminste naar wat je refereert. Haalde er wel uit dat het positief was ;):D

Thx

Ik snap je spreekwoordelijke gezegde niet helemaal, tenminste naar wat je refereert. Haalde er wel uit dat het positief was ;):D

Thx

Op je 2e foto staat een spreekwoordelijke tube tandpasta waar het dopje op zit. Dit voorkomt dat tandpasta uitdroogt, volgens mijn tandarts krijg je van uitgedroogde tandpasta alzheimer.

... ik ken hier niemand op het forum die zulke traps heeft... daarnaast door die houding vallen ook je schouders weg, maar goed.

Dat hij zijn schouders op tilt daar hoef je toch niet over te discussiëren, dat lijkt me duidelijk genoeg. :D

Peter, wat heeft je tattoo gekost?

Heb even nagemeten en het is 8,5% BF op 70kg.. Ben iets wat aangekomen in vet.. Wat suggesten julllie als gewicht om daarna te shredden? Misschien een newbie vraag, maar moet ik ergens op 80kg uitkomen?

Hij tilt gewoon zijn schouders omhoog... kijk maar naar de houding van zijn armen.

Maar goed verder zeker een goede start, succes alvast

Haha ik wou net zeggen. Die truukjes kennen we allemaal toch wel :p

In ieder geval succes met aankomen gozert! Ben zelf al 1/4e van mn oude lichaams gewicht aangekomen ;)

En dan te bedenken dat er waarschijnlijk veel zijn die al blij zouden zijn met een fysiek waar jij mee begon of waar je nu staat ;) Ben benieuwd naar je progressie!

Thx.. Ik moet ook zeggen dat ik dat eigenlijk allemaal te danken heb aan me vorige baan. Ik heb 11 jaar (vanaf me 16e ). Als meubelinterieurbouwer gewerkt en eigenlijk nooit aan fitness gedaan die tijd. Dus het was al een hele motivatie dat ik uberhaupt een lichaam had waar ik niet ontevreden over was. Ik wilde eerst zoals bruce lee kwa fysiek gaan worden, maar toen ik erachter kwam dat hij 1% bodyfat had ging mij dat te ver haha. Dus ik wil nu wel wat breder gaan worden. Dus ja bepaalde soorten banen helpen ook erg veel!

Bruce lee 1% :D Gast, zeker niet. Eerder 5% al lijkt dat me ook sterk.

Ik hoorde 0,5%!

Bruce lee 1% :D Gast, zeker niet. Eerder 5% al lijkt dat me ook sterk.

Bruce Lee Physique

This quality is a primary reason the Bruce Lee physique holds up under scrutiny today and has survived to gain iconic status. Possessing what many consider to be the perfect blend of muscularity, definition and awesome symmetry, Lee would build a body that rippled and bulged as though he were chiseled from marble.
Such amazing conditioning was further enhanced by a very low body fat percentage. How much body fat did Bruce Lee carry? Exercise physiologists put the rock bottom essential fat level in males at 3% fat. Such a number is important, as even in starvation, this figure only drops slightly because the body fights to keep its vital organ systems functioning and protected.
In effect, a body fat level of 3% (or lower) equals "zero fat".
To put this figure into context, when author and bodybuilder Clarence Bass had his body fat measured at Lovelace Medical Center on August, 1977, it was recorded at 2.4%. From this number, we can reasonably deduce that the extraordinarily lean Lee had a body fat percentage at 3% or lower.

Update na iets langer als een jaar...

Aangezien mijn posts in ergens Januari kwamen en we nu in 2015 zitten wil ik mijn huidige progressie even laten melden..

Ik heb dus van feb 2014 een tattoo op me rug laten zetten van Bruce Lee, nu is dat in meerdere sessies gedaan. Ik moest aardig wat rust houden voor me rug en moest er rekening mee houden met fitnessen.. Dat is dus op een laag potje gegaan.. ben eigenlijk sinds vorige week weer actief bezig met een verbeterde schema en supplementen..

non Workout days :

20 grams nitro bolon 30 min voor ochtend ontbijt
20 grams nitro bolon 30 min voor avond maal

3 capsules L-glutamine xtreme bij het opstaan uit bed
3 capsules L-glutamine xtreme tussen maaltijden door
3 capsules L-glutamine xtreme voor het slapen gaan

4 capsules aminomax 6800 30 min voor eerst maaltijd
4 capsules aminomax 6800 30 min voor hoofdmaaltijd

Workout days :

20 grams nitro bolon 30 min voor het trainen
20 grams nitro bolon 30 min direct na trainen

3 capsules L-glutamine xtreme bij het opstaan uit bed
3 capsules L-glutamine xtreme direct na trainen
3 capsules L-glutamine xtreme voor het slapen gaan

8 capsules aminomax 6800 direct na het trainen

Dagelijks :

3x op een dag een scoop whey protein ( iron Whey ) met 400 ml water

Overigens heb ik ook me maaltijden omgegooid on beter verbeteringen te krijgen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeggen jullie maar of jullie verschil zien in de foto van de eerste bladzijden dan die van nu
Ben wss wat meer aangekomen zoals de bedoeling ook was, dus dat gaat de goeie kant op

Ik zal later wat meer updates posten over wat ik eet etc..

Peace out !!

Op zich wel nette progressie, armen zijn stuk dikker nu en oogt overall breder. Droog gebleven ook :)

Hoeveel weeg je nu dan? Want zou wel zsm naar de 80 toe werken

Pic van rug tattoo ?

Thanks :) Weeg nu 71 kg.. dus eigenlijk in die tijd maar 2 kg aangekomen ondanks ik meer eet.. Wil inderdaad naar de 80 kg toe gaan, maar soms meer eten om die kg's te krijgen krijg ik niet altijd door me strot.. @ Sanca 4 Dit is een foto van 2 weken na de laatste sessie.. @ Sanca [Afbeelding niet meer beschikbaar] heb nog niet echt een mooiere foto

Ah okay, gewoon ook veel kcals drinken. Pakken chocomel enzo. Good luck :)

Terug
Naar boven