Fitness Seller

nieuw paar schoenen kopen, maar welke?

Het is een beetje verwijfd misschien maar ik kan simpelweg Diesel niet dragen doordat ik de naam gewoon verschrikkelijk lelijk vindt en waarschijnlijk ook doordat het zo'n 15 jaar geleden en het merk (in mijn beleving) in opmars kwam in eerste instantie vooral gedragen (jeans voornamelijk) werd door allerlei figuren waarmee ik liever niet werd geassocieerd. Nee, dat klinkt niet bepaald rationeel maar ik vermoed dat ik om die reden Diesel nog steeds oerlelijk vind. En om die lelijke merklabeltjes in de broekzakken, dat ook.

Zou best kunnen dat ik ze ontzettend lekker zou vinden zitten als ik me er een keer aan zou wagen maar laten we dat gewoon niet doen, wekt alleen maar verwarring op.

Laatst bewerkt:
Ik draag zelf eigenlijk altijd lecoc's, zitten voor mij het best en gaan het langst mee. Moet vaak wel even zoeken welke ik neem, de exclusievere zijn imo beter dan de dingen die je bij 9/10 winkels vind, die zien er al jaren hetzelfde uit.

Het is een beetje verwijfd misschien maar ik kan simpelweg Diesel niet dragen doordat ik de naam gewoon verschrikkelijk lelijk vindt en waarschijnlijk ook doordat het zo'n 15 jaar geleden en het merk (in mijn beleving) in opmars kwam in eerste instantie vooral gedragen (jeans voornamelijk) werd door allerlei figuren waarmee ik liever niet werd geassocieerd. Nee, dat klinkt niet bepaald rationeel maar ik vermoed dat ik om die reden Diesel nog steeds oerlelijk vind. En om die lelijke merklabeltjes in de broekzakken, dat ook.

Zou best kunnen dat ik ze ontzettend lekker zou vinden zitten als ik me er een keer aan zou wagen maar laten we dat gewoon niet doen, wekt alleen maar verwarring op.

Diesel is een beetje 2004, wie koopt dat nu nog.

Shox ftw.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gisteren toevallig nieuwe munich gekocht... wel relaxt voor de winter.

calzul0013-1.jpg

En nee dat zijn inderdaad geen sneakers. Ze kunnen echter prima onder een spijkerbroek.

Voor sneakers zou je eens op de website van Pantofola d'Oro moeten kijken. Het gaat om handgemaakte Italiaanse sneakers. Bijvoorbeeld:

Yez I are Supahdjude

Foot Locker, 90 euro. :)

Air Jordan flight 45

air-jordan-flight-45-hi-01.jpg

Puma speed cat
puma-speed-cat-20-mid-gumball-3000-edition-shoe.jpg

Of oude vertrouwde Meindl Perfect bij bagger weer.:cool: (Nee dat ben ik niet)
img00007.jpg

Laatst bewerkt:
Props naar de gene hier die 'spacey' shoes dragen, echt geen gezicht brahs :tanden:

Laatst bewerkt:
Ik draag nu een paar zwarte hilfigers. Gewoon deftig, tussen klassiek en wat eigentijdser. Puma en al die shit heb ik achterwege gelaten, voel me daar iets te oud voor.

Al dat gepraat over nieuwe schoenen. Had er nodig dus vandaag nieuwe gaan halen.. Dbb altijd motivatie voor iets :D

Deze zijn pimp + lopen lekker, heb ze zelf ook

Terug
Naar boven